Juve może stracić Schicka

 
Pojawiają się informacje, że podczas gdy Juventus czeka na wyniki kolejnych badań Patrika Schicka, z Sampdorią kontaktują się inne kluby liczące, że uda im się podkraść napastnika Bianconerim.
 
Stara Dama porozumiała się już z Sampdorią w sprawie wartego 30 milionów euro transferu, lecz podczas testów medycznych Czecha w J-Medical wykryto u niego problemy z pracą serca, które wymagały kolejnych badań i jak dotąd nie ma jeszcze potwierdzenia transferu przez Juventus. 
 
Wyniki nowych badań, które miały miejsce w Rzymie, mają się pojawić jutro, lecz Tuttosport już dzisiaj informuje, że zawodnika czeka 45-60 dni przerwy od piłki, nawet od treningów. 
 
La Gazzetta dello Sport pisze, że Juventus biorąc to pod uwagę chce renegocjować warunki transferu z Sampdorią licząc na zmianę zasad transferu na wypożyczenie z opcją wykupu. Klub z Genui jest jednak niezadowolony z decyzji Bianconerich, od których oczekuje uszanowania wcześniej ustalonych warunków, zwłaszcza że otrzymuje już oferty od innych klubów, o czym informuje Tuttosport.  
 
Do walki o zawodnika włączyły się kluby, które już wcześniej wyrażały nim zainteresowanie, lecz przegrały walkę o jego podpis z Juventusem. Ostatnie rewelacje i brak zatwierdzenia transferu przez turyński klub sprawiły, że do walki wróciły zespoły jak Inter, Everton i PSG, które są gotowe zakupić gracza i poczekać aż będzie on mógł wrócić do czynnej gry w piłkę.
 
źródło: football-italia.net

Komentarze (17)

Nedved jest w stałym kontakcie z piłkarzem i nie ma żadnych rozmów z innymi klubami. Schick chce do nas.

  Załączniki
 

Ta Sampdoria to śmieszny, prowincjonalny klub... niestety, ale taka jest prawda. Chcieli nam opchnąć zawodnika z lekką/ciężką wadą serca i teraz krzyczą, że my ich nie szanujemy. No sorry, ale negocjowaliśmy cenę zdrowego zawodnika, a teraz zasady są inne i negocjacje powinny być pod "produkt" z wadą ! ... logiczne.

To tak jakby kupić samochód ze zdjęcia i mówisz "Panie biorę, za te 20 tysięcy o ile jest sprawny". Przyjeżdżasz i widzisz "Panie, ale on jest w cholerę porysowany i uszczelka pod głowicą poszła, daję 16 tysięcy"...

  Załączniki
 
  1.    Juventini4467

A wiesz, że ta wada się dopiero przy tych badaniach ujawniła? Naprawdę myślisz, że Sampdoria wystawiałaby w lidze zawodnika z problemami kardiologicznymi, ryzykując nawet jego śmierć?

  Załączniki
 

A co dziwnego w zachowaniu Sampy? Każdy tu ma swoje interesy. Juve nie będzie ryzykować, a Sampdoria - o ile ma na stole oferty "na już" - nie będzie iść na rękę nam. Jest jeszcze Schick. I na jego miejscu podziękowałbym Juventusowi. Skoro macie wątpliwości co do mojej osoby to w porządku. Są kluby, które podchodzą do mojego zdrowia inaczej. O ile faktycznie X, Y, Z są zainteresowani Czechem po cyrkach w J-medical.

  Załączniki
 
  1.    matekkuba

Spadaj na stronę acmilan.com.pl albo fcinter.pl

  Załączniki
 
  1.    Juventini4467

Już lecę

  Załączniki
 
  1.    Juventini4467

Skoro ktoś rozumie drugą stronę, to automatycznie nie może być kibicem Juventusu: bardzo dojrzałe podejście

  Załączniki
 
  1.    matekkuba

"Skoro macie wątpliwości co do mojej osoby to w porządku. Są kluby, które podchodzą do mojego zdrowia inaczej." - ja myślę, że jak nie jest debilem, to pierwsze co go zainteresowało, to jego zdrowie i jak rozwiązać problem.

  Załączniki
 
  1.    PsychoJuve

Wiemy tyle, co kot napłakał. Wiadomo, że są rzeczy ważne i ważniejsze i nie chodziło mi o przedkładanie kariery nad swoje zdrowie.

  Załączniki
 

"Pacta sunt servanda". Tracimy ogromnie wizerunkowo na tym, że wieloletni dominator Serie A i drużyna aspirująca do miana czołowych drużyn Europy, jest strofowany przez takie "firmy " jak Everton i PSG. Jeśli ich propozycję są rzeczywiste, to sygnał w kierunku Juventusu jest jasny - " kramarzami jesteście ". Ja wiem , że 30 mln to nie "w kij dmuchał", ale wierchuszka turyńska powtarza ostatnio (z szamańską zaciętością) o wadze dogmatu o wizerunku klubu i budowie marki. I wychodzi na to, ze przed Bayernem, Realem, etc. wykazujemy stosunek służalczy (a stawiamy się na jednej półce), a słabszych traktujemy z góry, wykłócając się o każde euro do tego stopnia, że czasem myślę, że Juventus ma...

"Pacta sunt servanda". Tracimy ogromnie wizerunkowo na tym, że wieloletni dominator Serie A i drużyna aspirująca do miana czołowych drużyn Europy, jest strofowany przez takie "firmy " jak Everton i PSG. Jeśli ich propozycję są rzeczywiste, to sygnał w kierunku Juventusu jest jasny - " kramarzami jesteście ". Ja wiem , że 30 mln to nie "w kij dmuchał", ale wierchuszka turyńska powtarza ostatnio (z szamańską zaciętością) o wadze dogmatu o wizerunku klubu i budowie marki. I wychodzi na to, ze przed Bayernem, Realem, etc. wykazujemy stosunek służalczy (a stawiamy się na jednej półce), a słabszych traktujemy z góry, wykłócając się o każde euro do tego stopnia, że czasem myślę, że Juventus ma bliżej do przedwojennych warszawskich Nalewek. A psychologia jest bezlitosna - charakter poznajemy nie po traktowaniu równych sobie, ale po stosunku do słabszych.

Czytaj więcej
  Załączniki
 

Il Gigante ma rację, Sampa nikogo nam nie ,,wciska" o Schika się biła połowa Europy. Sami zabulili za niego 4mln euro i na pewno gdyby wykryli poważne problemy z sercem do takiej transakcji by nie doszło. Jeśli mamy zaufanie do swoich lekarzy to ok - zrezygnujmy z transferu, a nie targujmy się o wypożyczenia.

  Załączniki
 

Il Gigante Buono i pogon17 wy tak na poważnie czy sobie trollujecie?
Nie możemy wydać 30mln na piłkarza, którego kariera piłkarska jest zagrożona. Myślę, że gdyby nasi lekarze mieli pewność, że jedyne czego potrzeba do te 60 dni wypoczynku to już dawno Schick byłby piłkarzem Juve. To, że Sampa nic nie wykryła rok temu nie znaczy, że piłkarzowi nic nie jest. Mało było przypadków niewykrytych problemów z sercem, nawet takich które zakończyły się tragicznie?
Sampdoria jest o tyle w ciężkiejj sytuacji, że Schick chce iść do Juve a nie nigdzie indziej. I będąc na jego miejscu też chciałbym być w klubie, który na poważnie zadba o moje zdrowie. To, że Juventus z tego korzysta i przy okazji...

Il Gigante Buono i pogon17 wy tak na poważnie czy sobie trollujecie?
Nie możemy wydać 30mln na piłkarza, którego kariera piłkarska jest zagrożona. Myślę, że gdyby nasi lekarze mieli pewność, że jedyne czego potrzeba do te 60 dni wypoczynku to już dawno Schick byłby piłkarzem Juve. To, że Sampa nic nie wykryła rok temu nie znaczy, że piłkarzowi nic nie jest. Mało było przypadków niewykrytych problemów z sercem, nawet takich które zakończyły się tragicznie?
Sampdoria jest o tyle w ciężkiejj sytuacji, że Schick chce iść do Juve a nie nigdzie indziej. I będąc na jego miejscu też chciałbym być w klubie, który na poważnie zadba o moje zdrowie. To, że Juventus z tego korzysta i przy okazji zabezpiecza swoje interesy jest normalne, podobnie kilka dni temu skorzystał Milan.
PSG i Everton włączają się do gry? Ja nie widzę, jak to by mogło mieć negatywny wpływ na renomę Juventusu.

Edit: Pozwoliłem sobie zadać pierwsze pytanie ponieważ często zgadzam się z Waszymi poglądami, a w tym przypadku nasze zdania wydają się różnić o 180 stopni, stąd aż ciężko mi w to uwierzyć

Czytaj więcej
  Załączniki
  Komentarz ostatnio edytowany około 1 tydzień temu przez Bad_Magick
  1.    Bad_Magick

No, ale ja się zgadzam z tym co napisałeś - wcale nie uważam, że należy lekceważyć opinię naszych lekarzy, choć jak pokazała sytuacja z pierwszym urazem Pjacy nie są oni nieomylni. Po prostu oczekiwałbym konkretnej i męskiej decyzji - kupujemy albo nie. Jeśli to jest coś poważnego to po prostu należałoby odpuścić i poinformować Sampę o swoich powodach. To czy inny klub zaryzykuje to już inna kwestia. Tymczasem ciągniemy się 1,5 miesiąca z decyzją, a okienko trwa do 31 sierpnia. Rozumiem wahanie Juve, ale rozumiem też zniecierpliwieni Sampdorii.

  Załączniki
 
  1.    Bad_Magick

Zapewniam, że to jest mój pogląd na sprawę. Strata 30 mln jest niebagatelna? Masz rację, ja to też wiem. Ale już nie raz traciliśmy solidne sumy, wkładając je w zawodników, którzy okazywali się wybitnymi niewypałami (warto wymieniać? "Jaki był koń, każdy z nas widział"). Nie ma znaczenia, że dochodziło do tego po fakcie zakupu - strata jest stratą.
A z Schikiem może być różnie. Być może wada nie jest poważna, być może jest na odwrót. Trudno jest być prognostą i podjąć decyzję, której wynikiem MOŻE być utrata zawodnika przez duże Z.
A może władze mają kogoś innego na oku i chcą wyjść z tej transakcji kuchennymi drzwiami. Nam zostają domysły. Jednak faktem jest, ze takie zawirowania...

Zapewniam, że to jest mój pogląd na sprawę. Strata 30 mln jest niebagatelna? Masz rację, ja to też wiem. Ale już nie raz traciliśmy solidne sumy, wkładając je w zawodników, którzy okazywali się wybitnymi niewypałami (warto wymieniać? "Jaki był koń, każdy z nas widział"). Nie ma znaczenia, że dochodziło do tego po fakcie zakupu - strata jest stratą.
A z Schikiem może być różnie. Być może wada nie jest poważna, być może jest na odwrót. Trudno jest być prognostą i podjąć decyzję, której wynikiem MOŻE być utrata zawodnika przez duże Z.
A może władze mają kogoś innego na oku i chcą wyjść z tej transakcji kuchennymi drzwiami. Nam zostają domysły. Jednak faktem jest, ze takie zawirowania szkodzą postrzeganiu Juventusu. Nie chodzi o wydanie 30 mln na niewiadomą, ale o zabiegi i kombinacje wokół transferu, nie zrozumiale dla niektórych podchody. Niektórzy to zrozumieją, inni uznają, że Rebe Marotta to jest szajgec (pije do nazywania nas "jufkami"; z niektórymi transferami, to mam wrażenie, że Juve jest niczym Szaja Mendelsohn z "Ziemi Obiecanej" - na palcu brylantowy pierścień, a pod surdutem brudna koszula; niektórym rozwiązujemy kontrakty od ręki, by gdzie indziej urwać choć milion euro). Dlatego decyzję należy podjąć po męsku, a nie bawić się w kramarza, urywając milion to tu, to tu. A niechętni wobec nas wykorzystują możliwość wbijania szpilek i otwarcie podkopują autorytet Juve. A potem zdziwienie, że ktoś nie jest zainteresowany ofertą. "Wróblem wyleci, wołem wróci".

Zazwyczaj zgadzasz się z naszymi poglądami, a tu taka wolta. Zwróć uwagę na słowo klucz : ZAZWYCZAJ.

Czytaj więcej
  Załączniki
  Komentarz ostatnio edytowany około 1 tydzień temu przez Il Gigante Buono 09
  1.    Il Gigante Buono 09

Ale po co nam pośpiech? Jest jakaś różnica czy Schick przyjdzie teraz czy za 2 tygodnie?
Jest niejasna sytuacja zdrowotna zawodnika, nikt poważny nie zapłaci 30 mln za zawodnika z wadą serca.

  Załączniki
 

Dalej nie rozumiem dlaczego aż tak bardzo zależy Wam na tej 'męskiej decyzji'. Teraz na piłkę trzeba patrzeć jak na biznes, pochopne podejmowanie decyzji nie prowadzi do niczego dobrego. Zgadzam się, brak decyzji jest czasem gorszy niż zła decyzja, ale okienko transferowe trwa jeszcze kilka tygodni, dlatego możemy sobie pozwolić na to żeby zdobyć jak najwięcej informacji, które pozwolą wybrać najlepszą opcję.

Akurat przez ostatnie lata nieudanych transferów (poza młodzikami) właściwie nie było,a na pewno było ich mniej niż u naszych przeciwników czy to we Włoszech czy w Europie. Nie bez powodu graliśmy 2x w finale i wystawiliśmy w nich niemal kompletnie różne drużyny.

  Załączniki
 
  1.    Bad_Magick

Jorge Andres Martinez, Felipe Melo, Amauri, Milos Krasić... Jest z czego wybierać. A to ci, którzy przyszli mi na myśl ad hoc.

  Załączniki
 
Póki co nie ma tu żadnych komentarzy

Najnowsze komentarze

Developed in conjunction with Ext-Joom.com

Tabela ligowa

# Zespół Z P R PKT
1 Juventus 29 5 4 91
2 Roma 28 7 3 87
3 Napoli 26 4 8 86
4 Atalanta 21 8 9 72
5 Lazio 21 10 7 70
6 Milan 18 11 9 63
7 Inter 19 14 5 62

Wasze Sondy

Panel Menu