TMW: Juve i Liverpool po Gomisa

transfery1juvePortal tuttomercatoweb.com podaje, że dotychczas to Juventus był faworytem do pozyskania Bafetimbiego Gomisa z Olympique Lyon, ale sytuacja zmieniła się, ponieważ Francuz stał się jednym z głównych celów transferowych Liverpoolu. Anglicy mają złożyć ofertę w ciągu kilku najbliższych dni i zapewnić sobie kartę zawodniczą 27-latka zimą. Gomis w 109 meczach dla Lyonu zdobył 36 goli. źródło: tmw.com

Komentarze (29)

Niech idzie do Liverpoolu, ta liczba strzelonych goli nie powala, potrzebujemy kogoś kto będzie strzelał gole regularnie, a nie (statystycznie) co 3 mecze.

  Załączniki
 

Nie podoba mi się ta opcja.

  Załączniki
 

Cały czas jestem zdania, że potrzebujemy napastnika lepszego niż ci, których mamy obecnie dlatego też nie jestem fanem pomysłu sprowadzenia do nas Gomisa. Raz już sprowadziliśmy gracza słabszego niż ci, którymi dysponujemy wystarczy!

  Załączniki
 

No i co z tego, że ma takie statystyki? Chyba ważniejsza jest obecna forma. Gomis w tym sezonie w 15 meczach Ligue 1 strzelił 10 bramek, do tego 2 bramki w LE. Wiadomo, że do top napastników nie należy, ale to dobry napastnik.

  Załączniki
 

Problem w tym, że już jednego napastnika z dobrymi statystykami na półmetku kupiliśmy. Za 18 milionów... Lubię Matriego, ale z perspektywy czasu te pieniądze były wydane źle...

  Załączniki
 

Gomis? Matri v1.1. Ociężały klocek rzeźbą ciała przypominający Hulka. Po sprowadzeniu tegoż piłkarza w naszym ataku nic by się nie zmieniło, więc taka opcja jest bez sensu

  Załączniki
 

Nie wydaje mi się, żeby ktoś taki wiele zmienił. Wciąż jestem zdania, że powinniśmy wyprzedać kilku panów (Matri, FQ, pozbyć się Duńczyka), dołożyć niemałą sumkę, ale wreszcie sprowadzić gracza potrafiącego wykorzystywać okazje. Nie mówię o sprowadzaniu CR7, ale ktoś pokroju Jovetica, Hulka czy Falcao by się przydał. Nie są to małe pieniądze, ale chcąc mieć drużynę najwyższej jakości trzeba wydać. W tej chwili brakuje nam tak naprawdę już tylko napastnika. Trzeba zapłacić, a nie eksperymentować w nieskończoność z różnymi dziwolągami.

  Załączniki
 

Zgadzam się, Niemniej jednak mnie jeszcze boli lewa obrona. Wtedy to już będzie komplet.

  Załączniki
 

Kwadwo się spisuje, więc tak naprawdę nie jest to już tak zapalna pozycja jak dawniej. Jeszcze przebąkują coś o Armero na styczeń, także też by było miło

  Załączniki
 

Najpierw trzeba wyjsc z grupy w LM.
Jackson Martinez, Radamel Falcao, Edinson Cavani ale Juvenus jest srednio zamoznym klubem jesli chodzi o wydawanie naraz duych kwot a wyjatkowo bogatym w kupowaniu tego co zbedne (Isla)
We Francji nie ma chyba jakos godnych uwagi napastnikow.

  Załączniki
 

Gomis jest za słaby na Juve i tyle, gdyby przyszedł strzeliłby może z 6 bramek, a nie tego nam trzeba. Ja osobiście interesuje się takimi graczami jak Jackson Martinez, Wilfried Bony, James Rodriguez, Pierre Emerick Aubameyang. Najchętniej widziałbym u nas tego pierwszego, ale będzie drogi. Rodriguez to raczej skrzydłowy, ale bramki strzela. Aubameyang ma dobrą formę w tym sezonie i jest bardzo młody i można by sie na nim skupic jeśli rwszystko by zawiodło. Z kolei Bony to objawienie Eredivisie, 23-letni Iworyjczyk strzelający na zawołanie i może by się sprawdził, nie jest jakimś gigantem, ale jest bardzo silny, potrafi się ustawić i wykończyć akcję, nie wiadomo tylko ile by kosztował.

  Załączniki
 

herr-bat-ka, myślę że troszkę się pośpieszyłeś pisząc, że Isla to zbędny zawodnik. Niestety, nasza polityka transferowa kuleje i Agnelli-Conte-Marotta wolą czekać na okazje, niż wyłożyć 40mln na klasowego napastnika. Potem okazuje się, że mamy w drużynie kilku zawodników grających na podobnym, niskim poziomie. Conte się uparł, że chce mieć 5 napastników, więc raczej mało prawdopodobne jest, że pozbędziemy się w niedalekiej przyszłości Matriego i Bendtnera - niestety - chyba że znajdą się dla nich następcy. W tym sezonie, Gomis prezentuje się naprawdę przyzwoicie, w przeciwieństwie do np. Jojo, który w tym sezonie strzelił raptem 6 bramek w 12 spotkaniach, w czasie gdy Quagliarella...

herr-bat-ka, myślę że troszkę się pośpieszyłeś pisząc, że Isla to zbędny zawodnik. Niestety, nasza polityka transferowa kuleje i Agnelli-Conte-Marotta wolą czekać na okazje, niż wyłożyć 40mln na klasowego napastnika. Potem okazuje się, że mamy w drużynie kilku zawodników grających na podobnym, niskim poziomie. Conte się uparł, że chce mieć 5 napastników, więc raczej mało prawdopodobne jest, że pozbędziemy się w niedalekiej przyszłości Matriego i Bendtnera - niestety - chyba że znajdą się dla nich następcy. W tym sezonie, Gomis prezentuje się naprawdę przyzwoicie, w przeciwieństwie do np. Jojo, który w tym sezonie strzelił raptem 6 bramek w 12 spotkaniach, w czasie gdy Quagliarella również zaliczył 6 bramek, ale w 10 spotkaniach.
Marotta-Angelli-Conte muszą się pogodzić z tym, że porządny napastnik będzie kosztował w granicach 40mln euro, a nie 15mln, tak jakby sobie tego życzyli.

Czytaj więcej
  Załączniki
 

W ostatnich meczach Gomis zaczął regularnie trafiać dla Lyonu i tak się zastanawiałem, kiedy jakiś news łączący go z Juve się pojawi. Jak widać dziennikarze nie kazali długo czekać

  Załączniki
 

Wolałbym Soldado, bardzo dobry napastnik strzelający mnóstwo goli. IMO nadawałby się do Juve, mimo iż jest Hiszpanem.

  Załączniki
 

Nasza polityka transferowa kuleje? A to dobre.

  Załączniki
 

szukamy jakiś pierdół z Francji, a moglibyśmy wyciągnąć Soldado. Dużo strzela i regularnie, raczej wykorzystuje nadarzające się okazje Gomis? nie, dzięki, szczerze wolę Lewego. Ale ogólnie mam takie samo zdanie, jak gregor - idealnie, myslisz tak samo jak ja. Zamiast kupować 5 zawodników po 10 mln, lepiej sprzedac FQ, Matriego, wywalić bendtnera, na zime kupić na lewo Armero, i w lato nikogo nie kupować tylko wydać wszystko co mamy na FALCAO. To jest napastnik kompletny, z jego skutecznoscią mielibyśmy zapewnione z 30 bramek samego Radamela. TYLKO jest jeden problem.. Marotta NIGDY nie wyda tyle kasy na jednego gracza.. NIGDY. Szczerze pogodziłem się z tym, że Falcao nigdy do nas nie...

szukamy jakiś pierdół z Francji, a moglibyśmy wyciągnąć Soldado. Dużo strzela i regularnie, raczej wykorzystuje nadarzające się okazje Gomis? nie, dzięki, szczerze wolę Lewego. Ale ogólnie mam takie samo zdanie, jak gregor - idealnie, myslisz tak samo jak ja. Zamiast kupować 5 zawodników po 10 mln, lepiej sprzedac FQ, Matriego, wywalić bendtnera, na zime kupić na lewo Armero, i w lato nikogo nie kupować tylko wydać wszystko co mamy na FALCAO. To jest napastnik kompletny, z jego skutecznoscią mielibyśmy zapewnione z 30 bramek samego Radamela. TYLKO jest jeden problem.. Marotta NIGDY nie wyda tyle kasy na jednego gracza.. NIGDY. Szczerze pogodziłem się z tym, że Falcao nigdy do nas nie przejdzie, ale wciąż liczę, że zwrócą swoją uwagę na Soldado.

Czytaj więcej
  Załączniki
 

Gomis to dobry zawodnik, który kosztowałby nas 10-12 mln. Nie jest to ścisły top napastników, ale na pewno wzmocniłby nasz atak. Dobrze gra tyłem do bramki,dobrze zastawia piłkę ,jest skuteczny .Pozbyć się Bendtnera I Matriego,powalczyć o jakiegoś topa (Dżeko,Lewandoski) i sprowadzić Gomisa jako uzupełnienie składu.
O Falcao nie ma nawet sensu pisać, nie jesteśmy w stanie przebić konkurencji.

  Załączniki
 

Obunożny, silny, szybki, umie przyjąć piłkę na strzał, umie strzelić gola i popisać się super zagraniami. Bardziej uniwersalny, niż nasze grajki z przodu.

  Załączniki
 

Gomis jest ostatnio w zabójczej formie, a hat-trick na Velodrome to potwierdził. Dodatkowym atutem będzie cena, Lyon ma problemy finansowe i sprzedaje piłkarzy naprawdę tanio (wcześniej wypchnęli za 10mln Toulalana który chciał zostać, ostatnio jeden z lepszych bramkarzy na świecie Lloris odszedł za 12mln), chyba że zdobędą mistrzostwo, na co mają szansę i skład będą chcieli utrzymać. Ja jednak tak bardzo za Gomisem bym nie był, to zawodnik bardzo chaotyczny, często bezmyślny, a taka forma jak w tej chwili może się u niego nie powtórzyć. Nie mówię że to zły zawodnik, ale na pierwszy skład zespołu z dużymi aspiracjami niestety za słaby.
Mi tam się marzy Jackson Martinez, widzę w nim...

Gomis jest ostatnio w zabójczej formie, a hat-trick na Velodrome to potwierdził. Dodatkowym atutem będzie cena, Lyon ma problemy finansowe i sprzedaje piłkarzy naprawdę tanio (wcześniej wypchnęli za 10mln Toulalana który chciał zostać, ostatnio jeden z lepszych bramkarzy na świecie Lloris odszedł za 12mln), chyba że zdobędą mistrzostwo, na co mają szansę i skład będą chcieli utrzymać. Ja jednak tak bardzo za Gomisem bym nie był, to zawodnik bardzo chaotyczny, często bezmyślny, a taka forma jak w tej chwili może się u niego nie powtórzyć. Nie mówię że to zły zawodnik, ale na pierwszy skład zespołu z dużymi aspiracjami niestety za słaby.
Mi tam się marzy Jackson Martinez, widzę w nim Falcao. Ceną chyba jednak Porto odstraszy potencjalnych kupców.

Czytaj więcej
  Załączniki
 

black unicorn:
Nasza polityka transferowa to nie jest widzimisie tego trio, które wymieniłeś i szukanie okazji w stylu: czy uda nam sie zbudować drużynę z zawodników wypożyczonych, dostępnych za darmo, czy może będzie trzeba wydać z 5mln. To konieczność! Zaręczam Cię, że gdyby w kasie leżało wolne 40mln to pewnie moglibyśmy powalczyć o Falcao (a nie męczyć się co okienko z jakimiś lamusami), ale tych pieniędzy nie ma i jeszcze długo nie wydamy na kogoś podobnej kwoty.

  Załączniki
 

40 mln na raz nie mamy? ale już żeby wydać na 4 grajków po 10 mln mamy

  Załączniki
 

Lepszy niż Lewandowski a kto twierdzi inaczej nie zna sie na piłce nożnej!

  Załączniki
 

ab86, biorąc pod uwagę napastników? Sprowadzili Vidala, Asamoaha, Pogbę, Barzagliego i kilku innych napastników, ale żaden z nich nie miał statusu gwiazdy, gdy do nas przechodził - każdy był, że tak to ujmę, dobry, ale niepewny. Trafiły nam się złote jajka, ale również kilka zbuków, np. Matri czy Bendter. Loteryjka.

juventusik, doskonale zdaję sobie sprawę z tego, że nie należymy do najbardziej zamożnych klubów, ale biorąc pod uwagę fakt, że jeszcze niedawno rzekomo oferowaliśmy 30mln za Joveticia czy 36mln za Llorente o czymś świadczy. Fakt faktem, że żaden z tych transferów nie był nawet negocjowany, ale jednak skądś się musiały wziąć te plotki.

  Załączniki
 

doskonale zdaję sobie sprawę z tego, że nie należymy do najbardziej zamożnych klubów, ale biorąc pod uwagę fakt, że jeszcze niedawno rzekomo oferowaliśmy 30mln za Joveticia czy 36mln za Llorente o czymś świadczy. Fakt faktem, że żaden z tych transferów nie był nawet negocjowany, ale jednak skądś się musiały wziąć te plotki.


W praktycznie w każdym okienku transferowym, jesteśmy w czołówce jeśli chodzi o wydatki na transfery.
Na pewno stać nas na transfer w okolicach 30-35 mln. Tym bardziej że wzmocnienia wymaga tylko 2 pozycje lewego obrońcę za 15 mln i napastnika za +30 mln.
Wziąć dwóję z City(Kolarov,Dżeko) za 40 mln i będzie ok.

  Załączniki
 

Wyjątkowo czarny murzyn. Potrafi z piłką wszystko, niestety raz na kilka meczów tylko jak ma dzień.

  Załączniki
 

[quote="you_suck":ajhg6c84]Lepszy niż Lewandowski a kto twierdzi inaczej nie zna sie na piłce nożnej!

Nie ma to jak dobra argumentacja...m :clap:

  Załączniki
 

nie wiem w jakiej on jest obecnie formie, ale to jest dobry napadzior myślę że lepsza opcja od Llorente

  Załączniki
 

oczywiście że nas stać na Falcao, pokazują to okienka transferowe, tak jak wyżej napisali skoro potrafimy kupić 4 czy 5 piłkarzy po 10 mln to można zamiast tego 1 za dużą kwotę, jednak mamy inną politykę transferową, pamiętajcie też że po za kasą klubu zawsze Elkann może sypnąć kasą jak ma ochotę

  Załączniki
 

Black Unicorn:
Niech mnie ktoś poprawi jeśli się mylę, ale wydaje mi się, że Llorente to ma klauzulę w wysokości 36mln i gdybyśmy takie pieniądze położyli na stół to zgodnie z tym zapisem klub miałby niewiele do powiedzenia.

Poza tym zgadzam się, że wydawaliśmy trochę pieniędzy ostatnio, ale żeby kupić takiego Falcao to musiałaby być niesamowita spina, bo te nasze zakupy to np w przypadku Gio: odkupienie połówki karty za ok 10mln w 3 rocznych ratach. To jaki musiałby być harmonogram spłat gdyby Falcao kosztował 45 mln i na jakie ustępstwa poszłoby Atletico? Zresztą o Falcao nie ma co rozmawiać, on jest dużo ponad nasze możliwości.

  Załączniki
 
Póki co nie ma tu żadnych komentarzy

Najnowsze komentarze

Tabela ligowa

# Zespół Z P R PKT
1 Juventus 30 3 5 95
2 Napoli 28 3 7 91
3 Roma 23 7 8 77
4 Lazio 21 8 9 72
5 Inter 20 6 12 72
6 Milan 18 10 10 64
7 Atalanta 16 10 12 60

Wasze Sondy

Mega ultra super hiper spierdolony
20%
Chujowy
20%
Zjebany
20%
Popierdolony
20%
Cipowaty
20%
Dobry trener :D haha, na prawde to jest chujowaty
0%
Panel Menu