Zmiany w składzie na mecz z Palermo

isla5conte4Juventus jest po niełatwym meczu z Szachtarem, na ławkę wraca Antonio Conte. La Gazzetta dello Sport donosi, iż trener Bianconerich przygotował kilka zmian na spotkanie z Palermo. Stara Dama zagra bez zawieszonego Sebastiana Giovinco, ale chwilę wytchnienia dostaną Stephan Lichtsteiner, Kwadwo Asamoah, Arturo Vidal i Mirko Vucinic. Prawdopodobnie zamiast tych piłkarzy zobaczymy Mauricio Islę, Paolo De Ceglie, Claudio Marchisio, Alessandro Matriego i Fabio Quagliarellę. źródło: football-italia.net

Komentarze (19)

Czy możecie zablokować śmieciarza?

  Załączniki
 

Trzymam kciuki za Islę, po meczu z Milanem wielu ludzi zaczęło wieszać na nim psy, a on naprawdę zasługuje na szansę i uznanie. Quagliarella z Matrim w ataku, już się boję.

  Załączniki
 

Dobrze, że wychodzi Isla. Ja wierzę, ze on wróci do swojej formy.

  Załączniki
 

Tez bardzo liczę na Islę, który grając w Udinese zachwycał każdego kto w miarę regularnie śledzi rozgrywki ligowe we Włoszech. Co do reszty zmian to ze względu na ciężki kalendarz i natłok gier nie mogą one dziwić. Kto wie może Matri i De Ceglie również pokażą się z przyzwoitej strony?

  Załączniki
 

Palermo aż tak zdziadziało, że wstawiamy Matriego i DeCe?

  Załączniki
 

Podobnie jak wyżej, bardzo cieszy mnie kolejna szansa dla Isli.
W końcu musi"zatrybić" w Juve, mam nadzieję że od meczu z palermo jego forma będzie coraz lepsza.

  Załączniki
 

Akurat Palermo na swoim terenie wcale nie jest takie słabe. Grają tragicznie na wyjazdach. 14 z 16 pkt w tym sezonie zdobyli u siebie.

  Załączniki
 

Skrzydła rzeczywiście zabójcze... Jeden, który nigdy nie umiał grać w piłkę i drugi, który po kontuzji zapomniał jak grać. Do tego jeszcze super snajper Matri. Dream team...

  Załączniki
 

Panowie, przestańcie szerzyć ten defetyzm! Isla to świetny zawodnik, kiepski mecz z Milanem tego nie zmienia. De Ceglie bardzo przyzwoicie zaprezentował się w swoim ostatnim spotkaniu (sam byłem bardzo zaskoczony, widząc jego postawę). Markiz to klasa sama w sobie, nie bez kozery Bayern chciał za niego wyłożyć 30 mln euro. Quagliarella to przecież nasz asior, potrafił strzelać bramki, gdy sytuacja wydawała się być beznadziejna, a przy jego wahaniach formy może nas pozytywnie zaskoczyć. Matri? Ten, no... ma nogi i w ogóle.
Troszkę obawiam się olbrzymiej rotacji w składzie, ale jestem pozytywnie nastawiony, nawet w mocno okrojonym składzie możemy pokonać Sycylijczyków.
Tak poza tym, Conte...

Panowie, przestańcie szerzyć ten defetyzm! Isla to świetny zawodnik, kiepski mecz z Milanem tego nie zmienia. De Ceglie bardzo przyzwoicie zaprezentował się w swoim ostatnim spotkaniu (sam byłem bardzo zaskoczony, widząc jego postawę). Markiz to klasa sama w sobie, nie bez kozery Bayern chciał za niego wyłożyć 30 mln euro. Quagliarella to przecież nasz asior, potrafił strzelać bramki, gdy sytuacja wydawała się być beznadziejna, a przy jego wahaniach formy może nas pozytywnie zaskoczyć. Matri? Ten, no... ma nogi i w ogóle.
Troszkę obawiam się olbrzymiej rotacji w składzie, ale jestem pozytywnie nastawiony, nawet w mocno okrojonym składzie możemy pokonać Sycylijczyków.
Tak poza tym, Conte powinien częściej zmieniać zawodników i formację, aby chłopaki byli ograni i zgrani ze sobą, a przeciwnicy nie mogli się pod nas idealnie ustawić. Myślę że powinniśmy częściej odchodzić od żelaznego 3-5-2, BBC i MVP, aby dodać trochę świeżości i polotu

Czytaj więcej
  Załączniki
 

Isli nie wyszedł tylko jeden mecz z Milanem? Widzę, że ponownie zaczyna się robić klubik kibica niektórych piłkarzy... Wcześniej zwolennicy Krasica nie widzieli albo nie chcieli widzieć jego słabych spotkań a teraz miłośnicy Isli pamiętają tylko jego świetne występy z Udine i oceniają go tylko pod tym względem. Nie chodzi mi o to, że go nie lubię czy coś bo bardzo dobrze pamiętam jego formę z poprzedniego sezonu tylko staram się oceniać obiektywnie, czyli gra słabo to krytykuję, gra dobrze to chwalę. A póki co Isla w tym sezonie rozegrał 8 spotkań słabych bądź przeciętnych i nawet te 3 asysty tego nie zmienią. Lichsteiner w spotkaniu z Szachtarem pokazał jak trzeba zapierniczać na boku....

Isli nie wyszedł tylko jeden mecz z Milanem? Widzę, że ponownie zaczyna się robić klubik kibica niektórych piłkarzy... Wcześniej zwolennicy Krasica nie widzieli albo nie chcieli widzieć jego słabych spotkań a teraz miłośnicy Isli pamiętają tylko jego świetne występy z Udine i oceniają go tylko pod tym względem. Nie chodzi mi o to, że go nie lubię czy coś bo bardzo dobrze pamiętam jego formę z poprzedniego sezonu tylko staram się oceniać obiektywnie, czyli gra słabo to krytykuję, gra dobrze to chwalę. A póki co Isla w tym sezonie rozegrał 8 spotkań słabych bądź przeciętnych i nawet te 3 asysty tego nie zmienią. Lichsteiner w spotkaniu z Szachtarem pokazał jak trzeba zapierniczać na boku. Jestem za tym żeby Isla dostał szansę i żeby w końcu pokazał się z dobrej strony. Bo kolejka na tą pozycję jest długa i szczerze to dla mnie Caceres jest o wiele lepszy a nawet Padoin ostatnio lepiej się zaprezentował, choć sam nie wierzę, że to piszę.

Czytaj więcej
  Załączniki
 

isla w udinese grał bardzo dobrze, liczę na niego, może poprawi grę po kontuzji. i bardzo chętnie w składzie ujrzałbym caceresa, ogólnie ja bym grał w 4-3-3 z caceresem na lewej obronie...
bramkarz palermo widząc matriego to pewnie umiera ze strachu, w ogóle atak zabójczy - miejmy nadzieję, że fabio będzie dobrze grać. carrera miał nosa, by go wpuścić w meczu z chelsea, bo czasami zagra dobrze.

  Załączniki
 

całkowicie zgadzam się z domin100, jak dla mnie Isla jest obecnie czwarty w klasyfikacji na prawego obrońce w 3-5-2, za Lichym, Caceresem i Padoinem. Dla mnie De Ceglie gra lepiej po drugiej stronie, bo jest chociaż przebojowy, biega od linii do linii, potrafi nawet kiwnąć rywala i dośrodkować ( czasem nie dokładnie , czasem świetnie ale nie ma kto tego wykorzystać ). A Isla ? Albo dośrodkowanie zablokowane albo nie dokładne, o minięciu rywala już nie wspominam. W ogóle dla mnie to on gra jakby miał jakąś dużą nadwagę, słaba zwinność, sprintów w ogóle. Lichy czy Caceres mają element zaskoczenia, przyspieszenia, na pełnym sprincie prowadzenia piłki czy włączenia się do akcji a u Isli...

całkowicie zgadzam się z domin100, jak dla mnie Isla jest obecnie czwarty w klasyfikacji na prawego obrońce w 3-5-2, za Lichym, Caceresem i Padoinem. Dla mnie De Ceglie gra lepiej po drugiej stronie, bo jest chociaż przebojowy, biega od linii do linii, potrafi nawet kiwnąć rywala i dośrodkować ( czasem nie dokładnie , czasem świetnie ale nie ma kto tego wykorzystać ). A Isla ? Albo dośrodkowanie zablokowane albo nie dokładne, o minięciu rywala już nie wspominam. W ogóle dla mnie to on gra jakby miał jakąś dużą nadwagę, słaba zwinność, sprintów w ogóle. Lichy czy Caceres mają element zaskoczenia, przyspieszenia, na pełnym sprincie prowadzenia piłki czy włączenia się do akcji a u Isli tego brak. Oby pokazał na co go stać w najbliższym meczu.

Czytaj więcej
  Załączniki
 

Akurat Isla ma lepsze wrzutki od naszego maestro na lewej stronie. Szkoda, że póki co to jedyny pozytyw w grze Chilijczyka, a i to nie zawsze wychodzi.

  Załączniki
 

Ekstremalny, wszystkie wady, które wymieniłeś, to "efekt" słabego meczu z Milanem... Niecelne wrzutki ? To skąd u Isli bodajże 3 asysty, a u Kuczera 0 ? Odstawmy słaby mecz z Rossonerimi na bok, poczekajmy na inne występy Mauricio.

  Załączniki
 

zigh
Akurat taka ocena Isli nie jest tylko po meczu z Milanem bo zawiódł praktycznie w każdym meczu.

  Załączniki
 

Praktycznie w każdym mówisz ? Ja mam zupełnie inne zdanie. Poza tym, po wcześniejszych meczach (nie wszystkich) owszem, była lekka krytyka tego zawodnika, ale nie taka jak teraz. Mam wrażenie, że w tym momencie patrzycie na Islę tylko przez pryzmat meczu z Milanem, gdzie cała drużyna grała piach. Dlatego proponuję z oceną jeszcze trochę zaczekać, tym bardziej, że zagrał raptem 491 minut.

  Załączniki
 

zigh nie nie oceniam go poprzez pryzmat jednego meczu, na tą ocenę zasłużył sobie u mnie od kilku spotkań, wystarczy przejrzec moje wypowiedzi po meczach na jego temat w których grał, tak co prawda Isla ma dwie asysty ale ocenia się zawodnika po całym meczu a nie po jednym podaniu w którym to na kilkanaście prób do pola karnego dochodzą dwie trzy piłki. A co do DC to miałem na mysli jego grę, po prostu dla mnie daje więcej zespołowi jak obecnie Isla, jest ciekawszy, bardziej żywszy. Taka moja opinia. Oby obaj wystąpili z Palermo

  Załączniki
 

Ekstremalny, domyślam się, że twoja ocena nie jest wyrażona na podstawie jednego meczu (chociaż argumenty, które podałeś to wypisz wymaluj mecz z Milanem, zwykle coś tam jednak mu wychodziło, jak nie zwód to wrzutka), chodziło mi bardziej o ogół.
Isla z Palermo raczej nie wystąpi. Pozostaje mieć nadzieję, że na CI zdąży.

  Załączniki
 

zigh no w meczu z Milanem to zagrał już bardzo słabo, nikt go tu nie obroni. Padoin który wszedł na ostatnie kilkanaście minut więcej zrobił niż Isla. Każdemu może się przydarzyć słaby mecz, dlatego moja ocena jest na podstawie kilku spotkań, w których też grał przeciętnie strasznie. Nie będę się rozpisywał po raz kolejny o jego grze, ale po prostu na tą chwile jego gra jest dla mnie bardzo przewidywalna i mało dynamiczna. Na prawą obronę przy 4-4-2 owszem, ale na prawego bocznego ofensywnego obronce przy 3-5-2 jak na razie dla mnie się nie nadaje. Minęło już pół roku od mercato, wiadomo jak przyszedł to miał kontuzję, ale miał też kilka szans grać i na tą chwile dla mnie najgorszy...

zigh no w meczu z Milanem to zagrał już bardzo słabo, nikt go tu nie obroni. Padoin który wszedł na ostatnie kilkanaście minut więcej zrobił niż Isla. Każdemu może się przydarzyć słaby mecz, dlatego moja ocena jest na podstawie kilku spotkań, w których też grał przeciętnie strasznie. Nie będę się rozpisywał po raz kolejny o jego grze, ale po prostu na tą chwile jego gra jest dla mnie bardzo przewidywalna i mało dynamiczna. Na prawą obronę przy 4-4-2 owszem, ale na prawego bocznego ofensywnego obronce przy 3-5-2 jak na razie dla mnie się nie nadaje. Minęło już pół roku od mercato, wiadomo jak przyszedł to miał kontuzję, ale miał też kilka szans grać i na tą chwile dla mnie najgorszy transfer tego lata. Mam nadzieję że się jeszcze rozkręci, ale z Palermo nie zagra, kontuzja niestety.

Czytaj więcej
  Załączniki
 
Póki co nie ma tu żadnych komentarzy

Najnowsze komentarze

Tabela ligowa

# Zespół Z P R PKT
1 Juventus 30 3 5 95
2 Napoli 28 3 7 91
3 Roma 23 7 8 77
4 Lazio 21 8 9 72
5 Inter 20 6 12 72
6 Milan 18 10 10 64
7 Atalanta 16 10 12 60

Wasze Sondy

Mega ultra super hiper spierdolony
20%
Chujowy
20%
Zjebany
20%
Popierdolony
20%
Cipowaty
20%
Dobry trener :D haha, na prawde to jest chujowaty
0%
Panel Menu