Oceń Juve: Monaco (1/4 LM)

sj-ocensj2Ponownie zapraszamy do oceniania występów Juventinich. Zgodnie z wynikami sondy z poprzednich rozgrywek, oddajemy głosy w 10-cio stopniowej skali, znanej wszystkich fanom piłki nożnej. Serdecznie prosimy o dokonywanie racjonalnych ocen, przyjmując za wyjściową dla każdego zawodnika notę 6. Oceny skrajne powinny być przyznawane jedynie w wyjątkowych sytuacjach. Przypominamy również, że nie jest to ranking popularności i sympatii, ale ocena poczynań konkretnego zawodnika w danym meczu. Zapraszamy do zabawy i zachęcamy do komentowania jej przebiegu i wyników pod tym artykułem!
Buffon
buffon12
{extravote 1}

Barzagli Bonucci Chiellini
barzagli12 bonucci12 14chiellini
{extravote 15} {extravote 19} {extravote 3}

Lichtsteiner Evra
14lichtsteiner evra
{extravote 26}
{extravote 33}

Vidal Pirlo Marchisio
vidal12 pirlo12 marchisio12
{extravote 23} {extravote 21} {extravote 8}

Morata Tevez
14morata1 14tevez
{extravote 9} {extravote 10}
pasek
pasek
Llorente
Pereyra
Padoin
14llorente 14pereyra 13padoin
{extravote 14} {extravote 37} bez oceny
Allegri
14allegri
{extravote 90}

Komentarze (46)

Mecz dokładnie taki, jakiego się spodziewałem - minimalistyczne podejście, czyli granie na 0:0. Totalnie nudny mecz. Zdążyłem ugotować obiad dla 7 osób i niewiele straciłem, tylko rzucałem okiem na to co się dzieje w Monaco. Z pewnością można powiedzieć że taktycznie zawodnicy zgrali doskonale - nie pozwolili na nic przeciwnikom. Jedynie gra Lichsteinera była mocno irytująca dzisiaj, po prostu masakra.

  Załączniki
 

Chromolić styl, liczy się awans. Naciupaliśmy dodatkowe punkty w rankingu UEFA dla siebie i całej Serie A. Zarobiliśmy dodatkowe 10 baniek i generalnie jest gitara. Teraz tylko czekać na losowanie, Real chyba byłby najbardziej spoko, ale ofc cholernie trudno.

Chiellini to człowiek-porażka. Gra za nazwisko, nie prezentuje kompletnie nic, prócz niezliczonych baboli. Ogbonna powinien grać za niego jak najczęściej.
Na plusik można Vidala w defensywie, Barzagliego i Evrę. Reszta kiepsko, źle lub tragicznie.

  Załączniki
 

Chiellini to człowiek-porażka. Gra za nazwisko, nie prezentuje kompletnie nic, prócz niezliczonych baboli.

To co powiesz na temat Moraty? :lol:

  Załączniki
 

NR.17, jak to co? #Morata_krul. Napisałem że reszta zagrała kiepsko, źle lub tragicznie, nie chciało mi się komentować poczynań Moraty i Lichego, bo na nich w sumie brak słów.

  Załączniki
 

Chiellini za tę rękę po poślizgu powinien czerwoną dostać... niech on sobie odpocznie trochę od piłki, mam nadzieję, że teraz będzie grać para Barzagli-Bonucci, a przy trójce w końcu Ogbonna wyrzuci Giorgio ze skłądu.

  Załączniki
 

Tak bardzo jak jestem szczęśliwy z tego awansu - tak bardzo jestem też przerażony naszą dzisiejszą grą.
W końcu pierwszy półfinał od tylu lat, ale tu nawet ciężko ukryć, że to było koszmarne widowisko w naszym wykonaniu i nie da się ukryć, że warto też podziękować sędziemu (czerwona kartka w pierwszej minucie oczywista, karnego też bym zdecydowanie odgwizdał).

Cóż, Juve jest dalej niż oczekiwano, więc jedyne co moze popsuć humor kibicom to blamaż w półfinalne.

  Załączniki
 

Na plus na pewno zagrali Bonucci i Barzagli. Vidal miał kilka głupich strat i podań wprost pod nogi Kondogbii(świetny zawodnik) czy też innego zawodnika.
Marchisio nie zagrał źle.
Dobrą zmianę dał Llorente, chociaż wydaję mi się, że na tle Moraty to i Żyro by dobrze wyglądał. Chociaż ten Hiszpan przynajmniej nie przewracał się co chwila, a jeśli już to robił to był faul.

  Załączniki
 

Vidal z Marchisio mieli dziś ten problem, że oni się regularnie dawali wyprzedzać. Także zastawiając piłkę.
Przez co rywale większość meczu byli w posiadaniu środka pola.

  Załączniki
 

Na 5 i 5,5 oceniam:
Chiellini-za you can dance i grę rękoma po której według mnie powinien wylecieć z boiska
Lichtsteiner-który o ile pamiętam wcześniej miał dużo więcej do zaproponowania w ofensywie
Vidal-Za babola.Gdyby to był Bale albo inny Messi najprawdopodobniej skończyłby się bramką.
Morata-wychodząc z takiej kontry musi coś fajnego zrobić.
Tevez-za to że nie był Tevezem
na 6,5 oceniam:
Buffon-poza jedną interwencją bardzo pewny.Poza tym uratował nas po błędzie Vidala
Bonucci-za spokój i pewność.Najlepszy nasz stoper w tym sezonie
Pirlo-doskonałe podanie do Moraty.Dobre rozgrywanie i strzał w słupek po którym bramkarz nie wiedział co się stało.
Reszta na 6

  Załączniki
 

Gra tragiczna. Bardzo mnie raził Tevez, praktycznie dreptał przez większą część meczu, w akcjach ofensywnych też widać było mało agresji. Lichtsteiner tragedia, ostatnia straszna forma. Morata dzisiaj dramat, nic mu nie wychodziło i zaraził się upadkami od Llorente. Na plus na pewno Barzagli i Bonucci, Pirlo (walczył jak za najlepszych czasów!) i Llorente, który dzisiaj wniósł więcej niż Morata. Tak jak mówiłem, Llorente świetnie się sprawdza jako zmiennik. Gdyby jeszcze ktoś mu pomógł to dzisiaj by spokojnie strzelił. Pogba jest potrzebny od zaraz. Bardzo chętnie bym trafił na Real, bo Barca i Bayern nas wykończą szybkimi podaniami. Liczę też na 4-3-2-1 w szczególe: Buffon-Evra Bonucci...

Gra tragiczna. Bardzo mnie raził Tevez, praktycznie dreptał przez większą część meczu, w akcjach ofensywnych też widać było mało agresji. Lichtsteiner tragedia, ostatnia straszna forma. Morata dzisiaj dramat, nic mu nie wychodziło i zaraził się upadkami od Llorente. Na plus na pewno Barzagli i Bonucci, Pirlo (walczył jak za najlepszych czasów!) i Llorente, który dzisiaj wniósł więcej niż Morata. Tak jak mówiłem, Llorente świetnie się sprawdza jako zmiennik. Gdyby jeszcze ktoś mu pomógł to dzisiaj by spokojnie strzelił. Pogba jest potrzebny od zaraz. Bardzo chętnie bym trafił na Real, bo Barca i Bayern nas wykończą szybkimi podaniami. Liczę też na 4-3-2-1 w szczególe: Buffon-Evra Bonucci Barzagli Lichtsteiner(oby się ogarnął)- Marchisio Pirlo Pogba - Pereyra Vidal - Tevez

Czytaj więcej
  Załączniki
 

Mecz do zapomnienia ogólnie. Niemniej z tą czerwienią dla Kielona to też się nie rozpędzajcie - zawodnik Monaco nie wychodził na ewidentne 1vs1, a tylko w takim wypadku czerwo jest uzasadnione zgodnie z przepisami.

  Załączniki
 

[quote="ale10poz":2crh14ua]
Chiellini za tę rękę po poślizgu powinien czerwoną dostać... niech on sobie odpocznie trochę od piłki, mam nadzieję, że teraz będzie grać para Barzagli-Bonucci, a przy trójce w końcu Ogbonna wyrzuci Giorgio ze skłądu.


[quote="celtu":2crh14ua]
Na 5 i 5,5 oceniam:<br>
Chiellini-za you can dance i grę rękoma po której według mnie powinien wylecieć z boiska<br>
Czerwo bo tak sobie wymyśliliście
Akurat w tej sytuacji przepisy jasno mówią jaką kartkę powinien sędzia wyjąć i ją wyjął.Lepiej najpierw poczytać niż pisać bzdety, no chyba,że uznajecie,że Mouitinho wychodził 1 na 1 z Buffonem wymazując Bonu czy Barzagliego.
Nie wiem czemu ludzie tak się...

[quote="ale10poz":2crh14ua]
Chiellini za tę rękę po poślizgu powinien czerwoną dostać... niech on sobie odpocznie trochę od piłki, mam nadzieję, że teraz będzie grać para Barzagli-Bonucci, a przy trójce w końcu Ogbonna wyrzuci Giorgio ze skłądu.


[quote="celtu":2crh14ua]
Na 5 i 5,5 oceniam:<br>
Chiellini-za you can dance i grę rękoma po której według mnie powinien wylecieć z boiska<br>
Czerwo bo tak sobie wymyśliliście
Akurat w tej sytuacji przepisy jasno mówią jaką kartkę powinien sędzia wyjąć i ją wyjął.Lepiej najpierw poczytać niż pisać bzdety, no chyba,że uznajecie,że Mouitinho wychodził 1 na 1 z Buffonem wymazując Bonu czy Barzagliego.
Nie wiem czemu ludzie tak się uparli,że taka ręka to musi być czerwona, żaden brutalny faul przerwanie akcji bez narażania rywala coś jak pociągnięcie za koszulkę, nie widzę sensu karania czerwoną za takie coś poza sytuacją z wychodzeniem 1 na 1 z bramakrzem, na szczęście przepisy mówią podobnie.

Co do meczu jest awans i tyle,ale trzeba ograniczyć straty, dzisiaj było ich za dużo a i napastnicy dzisiaj kaszana do wejścia Ferdka praktycznie na moment nie byli wstanie odciążyć defensywy;/

Czytaj więcej
  Załączniki
 

Oglądałem tylko drugą połowę, ale przejrzałem powtórki pierwszej (niestety skrót ominął akcję meczu Kielona) i powiem tyle: z Giorgio Chiellinim w podstawie możemy nawet nie wychodzić na boisko w półfinale tylko od razu oddać mecz walkowerem - nie ma po co nawet grać. Kiedyś Bonu porównywałem do tykającej bomby, ale to jest nic w porównaniu z tym co robi Chiellini. Czy ktoś kiedykolwiek widział stopera, który wywraca się w najważniejszych meczach LM nieatakowany przez nikogo?

Barzagli dziś nam uratował mecz swoją interwencją z pierwszej połowy, jest spokojnie gotów, żeby zastąpić Kielona przy grze 4 z tyłu. Max zapewne tak nie uczyni, czym może przegrać półfinał już w przebiegach....

Oglądałem tylko drugą połowę, ale przejrzałem powtórki pierwszej (niestety skrót ominął akcję meczu Kielona) i powiem tyle: z Giorgio Chiellinim w podstawie możemy nawet nie wychodzić na boisko w półfinale tylko od razu oddać mecz walkowerem - nie ma po co nawet grać. Kiedyś Bonu porównywałem do tykającej bomby, ale to jest nic w porównaniu z tym co robi Chiellini. Czy ktoś kiedykolwiek widział stopera, który wywraca się w najważniejszych meczach LM nieatakowany przez nikogo?

Barzagli dziś nam uratował mecz swoją interwencją z pierwszej połowy, jest spokojnie gotów, żeby zastąpić Kielona przy grze 4 z tyłu. Max zapewne tak nie uczyni, czym może przegrać półfinał już w przebiegach. Należy się jednak cieszyć z rezultatu, Allegri jakby nie patrzeć pisze nam historię.

PS: Jakby ktoś miał powtórkę akcji Kielona (ale dalsze ujęcie tak, żeby było widać czy był ostatnim obrońcą itd.) to bym prosił podrzucić

Czytaj więcej
  Załączniki
 

[quote="pogon17":2m7tr70n]
PS: Jakby ktoś miał powtórkę akcji Kielona (ale dalsze ujęcie tak, żeby było widać czy był ostatnim obrońcą itd.) to bym prosił podrzucić

Bonu jeszcze był w okolicach 16, można powiedzieć,że wychodzili 2 na 2 bo tam był jeszcze Berbatov w środku i Barzagli schodził do Bonusa, także o czerwonej w myśl przepisów nie ma co nawet wspominać.

  Załączniki
 

Natomiast co do przyczyn tak słabego występu, to ja bym wskazał na stres i spięcie w grze o taką stawkę w roli faworyta. Imo w półfinale z nie-skrępowanymi głowami będzie dużo lepiej!

PS ależ mnie wkurzył Lipiński dzisiaj na koniec (którego ogólnie bardzo lubię), mówiąc iż Borussia z 2 poprzednich sezonów by tegoroczny Juventus rozniosła. Jak ktoś stąd (XD) jest z nim na stopie "ziomki-ziomki" to niech mu każe obejrzeć dwumecz BVB z Malagą sprzed 2 lat - ah ta mitologizacja.

  Załączniki
 

Ten Berbatov który wszedł w 46 minucie na boisko?Ja sobie wymyśliłem tak ty wymyśliłeś inaczej.Chiellini wyraźnie spanikował i zrobił coś o czym nawet nie powinien myśleć.Powiedz mi adi twoim zdaniem,czy gdyby sędzia wyciągnął czerwony kartonik pomyliłby się?

  Załączniki
 

Pomyliłby się, bo byłoby to wbrew przepisom. A przepisy akurat w tej kwestii są bardzo klarowne.

  Załączniki
 

Szkoda, że z Reusem tak samo Kielon nie zrobił, byśmy nie mieli nerwów przed drugim meczem. Jego zejście by podniosło jakość drużyny

  Załączniki
 

Coz, chyba musimy sie przyznac do bledu - na ile na szybko znalazlem mają rację - taka ręka z premedytacją ma być karana dokładnie tak jak faul w analogicznej sytuacji. Gdyby Chiellini zamiast łapania piłki złapał za koszulkę - dostałby żółtą kartkę. Więc i tutaj należała się żółta.
Więc prawdopodobnie wypada zwrócić honor. I Chielliniemu, i dwóm broniącym żółtej kartki użytkownikom.

Głębiej zasad nie przejrzę, muszę już wracać do siebie. Ale póki co wypada się do błędu przyznać.
Moze rano w pracy coś więcej poszukam, bo jestem zaskoczony tym faktem.

  Załączniki
 

Widzę, że oceny poszły według radości z awansu bo nie można ich nazwać obiektywnymi. Jedyny piłkar na poziomie to był Bonucci. Reszta średnio, źle, albo okropnie.

  Załączniki
 

To był mecz ćwierćfinału Ligi Mistrzów czy mecz finałowy o Puchar Wójta ?

A przepraszam, lepsze widowisko stworzyliby KS Krzoki vs LKS Potoki.
Nie wiem skąd te wysokie noty dla zawodników Juve. Wszyscy zagrali poniżej oczekiwań. Chyba jest to spowodowane podnietą kibiców że pierwszy raz od 12 lat Juve gra w półfinale Lm. 3 to maksymalna ocena dla każdego z graczy.
Tak nawiasem, nie liczcie na nic więcej z taką grą.

  Załączniki
 

Niestety ale jak na kandydata do półfinału graliśmy słabo. Rozumiem bronienie wyniku i ostrożną grę, (w sumie Monaco tak na prawdę nie miało ani jednej stuprocentówki) ale niemożność wykreowania choć 2-3 dobrych akcji w meczu i oddanie całego środka pola to przesada...

  Załączniki
 

Oglądając mecz Juve było mi wczoraj wstyd. Wstyd za styl jaki prezentuje mój klub, wstyd za to w jaki sposób awansują do półfinału. Juve to teraz zdecydowanie drużyna do ogrania i każdy będzie chciał na nas trafić. Niestety, ale półfinał Lm to nie poziom Juve. Dziękuje za awans i trochę hajsu do klubowej kasy, ale takiej żenady dawno nie oglądałem w wykonaniu naszego zespołu. Myślałem, ze Allegri trochę ten minimalizm chce wyplenić, ale widać, ze zeby mógł to nawet z pół bramki by chciał awansować. Chciałbym trafić w półfinale na Real, tylko z nimi jest szansa zagrać żenująco i cudem awansować. Reszta to może być pogrom

  Załączniki
 

Polecam, przypomnijcie sobie mecze w LM za Capello. Te wasze płacze są śmieszne. Jest półfinał,jest pięknie, styl w tym wypadku to sprawa trzeciorzędna.

  Załączniki
 

Racja najważniejszy wynik. Ale inaczej też się ogląda jak jest i ładny styl tak jak Bayern czy Barca. A my grAmy tak nijak.

  Załączniki
 

A kiedy graliśmy jakoś? W latach 80 i 90? Nie ogarniam ludzi (szczególnie kibiców Juve), którzy piszą o hańbie, wstydzie i że generalnie lepiej byłoby abyśmy odpadli. Taki to wstyd, że przyfarciło w losowaniu i że awansowaliśmy do
1/2? Styl nieprzekonujący? Nie jesteśmy Bayernem ani Barceloną, aby grać dla stylu - jesteśmy przynajmniej półkę niżej, więc musimy grać dla wyniku.
Jeśli to dla was hańba, zafundujcie sobie jakieś seppuku - w ten sposób odzyskacie honor. Ja jestem szczęśliwy z tego, że jesteśmy tu gdzie jesteśmy.
Ale wiadomo, przecież lepiej odpaść w 1/8 z Bayerem jakimś, niż dojść na farcie w losowaniu do 1/2

  Załączniki
 

Ponoć Vidal zaraził Teveza i Moratę. Tevez wymiotował przed meczem, a Morata tuż po zmianie:
[img:2cnslhea]http://img.sportmediaset.mediaset.it/binary/70.$plit/C_29_video_68005_imgThumbnail.jpg[/img:2cnslhea]

  Załączniki
 

[quote="next___"]
A kiedy graliśmy jakoś? W latach 80 i 90? Nie ogarniam ludzi (szczególnie kibiców Juve), którzy piszą o hańbie, wstydzie i że generalnie lepiej byłoby abyśmy odpadli. Taki to wstyd, że przyfarciło w losowaniu i że awansowaliśmy do
1/2? Styl nieprzekonujący? Nie jesteśmy Bayernem ani Barceloną, aby grać dla stylu - jesteśmy przynajmniej półkę niżej, więc musimy grać dla wyniku.
Jeśli to dla was hańba, zafundujcie sobie jakieś seppuku - w ten sposób odzyskacie honor. Ja jestem szczęśliwy z tego, że jesteśmy tu gdzie jesteśmy.
Ale wiadomo, przecież lepiej odpaść w 1/8 z Bayerem jakimś, niż dojść na farcie w losowaniu do 1/2


W 100 % zgadzam się ze słowami kolegi. Jestem...

[quote="next___"]
A kiedy graliśmy jakoś? W latach 80 i 90? Nie ogarniam ludzi (szczególnie kibiców Juve), którzy piszą o hańbie, wstydzie i że generalnie lepiej byłoby abyśmy odpadli. Taki to wstyd, że przyfarciło w losowaniu i że awansowaliśmy do
1/2? Styl nieprzekonujący? Nie jesteśmy Bayernem ani Barceloną, aby grać dla stylu - jesteśmy przynajmniej półkę niżej, więc musimy grać dla wyniku.
Jeśli to dla was hańba, zafundujcie sobie jakieś seppuku - w ten sposób odzyskacie honor. Ja jestem szczęśliwy z tego, że jesteśmy tu gdzie jesteśmy.
Ale wiadomo, przecież lepiej odpaść w 1/8 z Bayerem jakimś, niż dojść na farcie w losowaniu do 1/2


W 100 % zgadzam się ze słowami kolegi. Jestem dumny i szcześliwy, że chłopaki zaszli tak daleko. Juventus gra na 3 frontach, a ławkę mamy zdecydowanie słabszą niż potęgi takie jak Bayern, Barcelona, Real. Oczywiście super sprawą byłoby gdyby Juve wczoraj zdominowało Monaco i wygrało różnicą 2,3 bramek, ale dla mnie to nie ma znaczenia. Za to liczę na to, że to Juve teraz sprawi niespodziankę w półfinale. Nie zapominajmy ile w tym sezonie osiągnęliśmy, odwracając losy Pucharu Włoch, krocząc dumnie po 4 mistrzostwo z rzędu oraz osiągając historyczny wynik w Europie od lat. Oglądając klika dobrych lat temu mecze Juve w Serie B nie wiem, czy uwierzyłbym jeśli ktoś by mi powiedział, że Juve osiągnie w niedalekiej przyszłości to co własnie stało się już faktem, jak np. dominacja we Włoszech przez 4 sezony z rzędu i szansa na grę w finale LM.

Czytaj więcej
  Załączniki
 

Nie żadna hańba i "lepiej było odpaść". Po prostu zagraliśmy w rewanżu bardzo kiepsko tzn. oddaliśmy pole rywalowi, wpuszczaliśmy go regularnie na swoje pole karne, mieliśmy duże problemy w wyprowadzeniem kontry po udanym przechwycie. Mieliśmy tylko 1 bramkę zapasu, a oddaliśmy całą inicjatywę Francuzom. Szalenie się cieszę z awansu ale mecz mi się nie podobał i tyle :wink:

  Załączniki
 

[quote="celtu":jwt171k0]
Ten Berbatov który wszedł w 46 minucie na boisko?Ja sobie wymyśliłem tak ty wymyśliłeś inaczej.Chiellini wyraźnie spanikował i zrobił coś o czym nawet nie powinien myśleć.Powiedz mi adi twoim zdaniem,czy gdyby sędzia wyciągnął czerwony kartonik pomyliłby się?

Tfu to był jakiś inny piłkarz Monaco,ale nie zmienia to faktu,że sędzia w myśl przepisów podjął słuszną decyzję. Umyślne zagranie piłki ręką przerywające korzystnie zapowiadająca się akcje to żółta kartka, celowe zagranie ręką pozbawiające przeciwnika realnej szansy na bramkę czyli innymi słowy sytuacja 1 na 1 z bramkarzem to czerwona kartka. W tym przypadku zaistniała ta pierwsze sytuacja bo Moutinho nie...

[quote="celtu":jwt171k0]
Ten Berbatov który wszedł w 46 minucie na boisko?Ja sobie wymyśliłem tak ty wymyśliłeś inaczej.Chiellini wyraźnie spanikował i zrobił coś o czym nawet nie powinien myśleć.Powiedz mi adi twoim zdaniem,czy gdyby sędzia wyciągnął czerwony kartonik pomyliłby się?

Tfu to był jakiś inny piłkarz Monaco,ale nie zmienia to faktu,że sędzia w myśl przepisów podjął słuszną decyzję. Umyślne zagranie piłki ręką przerywające korzystnie zapowiadająca się akcje to żółta kartka, celowe zagranie ręką pozbawiające przeciwnika realnej szansy na bramkę czyli innymi słowy sytuacja 1 na 1 z bramkarzem to czerwona kartka. W tym przypadku zaistniała ta pierwsze sytuacja bo Moutinho nie wychodził 1 na 1 z Buffonem, mieli korzystną sytuację ale w myśl przepisów sędzia podjął bardzo słuszną decyzję. Potem kartek już nie wyjął, aczkolwiek było kilka ostrych wejść,które mogło się skończyć kartkami.

Czytaj więcej
  Załączniki
 

Jesteśmy w 4 najlepszych drużyn tego sezonu i tego nam nikt nie odbierze. Cieszę się cholernie i nawet styl tego nie zmieni... Może w ataku katastrofalnie to wyglądało, ale sam fakt, że przy takiej grze nie daliśmy sobie strzelić bramki też o czymś świadczy. Chłopaki zagrali z ambicją... Zawdonik meczu Bonucci jak dla mnie. Z Chiellinim jest ten problem, że on w jednym meczu zagra fatlanie, by w kolejnym być jednym z lepszych. Ale czy warto ryzykować w półfinale wystawiając go? Druga porażka to dla mnie Pirlo... Przy takim doświadczeniu obok Kielona najbardziej nam zagrażał. Głupie wybijanie piłki na "pałę", pressing u niego nie istnieje nawet jak drużyna przeciwna gra kontratak. Zamiast...

Jesteśmy w 4 najlepszych drużyn tego sezonu i tego nam nikt nie odbierze. Cieszę się cholernie i nawet styl tego nie zmieni... Może w ataku katastrofalnie to wyglądało, ale sam fakt, że przy takiej grze nie daliśmy sobie strzelić bramki też o czymś świadczy. Chłopaki zagrali z ambicją... Zawdonik meczu Bonucci jak dla mnie. Z Chiellinim jest ten problem, że on w jednym meczu zagra fatlanie, by w kolejnym być jednym z lepszych. Ale czy warto ryzykować w półfinale wystawiając go? Druga porażka to dla mnie Pirlo... Przy takim doświadczeniu obok Kielona najbardziej nam zagrażał. Głupie wybijanie piłki na "pałę", pressing u niego nie istnieje nawet jak drużyna przeciwna gra kontratak. Zamiast zastopować piłkarza, który biegnie na niego z piłką, ten drepta do naszego pola karnego i wtedy dopiero próbuje odebrać mu piłkę. Szkoda kontry Moraty, mógł i powinien zagrywać do Teveza. Za takie coś powinno mu się dostać w szatni. Na kogo nie trafimy fajnie będzie oglądać jeszcze dwa spotkania w LM. Jakoś nie mam już spiny na wynik, jak to było w przypadku z Monaco bo teraz wiem, że to my możemy z całej czwórki sprawić chyba największą sensację awansując do finału a na pewno nie wymagam, aby tak było. W tym sezonie jest i tak pięknie, finał pucharu, półfinał LM, mistrzostwo kraju. A może być tylko piękniej...

Czytaj więcej
  Załączniki
 

ciekawe kto wypomina styl chelsea jak wygrywała lm z bayernem gdzie byli gwałceni przez niemców cały mecz i nie wychodzili z własnego pola karnego. Też nie zasługiwali?

  Załączniki
 

Pewnie, ze nie zaslugiwali, ale w sporcie i nie tylko sprawiedliwości nie ma. Tak naprawdę to ani Juve ani Monaco nie zasługuje by być w najlepszej czwórce Europy i de facto nie jesteśmy jednym z czterech najlepszych zespołów, bo to ze sie miało takich leszczy jak Monaco i bvb to nie świadczy o tym, ze tylko Real barca i bayern od nas lepsze. Przyfarciło sie nam i tyle. Zgadzam sie z nextem, ze jesteśmy Polkę albo kilka niżej od Bayernu czy barcy, No i realu oczywiście. Dlatego tez sie cieszę z awansu, ale za styl w jakim to zostało wywalczone jest mi wstyd. Po prostu.

  Załączniki
 

Nie wiem jakim trzeba być malkontentem, ażeby będąc fanem Juventusu marudzić na jej styl po tym, kiedy ta awansowała do półfinału LM, po raz pierwszy od 2003 roku. Dla mnie styl od zawsze był jedynie dodatkiem do celu jaki udało się osiągnąć, mało tego; od czasu do czasu warto rozegrać swego rodzaju przeciętne spotkanie, uśpić ewentualnego rywala i dopiero wtedy uderzyć z pełną siłą. Pamiętajcie, że kibicujecie ekipie włoskiej, a nie Brazylii lat siedemdziesiątych.
Na koniec wspomnę, że wierzę w dalsze awanse naszej drużyny. Jestem też przekonany, że zagramy porządne mecze z jednym z trzech najlepszych ekip w Europie, pytanie tylko z którą.

  Załączniki
 

Ok, to może (w swoim imieniu) powiem, że nie chodzi o to, że jestem zawiedziony słabym widowiskiem. Każdy może sobie oczekiwać lepszej lub gorszej gry ale po prostu styl jaki zaprezentowaliśmy w drugim meczu z ekipą Monako, bardzo pesymistycznie nastraja przed meczem 1/2 finału. Oczywiście, może być tak że Nasi zaprezentują się o wiele lepiej ale takie oddanie gry i inicjatywy nacierającemu np. Bayernowi mogłoby się skończyć fatalnie.

Trzymam kciuki za finał :dance:

  Załączniki
 

Przecież nie zagramy tak samo z Bayernem... Carrasco to nie Robben, a Martial to nie Lewandowski, czy Muller.
Allegri doskonale wiedział, że atak Monaco nie jest jakiś super mega, w dodatku pozbawiony gry z kontry.
Co oczywiście nie znaczy, że gra mi się podobała, sam byłem zwolennikiem 4 obrońców i walki (nie za wszelką cenę) o bramkę wyjazdową.
Widać było, że taktyką jest obrona Częstochowy od 1 min, wywalanie piłek w przód i niech Tevez coś zrobi. Niestety przez Chielliniego Monaco parę razy wjechało jak w masło, ale wielu klarownych okazji nie mieli.
Pirlo wbrew pozorom nie zagrał źle, dużo walczył, a na jego wybicia "na pałę" odetchnąłem z ulgą. Dlaczego? Radzę sobie przypomnieć co...

Przecież nie zagramy tak samo z Bayernem... Carrasco to nie Robben, a Martial to nie Lewandowski, czy Muller.
Allegri doskonale wiedział, że atak Monaco nie jest jakiś super mega, w dodatku pozbawiony gry z kontry.
Co oczywiście nie znaczy, że gra mi się podobała, sam byłem zwolennikiem 4 obrońców i walki (nie za wszelką cenę) o bramkę wyjazdową.
Widać było, że taktyką jest obrona Częstochowy od 1 min, wywalanie piłek w przód i niech Tevez coś zrobi. Niestety przez Chielliniego Monaco parę razy wjechało jak w masło, ale wielu klarownych okazji nie mieli.
Pirlo wbrew pozorom nie zagrał źle, dużo walczył, a na jego wybicia "na pałę" odetchnąłem z ulgą. Dlaczego? Radzę sobie przypomnieć co było przed Allegrim. Pirlo kiwał się z całym teamem przeciwnika w polu karnym, byle tylko nie wybić na oślep.
Atak zagrał żenująco, ale można to wytłumaczyć problemami zdrowotnymi. Chociaż Morata od kilku ładnych spotkań gra słabo.
Najlepszy był Bonucci. Strach pomyśleć, co by było bez niego. A jeszcze kilka lat temu grał jak amator.

Czytaj więcej
  Załączniki
 

jak wszyscy będą zdrowi to bedzie inna gadka. Pogba wróci, Tevez i Morata nie będą rzygać w przerwie to samo Vidal. Chiellini już takiej padaki raczej nie odstawi

  Załączniki
 

Mam podobne zdanie, ale Chielliniego to bym jednak odstawił.
Po meczu z BVB wszyscy pisali, że stać nas na finał. Teraz, że nie zasługujemy, żeby być gdzie jesteśmy. Nieźle.

  Załączniki
 

Hejterzy. Whoscored dało Kielona od jedenastki kolejki LM

http://www.whoscored.com/Regions/250/Tournaments/12/Europe-UEFA-Champions-League

  Załączniki
 

[quote="R.A.B.":1t7kiyye]jak wszyscy będą zdrowi to bedzie inna gadka. Pogba wróci, Tevez i Morata nie będą rzygać w przerwie to samo Vidal. Chiellini już takiej padaki raczej nie odstawi
Po meczu z Borussią też można było tak myśleć, w półfinale też pewnie łyżwy założy

  Załączniki
 

[quote="Valril":idkjwknb]Hejterzy. Whoscored dało Kielona od jedenastki kolejki LM
http://www.whoscored.com/Regions/250/Tournaments/12/Europe-UEFA-Champions-League
Żadne zaskoczenie. Każdy kto przegląda regularnie oceny whoscored łatwo widzi, że ten typ zawodnika jest premiowany przez ich algorytmy do wystawiania ocen.

  Załączniki
 

bianconero90, znowu będzie ci trzeba przeklejać twoje komentarze po zakończonych półfinałach - a ty znowu będziesz udawać greka, że "no tak, ale naprawdę co innego miałem na myśli, jej jak się cieszę z awansu, jak to cudownie być kibicem Juve!"

Żaden z ciebie kibic koleżko. Nawet nie neutralny obserwator, tylko raczej styl juve-defetystysta.

  Załączniki
 

zigh- akurat Morata zagrał fajne z Lazio. Kiwał jak chciał rzymskich obrońców, którzy po prostu zatrzymywali go w stylu mma. Dość trudno strzela się gole mając uwieszonego u szyi rosłego stopera.

Wynik do przewidzenia. Jest 3-5-2, jest nuda. W dodatku zabawa w obronę Częstochowy a'la Allegri style. U Contego przynajmniej wysoko byśmy atakowali. O dziwo w pierwszym meczu taki styl gry przyniósł zamierzony skutek. W środę za to cofnięcie się było proszeniem się o kłopoty. Może to wina wirusa. Nie wiem. Mecz tak denny, że zamiast go oglądać zająłem się zwijaniem bab z nosa w symetryczne kulki.
Niemniej: dobra robota. 1/2 nasza.

  Załączniki
 

Mając chwilę wolnego i chęci postanowiłem przeczytać artykuł 12 przepisów gry w piłkę nożną.Faktycznie jest tak jak tłumaczył adijuve.Z mojej strony pisząc o czerwonej kartce dla Chielliniego,sądziłem że arbiter ma większą autonomię w tym względzie.Okazuje się że nie,i podjął jedyną słuszną decyzję.W tym wypadku muszę również zwrócić honor naszemu obrońcy.O ile babol był ewidentny,o tyle jego późniejsze zachowanie bardzo przytomne.Dzięki Adijuvei pozdrawiam

  Załączniki
 

Też byłem pewien, że za taką perfidną rękę należy się czerwona kartka, okazuje się, że nie, także też zwracam honor.

  Załączniki
 

Żadne zaskoczenie. Każdy kto przegląda regularnie oceny whoscored łatwo widzi, że ten typ zawodnika jest premiowany przez ich algorytmy do wystawiania ocen.


To jest ogólnie kiepski algorytm. Może i najlepszy z dostępnych, ale i tak kiepski. Nawet o tym ostatnio pisałem:

http://weszlo.com/2015/04/17/noty-whoscored-dzieki-jeszcze-nie-zwariowalismy/

  Załączniki
 
Póki co nie ma tu żadnych komentarzy

Najnowsze komentarze

Tabela ligowa

# Zespół Z P R PKT
1 Juventus 30 3 5 95
2 Napoli 28 3 7 91
3 Roma 23 7 8 77
4 Lazio 21 8 9 72
5 Inter 20 6 12 72
6 Milan 18 10 10 64
7 Atalanta 16 10 12 60

Wasze Sondy

Mega ultra super hiper spierdolony
20%
Chujowy
20%
Zjebany
20%
Popierdolony
20%
Cipowaty
20%
Dobry trener :D haha, na prawde to jest chujowaty
0%
Panel Menu