Oceń Juve: Nordsjaelland (LM 3/6)

sj-ocensj2Jak w zeszłym sezonie zapraszamy do oceniania występów Juventinich. Zgodnie z wynikami sondy z poprzednich rozgrywek, oddajemy głosy w 10-cio stopniowej skali, znanej wszystkich fanom piłki nożnej. Serdecznie prosimy o dokonywanie racjonalnych ocen, przyjmując za wyjściową dla każdego zawodnika notę 6. Oceny skrajne powinny być przyznawane jedynie w wyjątkowych sytuacjach. Przypominamy również, że nie jest to ranking popularności i sympatii, ale ocena poczynań konkretnego zawodnika w danym meczu. Od teraz możliwe jest wystawienie oceny również trenerowi Antonio Conte, jednak prosimy przy tym zastanowić się nad zastosowaną przez niego taktykę, zasadnością dokonanych zmian i kierowaniem zespołem, a nie tylko osiąganymi przez drużynę wynikami. Zapraszamy do zabawy i zachęcamy do komentowania jej przebiegu i wyników pod tym artykułem!

 

Buffon
buffonl
{extravote 1}

Lucio Bonucci Chiellini
lucio12 bonucci chiellini
{extravote 2} {extravote 19} {extravote 3}

Isla De Ceglie
isla12 deceglie12
{extravote 33}
{extravote 11}

Vidal Pirlo Marchisio
vidal12 pirlo12 marchisio12
{extravote 23} {extravote 21} {extravote 8}

Matri Giovinco
matri12 giovinco12
{extravote 32} {extravote 12}
pasek
pasek
Vucinic
Bendtner
Giaccherini
vucinic12 bendtner12 giaccherini12
{extravote 9}
{extravote 17}
be oceny
Alessio
alessio
{extravote 99}

Komentarze   

0 #42 zigh 2012-10-25 01:28
Matri strzelał z główki po rożnych :)
Ja w przeciwieństwie do ciebie obejrzałem cały mecz, ale niech wyjdzie na twoje. Nie sądzisz, że 3 udane wrzutki to za mało ?
A jako, że poinformowałeś mnie, że masz słabą pamięć, to pozwolisz, że przypomnę ci jak kończyły się akcje De Ceglie. Na stopach obrońców...
Isla rzadko wrzucał piłki, ale jak już wrzucił to zgarnął asystę (co nie usprawiedliwia jego ogólnej postawy oczywiście).
Cytować
0 #41 Ekstremalny 2012-10-25 01:09
i tu masz odpowiedź - graliśmy więcej lewą bo DC był dużo bardziej aktywny niż Isla, chyba logiczne gdy idzie jedną stroną to się nią gra, lub odwrotnie, gdy nie idzie gra się drugą ale jakoś tą prawą z Islą nie szło, Isla mało widoczny a jego wrzutki w porównaniu DC to w ogóle słabe, mało aktywny, więc jeżeli ktoś zagrał słabiej to dla mnie Isla. I coś dziwnie liczyłeś te wrzutki bo ja pierwszą połowę oglądałem niecałą ale drugą już całą i bez liczenia pamiętam o trzech dobrych wrzutkach DC ( jedna co szanse miał Matri, druga co strzelał głową Gio i trzecia w końcówce na Bendtera ) a pamięć mam słabą i było ich pewnie więcej.
Cytować
0 #40 zigh 2012-10-24 21:20
[quote="Ekstremalny":1w00r1gt]DC szarpał na skrzydle, robił jakieś akcje a wrzutki miał na prawdę dobre
Po pierwsze, graliśmy więcej lewą niż prawą stroną, dlatego Kuczer był bardziej widoczny (nie oznacza to wcale, że w pozytywnym świetle). Co do wrzutek, to specjalnie liczyłem ile było dobrych. Odpowiedź to 2... na jakieś 8-10 prób
Cytować
0 #39 Ekstremalny 2012-10-24 21:00
Ja też się dziwie dlaczego DC jest tak krytykowany po tym meczu, ok miał kilka strat, bramka częściowo po jego winie, ale gdyby nie on to praktycznie nie było by dosrodkowań, bo Isla albo rzadko wrzucał albo w ogóle nie dokładnie, w ogóle w porównaniu do Isli to DC szarpał na skrzydle, robił jakieś akcje a wrzutki miał na prawdę dobre. Nie sądzę gdyby miał tam zagrać Caceres czy też by tak szarpał, a już tym bardziej nie wrzucał by słabszą nogą tak często i dokaldnie.
Cytować
0 #38 zigh 2012-10-24 17:38
Nie no spoko, ja także uważam, że Alessio nie wywiązał się w pełni ze swojej roli, ba, jestem pewny, że Carrera, który nie jest tak żywiołowy jak Conte, poradziłby sobie lepiej. Dochodzą do tego może nie tyle późne, co nieudane zmiany (z wyjątkiem Vucinicia nikt ze zmienników niczego nie wniósł do gry).
Cytować
0 #37 Alessandro-Matri32 2012-10-24 16:20
il padrino ma racje... moim zdaniem też jakoś z nudów cały czas bluzgacie Cegłę.. wypracował dla gio z 3 super okazji :P piszcie obiektywnie ;)
Cytować
0 #36 domin100 2012-10-24 14:56
zigh
No tak tylko za co Alessio miał dostać wyższą ocenę? Za stanie przy lini? Nie sądzę. Za późne zmiany? Nie sądzę. Dla mnie trener jest w takim meczu mega ważny, odpowiada za motywację piłkarzy, ile było spotkań kiedy nie szło a Conte wydzierał się z boksu podpowiadając coś, korygując ustawienie? A wczoraj było coś takiego? Nie, wyszli tak jak wyszli, udało nam się zdobyć bramkę na wagę remisu i nagle nasz trener odżył. Dlatego byłem za tym żeby Carrera został na ławce... Facet w spotkaniu ligowym nie bał dupy i robił zmiany od razu po przerwie. Co do Buffona, dałem mu 4 bo tak jak mówisz uratował nas w tej sytuacji, ale dla mnie bramka, którą straciliśmy jest kosztem DC, Chielliniego i Jego.
Cytować
0 #35 zigh 2012-10-24 13:54
luque i domin- być może nieco źle się wyraziłem. Buffon podejrzewaŁ gdzie poleci piłka- świadczą o tym jego natychmiastowe ruchy przy kopnięciu no i prawie wyjęcie tej piłki. Oczywiście doświadczenie i umiejętności też się na to składają.
Ja rozumiem krytykę Matriego, bo zagrał słabo. Ale miał też parę fajnych zagrań do Seby (np. sito w polu i dośrodkowanie, nikt do niego nie doszedł lub uderzenie głową do Mrówki, po czym ten walnął prosto w bramkarza). Nikt takowych nie zauważył. Eksperci. Zmarnowane sytuacje ? Jeżeli wolej prawonożnego zawodnika z lewej nogi (przy czym było widać frustrację, bo całej drużynie nic nie wychodziło) to zmarnowana SETA to gratuluję. Lubię Matriego, dlatego przyglądałem się mu cały mecz, ale tego, że nie umie przyjąć albo odegrać do Seby zarzucić mu nie można. Należy dorzucić parę dobrych główek z rożnych. Problem leży w tym, że nie dochodził do klarownych sytuacji,co za tym idzie- był nieskuteczny (przeciwnie do konusa, który okazje miał, a żadnej nie wykorzystał). Dlaczego to on zszedł, a nie Gio w takim razie, zapytacie ? Bo na skrzydle w 4-3-3 chyba Matri nie pasuje...
Paradkosalnie da się zauważyć, że jak Matri marnuje, to leci hejt "bo marnuje". Jak z kolei marnuje Seba, to lecą plusy za to, że ma sytuacje, a o skuteczności nic.
Aha, domin. Wyjściowe oceny to 6. Nie rozumiem tych 3 i 4 (Buffon, który uratował nam przecież dupę, chociażby wychodząc przed pole na początku!), a 1 za słabe zmiany i brak wsparcia drużyny dla Alessio to chyba przesada. Rozumiem frustrację słabym meczem, ale to nie powinno mieć wpływu na ocenę.
Cytować
0 #34 Il Padrino 2012-10-24 13:05
Dlaczego człowiek, który wypracował wczoraj NAJWIĘCEJ okazji partnerom i mógł mieć kilka asyst - De Ceglie, dostał od Was najsłabszą - obok Matriego ocenę? Czy wy używacie mózgu, czy oceny które klikniecie, znacie już przed meczem?
Cytować
0 #33 domin100 2012-10-24 12:17
luque10
Właśnie stał tam Pirlo, który ma 177 cm wzrostu. Przecież tam powinien stać albo Bonnu albo DC albo Matri. Kryje się od najwyższego do najniższego.
Cytować

Dodaj komentarz


Kod antyspamowy
Odśwież

Komentarze (42)

No to dużo mówić, było o krok od kompromitacji totalnej skończyło się zwykłą kompromitacją. Panowie gratuluję 9 remisu z rzędu w pucharach!

  Załączniki
 

Bendter przez 10 minut zrobił więcej niż Matri przez 60, Giach wszedł i 3 piłki i 3 straty, nie dziwie się że nie zagrał w pierwszym, Isla nic nie pokazał , już DC miał lepsze wrzutki i więcej z gry, Vidal słąbiutko, Marchisio mało widoczny, Pirlo chyba najlepiej ze środka, aż strach gdyby jego zabrakło, najbardziej podobał mi się jednak Gio, pokazywał się, miał kilka ładnych strzałów, ładnie szukał kolegów,mało brakło by strzelił bramkę, brakuje jedynie skutecznośći i szczescia troche.

  Załączniki
 

Papapapapapapapaparalici, pędzi pędzi cegła potknął się o siebie, hej a tu Markiz przyjął i też sięgnął gleby!

Haha panowie nie ma co płakać, w końcu Bekham nam gola z wolnego strzelił! No dajcie spokój on do opon trafiał.

  Załączniki
 

"Bianconeri oddali 30 strzałów na bramkę Hansena, ten jednak skapitulował tylko raz. Bez skutecznych napastników Bianconeri nie są w stanie wygrywać na europejskich boiskach, co dzisiaj ponownie się potwierdziło."

Jutro Marotta powie : Zawsze słyszę dyskusje o konieczności pozyskania czołowego piłkarza (napastnik), ale tutaj wolimy rozmawiać o świetnym zespole, to właśnie drużyna jest naszą prawdziwą siłą.

  Załączniki
 

Zmieńcie tego Carrerę na Angelo.

  Załączniki
 

conair dobrze to podsumowales

  Załączniki
 

omg , aż się zalogować musiałem jak zobaczyłem te komentarze i oceny ... brak słów. Nie oglądałem meczy , bo w telewizji N nie transmitowali tego meczu , wie ktoś może dlaczego ?? ;/
i czy na necie jak oglądaliście to był polski komentarz ?

  Załączniki
 

Cóż, chłopcy sami sobie utrudnili życie. Teraz trzeba pokazać Chelsea i Szahtarowi gdzie ich miejsce (nie mówię tu o Duńczykach, których powinniśmy ograć u siebie, wiedząc, że potrafią strzelić gola). Trudne? Na pewno. Niewykonalne? Zapewne tak samo, jak ogranie zeszłorocznego Milanu w lidze.
masta- niestety- jedynie DRHTV pokazywało, ale to była transmisja z al-jazirry

  Załączniki
 

Największą głupotą jest wystawianie w podstawie Matriego, który naprawdę gra koszmarnie. Bendtner na bank byłby bardziej przydatny, nie wiem dlaczego wrzucili go na boczne tory w tej drużynie. 25 minut od początku sezonu to trochę mało żeby pokazać cokolwiek.

Sam mówiłem nie raz (w przypadku Elii), że oczywiście nasz sztab trenerski ma wgląd w postawę zawodnika na treningach - o której my nie wiemy. Ale niestety nie mogę uwierzyć, że Matri szaleje na gierkach wewnętrznych, a tu bęc, przychodzi mecz i zapomina jak się gra w piłkę.

edit: no i De Ceglie... ależ irytujący jest brak Kwadwo na lewej stronie

  Załączniki
 

nie wiem czy zauwazyliscie ale to 3 mecz z rzedu tej edycji LM kiedy pierwsi tracimy gola i musimy gonic wynik,ja nie wiem czy LM ich przerasta czy sa jakies problemy z koncentracja

  Załączniki
 

aha , spoko , dzięki .
co u dużo pisać , bez czołowego napastnika nie zajdziemy daleko w europie , ale to już wiadomo od dawna..
mam nadzieje , ze teraz u siebie z noord 3pkt , inaczej tego nie widze.
Forza JUVE!!

  Załączniki
 

Ale przecież Matri dzisiaj zagrał nienajgorsze zawody. O dziwo dawał dużo przy konstruowaniu akcji! No i miał mniej setek niż Giovinco...

  Załączniki
 

Zabrakło skuteczności. Nasza gra nie prezentowała się najgorzej, szkoda tylko głupiej straty De Ceglie, po której Kielon faulował, a mógł przecież piłkę spokojnie wybić... Faul też moim zdaniem troszkę naciągany, ale to żadne wymówki. Obrona ogólnie na malutki plusik, w pomocy najsłabiej nadal Vidal. Mógł strzelić bramkę, ale zabawił się z już nie pamiętam kim w podania jak Barca... Skończyło się jak skończyło. Isla obudził się pod koniec, czasem jego płaskie wrzutki były irytujące. Matri nic nie pokazał, szkoda dwóch nieudanych strzałów, jest za wolny i paru zagrań do Giovinco. Seba może i był bardziej widoczny od innych, ale to tylko ze względu na swoją nieskuteczność. Moim zdaniem...

Zabrakło skuteczności. Nasza gra nie prezentowała się najgorzej, szkoda tylko głupiej straty De Ceglie, po której Kielon faulował, a mógł przecież piłkę spokojnie wybić... Faul też moim zdaniem troszkę naciągany, ale to żadne wymówki. Obrona ogólnie na malutki plusik, w pomocy najsłabiej nadal Vidal. Mógł strzelić bramkę, ale zabawił się z już nie pamiętam kim w podania jak Barca... Skończyło się jak skończyło. Isla obudził się pod koniec, czasem jego płaskie wrzutki były irytujące. Matri nic nie pokazał, szkoda dwóch nieudanych strzałów, jest za wolny i paru zagrań do Giovinco. Seba może i był bardziej widoczny od innych, ale to tylko ze względu na swoją nieskuteczność. Moim zdaniem jeden z najsłabszych w meczu, tyle ile on nastrzelał... coś wpaść MUSIAŁO, a nie wpadło. o De Ceglie pisać nie będę. Nie ma o czym. 1 udana wrzutka w meczu i niestety gol przez jego głupie zagranie.
Zmiany niezbyt udane, z wyjątkiem Mirka, ale wg mnie to Seba powinien zejść, ale najwidoczniej było to przygotowanie na końcowe 4-3-3. Giacch nie wniósł zupełnie nic, Bendtner z wyjątkiem niecelnej główki i zbyt mocnego podania do Isli podobnie.
A Alessio na ławce niestety ale mnie nie przekonuje. W meczu w dużej mierze zabrakło prawdziwego, energicznego trenera, który umie krzyczeć, jak Conte. Zawodnicy wyraźnie olali sprawę, zignorowali i niedocenili Duńczyków.
Na szczęście Chelsea przegrało, więc jeszcze szansa jest, dzieli nas punkt, ale musimy 2 mecze u siebie koniecznie wygrać.

Czytaj więcej
  Załączniki
 

Moim zdaniem Giovinco był bardziej pod grą.

Przywoicie? Napastnik MUSI w TAKIM meczu strzelić bramkę, a nie sprawiać ogólnie nie najgorsze wrażenie artystyczne - choć trzeba przyznać, że zazwyczaj nawet tego mu brakuje.

  Załączniki
 

Niby czemu tak "wyżywacie" się na ocenach?
Zapewne oglądacie Juve w lidze, więc tak naprawdę czy gra drużyny - sposób konstruowania i rozwiązywania akcji jest tak drastycznie rożny od tego co dzisiaj zobaczyliśmy?
Dla mnie nie. Zabrakło szczęścia, błysku Pirlo lub kogoś innego - to definiuje Juventus w tym sezonie. Niestety.

  Załączniki
 

Jak zobaczyłem skład to coś czułem, że się możemy przejechać. Zignorowaliśmy rywala, a powinniśmy z nimi 6pkt zdobyć. to był chyba najmniej zgrany zespół. Gdzie był Caseres i Quagliarella? Jeszcze do tego zmiany za późno

  Załączniki
 

Drużyna pokpiła przeciwnika i właściwie o to w tym wszystkim poszło. Poczynając od trenera, który wystawił kilku graczy bez formy i samych piłkarzy.
To, co robił De Ceglie przy każdym dośrodkowaniu to była kpina. Isla, Marchisio - wyłączeni z gry, a przecież pressingu raczej nie uświadczali. W zasadzie wymieniać by długo. Spieprzyli wszyscy - napad tradycyjnie, najbardziej. Chaos w taktyce, nerwowość w grze, Pirlo tym razem nie uzpokajał gry zespoły. Przedziwna sprawa, bo z takimi ogórami powinno przyjść to z łatwością.
Mam też dość obrony Matriego - od dziś nie będę tego robił. Po raz kolejny, jedna dobra akcja w czasie całego meczu - i nie jest to wyłącznie wina egoizmu Giovinco. To...

Drużyna pokpiła przeciwnika i właściwie o to w tym wszystkim poszło. Poczynając od trenera, który wystawił kilku graczy bez formy i samych piłkarzy.
To, co robił De Ceglie przy każdym dośrodkowaniu to była kpina. Isla, Marchisio - wyłączeni z gry, a przecież pressingu raczej nie uświadczali. W zasadzie wymieniać by długo. Spieprzyli wszyscy - napad tradycyjnie, najbardziej. Chaos w taktyce, nerwowość w grze, Pirlo tym razem nie uzpokajał gry zespoły. Przedziwna sprawa, bo z takimi ogórami powinno przyjść to z łatwością.
Mam też dość obrony Matriego - od dziś nie będę tego robił. Po raz kolejny, jedna dobra akcja w czasie całego meczu - i nie jest to wyłącznie wina egoizmu Giovinco. To tyle, nadzieja umiera ostatnia.

Czytaj więcej
  Załączniki
 

[quote="jacojaco":r39zz54f]Cóż, chłopcy sami sobie utrudnili życie. Teraz trzeba pokazać Chelsea i Szahtarowi gdzie ich miejsce (nie mówię tu o Duńczykach, których powinniśmy ograć u siebie, wiedząc, że potrafią strzelić gola). Trudne? Na pewno. Niewykonalne? Zapewne tak samo, jak ogranie zeszłorocznego Milanu w lidze.
masta- niestety- jedynie DRHTV pokazywało, ale to była transmisja z al-jazirrypodbijam komentarz , bo zgadzam się z nim w 100%.
ps. Karzeł miał 5 sytuacji, w trzech meczach lm, bardzo ważnych dla kibiców nic nie pokazał ;-).

  Załączniki
 

Wole Bendtera od Matriego nie żartuję. Alessandro się zgubił, wymaga chyba konsultacji z psychologiem.

A De Ceglie biega z głową w dół, kiepsko centruje i nie potrafi nic zrobić swoją prawą nogą. Naprawdę oglądanie Paolo aż boli.


Ale ciała dała cała drużyna. Vidal, który nie ma formy. Isla, Marchisio i tak dalej...

  Załączniki
 

Niekótrzy po wylosowaniu grup pisali, że wyjdziemy z pierwszego miejsca z palcem nie powiem gdzie. Zaraz pewnie pojawią się wypowiedzi, że zagraliśmy dobry mecz, tylko bramkarz Duńczyków zagrał jeszcze lepiej. Dla mnie to jest tragedia. O ile w lidze, gdzie jest 38 kolejek można sobie pozwolić na stratę punktów i takie mecze, o tyle w LM już trzeba ogrywać "ogórków" bo tych spotkań jest mniej. Nie rozumiem dlaczego Conte wystawił DC widząc co ten ostatnio zaprezentował podczas 45 minut, Isla na prawej stronie kosztem Caceresa, czy Vidal który ostatnio jest w bardzo przeciętnej formie a o Matrim już nie wspomnę. Alessio chyba zamurowało po pierwszych minutach gry i obudziła go bramka....

Niekótrzy po wylosowaniu grup pisali, że wyjdziemy z pierwszego miejsca z palcem nie powiem gdzie. Zaraz pewnie pojawią się wypowiedzi, że zagraliśmy dobry mecz, tylko bramkarz Duńczyków zagrał jeszcze lepiej. Dla mnie to jest tragedia. O ile w lidze, gdzie jest 38 kolejek można sobie pozwolić na stratę punktów i takie mecze, o tyle w LM już trzeba ogrywać "ogórków" bo tych spotkań jest mniej. Nie rozumiem dlaczego Conte wystawił DC widząc co ten ostatnio zaprezentował podczas 45 minut, Isla na prawej stronie kosztem Caceresa, czy Vidal który ostatnio jest w bardzo przeciętnej formie a o Matrim już nie wspomnę. Alessio chyba zamurowało po pierwszych minutach gry i obudziła go bramka. Carrera przynajmniej jak widział, że nie idzie, nie bał się robić zmian od razu po przerwie. Może tego zabrakło?! Jeżeli chodzi o obronę to zagrała przyzwoicie, było jak zwykle ostatnio kilka błędów, ale dawali radę. Skrzydłowi w tym meczu dno... DC to było wiadome przed meczem co będzie prezentował, ale forma Isli mnie przeraża. Już trochę czasu minęło po kontuzji i argumenty, że nie ograny z zespołem, za mało występów do mnie nie przemawiają. Zero szybkości, zero pomysłu, zero dryblingu i bardzo słabe dośrodkowania. Dzisiaj widać, że Lichy pomimo gry na skrzydle prezentuje się o niebo lepiej. DC powinien w zimie odejść nawet za darmo. To co prezentuje nazwya się kalectwo. Marchisio tak jak zwykle, albo zagra dobry mecz, albo niewidoczny. Dzisiaj oczywiście druga opcja. Vidal powinien na przynajmniej dwa mecze usiąść na ławce bo gra jak "pipa". To nie jest ten sam piłkarz, który walczył, biegał, myślał na boisku jak w poprzednim sezonie. I nie oceniał Go tylko po tym meczu. Mamy na ławce młodego, ambitnego Pogbę, który jak pojawia się na boisku nie zawodzi póki co. Pirlo? Podzisiejszym spotkaniu, gdybym nie wiedział kto to jest, to bym powiedział, że nie ma doświadczenia. Jak może taki piłkarz od pierwszej do 90 minuty zagrywać tylko w jeden sposób? Jakieś podcinki za obrońców, które zawsze (a na pewno w 99%) kończyły się przecinaniem. Zero pomysłu na grę... Czy był na lini środkowej, w bocznym sektorze, przed polem karnym, w narożniku boiska to próbował tylko w jeden sposób rozwiązać akcję. Jednym wytłumaczeniem dla mnie jest tylko to, że jak rozciągał grę na boki to kończyło się jak się kończyło. W ataku i chyba jako jedyny nie zawiódł mnie Giovinco, chociaż mam też pewny niedosyt bo mógł przynajmniej raz poszukać techniczego strzału zamiast na siłę. O Matrim nie będę pisał bo liczę na to, że w zimie odejdzie kosztem miejsca dla Llorente. A i jeszcze jedno... Dziwię się, że przy bramce jako pierwszy w murze od słupka stał Pirlo, bo zawsze na treningach trener bramkarzom powtarza, że jako ustawiamy od najwyższego. Gdyby Pirlo z Bonnu zamienili się miejscami gola by nie było.
Buffon- 4, Lucio, Bonucci, Chiellini- 4, Isla- 3, DC- 2, Marchisio- 4, Vidal, Pirlo- 3, Matri- 2, Giovinco- 4, Vucinic- 6, Giacherini- 2, Bendtner- 4. Alessio- 1.

Czytaj więcej
  Załączniki
 

[quote="domin100"]
Nie rozumiem dlaczego Conte wystawił DC

Popatrz na skład. Asamoah- jakiś drobny uraz. Lichego nie ma nawet na ławce. Przy wystawieniu Caceresa na lewą (już ryzykujemy) nie mamy nikogo na prawą na ławce, bo wiadomo, że Conte Gacka tam nie wystawia. A przy golu, myślę, że Buffon wiedział, gdzie poleci piłka, ale moim zdaniem trochę źle był ustawiony, za blisko słupka, ale bramkarzem nie jestem.

  Załączniki
 

Skoro wiedział jak poleci piłka to dziwne, że nie ustawił muru tak aby tam nie poleciała. Co do DC, jeżeli on ma być czy jest jedyną opcją na zastępstwo Asamoah to chyba w ciemno można zakładać, że wychodzimy osłabieni na mecz od pierwszej minuty. Pojawia się pytanie czy nie lepiej zaryzykować i postawić na Caceresa/Gacka. Nie zgodzę się z Tobą, że przy wystawieniu Caceresa na lewą ryzykujemy bo na ławce nie ma nikogo na zmianę na prawą stronę. Sprawa jest prosta: Isla doznaje kontuzji, Caceres przechodzi na prawą i DC/Gacek wchodzi na lewą.

  Załączniki
 

Najgorsze jest to, że zimą Asamaoh leci na PNA i zostajemy z kaleką DC.

  Załączniki
 

W zasadzie nie ma co wytykać poszczególnym piłkarzom złej postawy. Wszyscy zagrali "średnio" ale słaby wynik jest efektem słabej gry jako całości. Sezon temu potrafiliśmy wyciągać po 60% posiadania piłki i walczyć od 1 do ostatniej minuty a teraz tego nie ma i TO było jednym z decydujących czynników w tym meczu. Mieliśmy optyczną przewagę, lepszą statystykę. OK Ale to wynika z wyższego poziomu umiejętności naszych piłkarzy. Nordcośtam grali na 100%. Nasi zaczeli to robić dopiero przy stanie 1-0. Niestety Oby po powrocie Conte to się odmieniło

  Załączniki
 

Sezon temu potrafiliśmy wyciągać po 60% posiadania piłki i walczyć od 1 do ostatniej minuty a teraz tego nie ma i TO było jednym z decydujących czynników w tym meczu.


Nie rozpędzałbym się tak kolego, bo o ile nie mam zaćmienia to w zeszłym sezonie zanotowaliśmy aż nadto remisów połączonych z toporną grą. A do tego teraz doszła Liga Mistrzów, czyli bądź co bądź dodatkowe obciążenie fizyczne.

A jak na ten moment to jest pierwszy taki zupełnie niedopuszczalny remis. No bo jednak nie nazwiesz takim ani tego z Violą, ani z nadspodziewanie mocnym Szachtarem, ani tym bardziej z Chelsea na SB.

  Załączniki
 

Wydaje mi się, że nasza taktyka na to spotkanie była bardzo prosta, strzelamy szybko bramkę na 1-0 bo widać było, że graliśmy od początku wysokim pressingiem, a później kontrolujemy grę i nie tracimy sił. Tylko, że z upływem czasu to nas przerosło i gra się w ogóle nie kleiła. Do tego Duńczycy zdobyli bramkę po stałym fragmencie gry i w drugiej połowie zamiast grać na 60% graliśmy na 150%, zamiast zachować siły na ligowy mecz straciliśmy ich dwa razy więcej. Dlatego jeśli na Catanie Conte wypuści dalej DC, w środku MVP to szczerze spodziewam się bardzo ciężkiej przeprawy bo nie sądzę żeby każdemy sił wystarczyło na 90 minut.

  Załączniki
 

Vidal na ławkę, wolę Pogbę w tej chwili. Chilijczyk strasznie spuścił z tonu w tym sezonie. Poza meczem z Chelsea - zawodzi. Idę spać, dawno nie byłem taki zły po meczu Juventusu.

  Załączniki
 

@eddya- większość tych remisów padała, gdy Juve rozgrywało mecze "co 3 dni", więc newsio ma trochę racji. Brakuje świeżości zawodnikom, a nasza ławka rezerwowych nie prezentuje poziomu, jaki mogłaby prezentować. Rotacja u Nas niby istnieje, ale czemu prawie cały czas grają od pierwszej do ostatniej minuty MVP i Lichy? Myślę, że Vidal zasuwa tyle samo po boisku co Szwajcar, a on nie dostał dziś wolnego. Pirlo też nie szarpie, bo chyba albo rozkłada siły na cały mecz, albo ich już po prostu nie ma. Co do Markiza, to nigdy nie ciągnie sam drużyny do przodu. Raczej strzeli z niepoznaki, fajnie poda, gdy Andrea ma na plecach pół zespołu przeciwnika, ot taki wielozadaniowiec. Wiem, że to się...

@eddya- większość tych remisów padała, gdy Juve rozgrywało mecze "co 3 dni", więc newsio ma trochę racji. Brakuje świeżości zawodnikom, a nasza ławka rezerwowych nie prezentuje poziomu, jaki mogłaby prezentować. Rotacja u Nas niby istnieje, ale czemu prawie cały czas grają od pierwszej do ostatniej minuty MVP i Lichy? Myślę, że Vidal zasuwa tyle samo po boisku co Szwajcar, a on nie dostał dziś wolnego. Pirlo też nie szarpie, bo chyba albo rozkłada siły na cały mecz, albo ich już po prostu nie ma. Co do Markiza, to nigdy nie ciągnie sam drużyny do przodu. Raczej strzeli z niepoznaki, fajnie poda, gdy Andrea ma na plecach pół zespołu przeciwnika, ot taki wielozadaniowiec. Wiem, że to się łatwo mówi z wysokości kanapy i to nie ja odpowiadam za wynik, ale może dać szansę pograć Pogbie, Giaccheriniemu i ew. dawać więcej pograć Caceresowi/Isli (w końcu może zaskoczy) lub Padoinowi (na ambicji może gość daleko pojechać).
Btw. Nie ma co robić z DC kozła ofiarnego. Jakby tylko on zawinił, a reszta zagrała na swoim poziomie, to skończyłoby się 3:1, zamiast 3:0. Kuczer robi straszne błędy w obronie (krycie Chielliniego to jego specjalność). Myślę, że nawet najlepsza wrzutka nic by nie dała, skoro do nich ma wyskakiwać Giovinco, oraz ma dobiegać Matri. Nie ten wzrost i nie te przewidywanie.

Czytaj więcej
  Załączniki
 

(z)martwiłem się kiedy śledziłem wynik na livemecz ale po obejrzeniu skrótu muszę przyznać że nie wyglądało to najgorzej. Pomijając to (co od dawna podkreślałem) że jako drużyna gramy bez finezji w ofensywie, akcje się nie kleją i wszystko jest takie toporne, mimo to mieliśmy tam jakieś sytuacje. Całkiem sporo nawet.
Niestety żadna wloska ekipa nie gra pięknie a Juventus nie jest wyjątkiem. Wyróżniamy się tylko doskonałą obroną i dlatego trudno nas pokonać. Szkoda że nie gramy tak składnie w ataku jak Chelsea czy Szachtar nie mówiąc już o Barcy ale mimo to trzeba będzie poradzić sobie takim stylem jaki prezentujemy.
Na pewno nie krytykowałbym Giovinco ani DeCeglie a na pewno nie Isli...

(z)martwiłem się kiedy śledziłem wynik na livemecz ale po obejrzeniu skrótu muszę przyznać że nie wyglądało to najgorzej. Pomijając to (co od dawna podkreślałem) że jako drużyna gramy bez finezji w ofensywie, akcje się nie kleją i wszystko jest takie toporne, mimo to mieliśmy tam jakieś sytuacje. Całkiem sporo nawet.
Niestety żadna wloska ekipa nie gra pięknie a Juventus nie jest wyjątkiem. Wyróżniamy się tylko doskonałą obroną i dlatego trudno nas pokonać. Szkoda że nie gramy tak składnie w ataku jak Chelsea czy Szachtar nie mówiąc już o Barcy ale mimo to trzeba będzie poradzić sobie takim stylem jaki prezentujemy.
Na pewno nie krytykowałbym Giovinco ani DeCeglie a na pewno nie Isli (asysta). Ale to tylko moje zdanie na podst. skrótu. :-D

Czytaj więcej
  Załączniki
 

Nie rozpędzałbym się tak kolego, bo o ile nie mam zaćmienia to w zeszłym sezonie zanotowaliśmy aż nadto remisów połączonych z toporną grą. A do tego teraz doszła Liga Mistrzów, czyli bądź co bądź dodatkowe obciążenie fizyczne.


Owszem zanotowaliśmy dużo remisów co nie zmienia faktu, że drużyna miała więcej siły i świeżości (motywacji?) niż obecnie. Nawet w remisowych spotkania zwykle wyraźnie dominowaliśmy. W tym sezonie mam wrażenie, że toporna gra zdarza nam się częściej niż rok temu. Mamy na tyle dobrą ławkę że piłkarze zmęczeni po meczach kadry czy tacy którzy przed ważną LM powinni nabrać świeżości (np. Pirlo) maja odpowiednich zmienników.

Nie wierzę że momentami mocno niemrawa...

Nie rozpędzałbym się tak kolego, bo o ile nie mam zaćmienia to w zeszłym sezonie zanotowaliśmy aż nadto remisów połączonych z toporną grą. A do tego teraz doszła Liga Mistrzów, czyli bądź co bądź dodatkowe obciążenie fizyczne.


Owszem zanotowaliśmy dużo remisów co nie zmienia faktu, że drużyna miała więcej siły i świeżości (motywacji?) niż obecnie. Nawet w remisowych spotkania zwykle wyraźnie dominowaliśmy. W tym sezonie mam wrażenie, że toporna gra zdarza nam się częściej niż rok temu. Mamy na tyle dobrą ławkę że piłkarze zmęczeni po meczach kadry czy tacy którzy przed ważną LM powinni nabrać świeżości (np. Pirlo) maja odpowiednich zmienników.

Nie wierzę że momentami mocno niemrawa Juve dzisiaj to kwestia tylko przemęczenia. Uważam że coś jest nie tak z motywacją i nastawieniem. A jeśli faktycznie przykładowo ktoś z MPV nie jest w pełni sił to niech odpoczywa a nie gra w następnym i następnym meczu.

Czytaj więcej
  Załączniki
 

herr-bat-ka
Nie dziwię Ci się, że nie krytykujesz Isli i DC na podstawie skrótu bo gdybyś oglądał mecz dzisiaj byś inaczej pisał.
jacojaco
Ja również liczę na to, że w końcu przynajmniej jeden z trójki MVP usiądzie na ławce i będzie to Vidal, bo potrzeba tam wprowadzić trochę świeżości. Środek pola ma przede wszystkim odpowiadać za stwarzanie okazji a u nas od pewnego czasu jest z tym dupa. Dziwi mnie jeszcze jedno... W meczu z Napoli dwa gole dla nas zdobyli zmiennicy, czyli Pogba i Caceres, którzy w meczu z Duńczykami nawet nie powąchali murawy. Coś tu nie gra moim zdaniem. Tym bardziej w przypadku piłkarza z Urugwaju. Moim zdaniem powinien wyjść kosztem Isli. Wiemy, że jest szybki,...

herr-bat-ka
Nie dziwię Ci się, że nie krytykujesz Isli i DC na podstawie skrótu bo gdybyś oglądał mecz dzisiaj byś inaczej pisał.
jacojaco
Ja również liczę na to, że w końcu przynajmniej jeden z trójki MVP usiądzie na ławce i będzie to Vidal, bo potrzeba tam wprowadzić trochę świeżości. Środek pola ma przede wszystkim odpowiadać za stwarzanie okazji a u nas od pewnego czasu jest z tym dupa. Dziwi mnie jeszcze jedno... W meczu z Napoli dwa gole dla nas zdobyli zmiennicy, czyli Pogba i Caceres, którzy w meczu z Duńczykami nawet nie powąchali murawy. Coś tu nie gra moim zdaniem. Tym bardziej w przypadku piłkarza z Urugwaju. Moim zdaniem powinien wyjść kosztem Isli. Wiemy, że jest szybki, dobry technicznie a co najważniejsze potrafi strzelić głową gola.
A co do DC... Chłopak jak dla mnie nie ma "talentu" na poważną piłkę i wyszło to nawet z takimi piłkarzami, choć to LM. Jest strasznie ograniczony i nawet nasz Wawrzyniak ma więcej do zaoferowania gdy ma piłkę przy nodze. Piszesz, że nawet najlepsza wrzutka nic by nie dała przy wzroście Gio i skuteczności Matriego. Więc nie wiem dlaczego DC na to nie wpadł i nie zrezygnował z dośrodkowań. Ale w sumie tutaj się nie dziwię bo nawet nasz mózg Pirlo miał jeden sposób na rozegranie akcji, piła górą i jazda.

Czytaj więcej
  Załączniki
 

A przy golu, myślę, że Buffon wiedział, gdzie poleci piłka, ale moim zdaniem trochę źle był ustawiony, za blisko słupka, ale bramkarzem nie jestem.

Dopóki zawodnik nie uderzy, bramkarz nie wie gdzie poleci piłka, przecież to proste. Do momentu uderzenia musi spodziewać się każdego rozwiązania.
Skoro wiedział jak poleci piłka to dziwne, że nie ustawił muru tak aby tam nie poleciała.

Ustawił, zauważ że piłka przeleciała nad głową Pirlo.

Ogólnie mecz słaby w naszym wykonaniu, dużo chaosu i niedokładnych podań. Dobra reakcja na bramkę, ale co zawodnicy robili przez pierwsze 50 minut?
Nie rozumiem, o co jest pojazd na Giovinco, może nie zagrał świetnie, ale i tak był jednym z najlepszych w...

A przy golu, myślę, że Buffon wiedział, gdzie poleci piłka, ale moim zdaniem trochę źle był ustawiony, za blisko słupka, ale bramkarzem nie jestem.

Dopóki zawodnik nie uderzy, bramkarz nie wie gdzie poleci piłka, przecież to proste. Do momentu uderzenia musi spodziewać się każdego rozwiązania.
Skoro wiedział jak poleci piłka to dziwne, że nie ustawił muru tak aby tam nie poleciała.

Ustawił, zauważ że piłka przeleciała nad głową Pirlo.

Ogólnie mecz słaby w naszym wykonaniu, dużo chaosu i niedokładnych podań. Dobra reakcja na bramkę, ale co zawodnicy robili przez pierwsze 50 minut?
Nie rozumiem, o co jest pojazd na Giovinco, może nie zagrał świetnie, ale i tak był jednym z najlepszych w naszej drużynie. Jeśli jedziemy po Żuczku, to co powiedzieć o Vidalu, De Ceglie, Matrim, Isli czy Lucio.
Najsłabszym zawodnikiem, obok Matriego, zdecydowanie Lucio. Wolny, dawał się ogrywać, nie nadążał za sytuacją na boisku, a już napewno nie za piłkarzami przeciwnika.

Pozostaje wierzyć, że po trzech remisach, przyjdą trzy wygrane. Nie ma co płakać, mamy szanse, jak wszyscy.

Czytaj więcej
  Załączniki
 

luque10
Właśnie stał tam Pirlo, który ma 177 cm wzrostu. Przecież tam powinien stać albo Bonnu albo DC albo Matri. Kryje się od najwyższego do najniższego.

  Załączniki
 

Dlaczego człowiek, który wypracował wczoraj NAJWIĘCEJ okazji partnerom i mógł mieć kilka asyst - De Ceglie, dostał od Was najsłabszą - obok Matriego ocenę? Czy wy używacie mózgu, czy oceny które klikniecie, znacie już przed meczem?

  Załączniki
 

luque i domin- być może nieco źle się wyraziłem. Buffon podejrzewaŁ gdzie poleci piłka- świadczą o tym jego natychmiastowe ruchy przy kopnięciu no i prawie wyjęcie tej piłki. Oczywiście doświadczenie i umiejętności też się na to składają.
Ja rozumiem krytykę Matriego, bo zagrał słabo. Ale miał też parę fajnych zagrań do Seby (np. sito w polu i dośrodkowanie, nikt do niego nie doszedł lub uderzenie głową do Mrówki, po czym ten walnął prosto w bramkarza). Nikt takowych nie zauważył. Eksperci. Zmarnowane sytuacje ? Jeżeli wolej prawonożnego zawodnika z lewej nogi (przy czym było widać frustrację, bo całej drużynie nic nie wychodziło) to zmarnowana SETA to gratuluję. Lubię Matriego, dlatego...

luque i domin- być może nieco źle się wyraziłem. Buffon podejrzewaŁ gdzie poleci piłka- świadczą o tym jego natychmiastowe ruchy przy kopnięciu no i prawie wyjęcie tej piłki. Oczywiście doświadczenie i umiejętności też się na to składają.
Ja rozumiem krytykę Matriego, bo zagrał słabo. Ale miał też parę fajnych zagrań do Seby (np. sito w polu i dośrodkowanie, nikt do niego nie doszedł lub uderzenie głową do Mrówki, po czym ten walnął prosto w bramkarza). Nikt takowych nie zauważył. Eksperci. Zmarnowane sytuacje ? Jeżeli wolej prawonożnego zawodnika z lewej nogi (przy czym było widać frustrację, bo całej drużynie nic nie wychodziło) to zmarnowana SETA to gratuluję. Lubię Matriego, dlatego przyglądałem się mu cały mecz, ale tego, że nie umie przyjąć albo odegrać do Seby zarzucić mu nie można. Należy dorzucić parę dobrych główek z rożnych. Problem leży w tym, że nie dochodził do klarownych sytuacji,co za tym idzie- był nieskuteczny (przeciwnie do konusa, który okazje miał, a żadnej nie wykorzystał). Dlaczego to on zszedł, a nie Gio w takim razie, zapytacie ? Bo na skrzydle w 4-3-3 chyba Matri nie pasuje...
Paradkosalnie da się zauważyć, że jak Matri marnuje, to leci hejt "bo marnuje". Jak z kolei marnuje Seba, to lecą plusy za to, że ma sytuacje, a o skuteczności nic.
Aha, domin. Wyjściowe oceny to 6. Nie rozumiem tych 3 i 4 (Buffon, który uratował nam przecież dupę, chociażby wychodząc przed pole na początku!), a 1 za słabe zmiany i brak wsparcia drużyny dla Alessio to chyba przesada. Rozumiem frustrację słabym meczem, ale to nie powinno mieć wpływu na ocenę.

Czytaj więcej
  Załączniki
 

zigh
No tak tylko za co Alessio miał dostać wyższą ocenę? Za stanie przy lini? Nie sądzę. Za późne zmiany? Nie sądzę. Dla mnie trener jest w takim meczu mega ważny, odpowiada za motywację piłkarzy, ile było spotkań kiedy nie szło a Conte wydzierał się z boksu podpowiadając coś, korygując ustawienie? A wczoraj było coś takiego? Nie, wyszli tak jak wyszli, udało nam się zdobyć bramkę na wagę remisu i nagle nasz trener odżył. Dlatego byłem za tym żeby Carrera został na ławce... Facet w spotkaniu ligowym nie bał dupy i robił zmiany od razu po przerwie. Co do Buffona, dałem mu 4 bo tak jak mówisz uratował nas w tej sytuacji, ale dla mnie bramka, którą straciliśmy jest kosztem DC, Chielliniego...

zigh
No tak tylko za co Alessio miał dostać wyższą ocenę? Za stanie przy lini? Nie sądzę. Za późne zmiany? Nie sądzę. Dla mnie trener jest w takim meczu mega ważny, odpowiada za motywację piłkarzy, ile było spotkań kiedy nie szło a Conte wydzierał się z boksu podpowiadając coś, korygując ustawienie? A wczoraj było coś takiego? Nie, wyszli tak jak wyszli, udało nam się zdobyć bramkę na wagę remisu i nagle nasz trener odżył. Dlatego byłem za tym żeby Carrera został na ławce... Facet w spotkaniu ligowym nie bał dupy i robił zmiany od razu po przerwie. Co do Buffona, dałem mu 4 bo tak jak mówisz uratował nas w tej sytuacji, ale dla mnie bramka, którą straciliśmy jest kosztem DC, Chielliniego i Jego.

Czytaj więcej
  Załączniki
 

il padrino ma racje... moim zdaniem też jakoś z nudów cały czas bluzgacie Cegłę.. wypracował dla gio z 3 super okazji piszcie obiektywnie

  Załączniki
 

Nie no spoko, ja także uważam, że Alessio nie wywiązał się w pełni ze swojej roli, ba, jestem pewny, że Carrera, który nie jest tak żywiołowy jak Conte, poradziłby sobie lepiej. Dochodzą do tego może nie tyle późne, co nieudane zmiany (z wyjątkiem Vucinicia nikt ze zmienników niczego nie wniósł do gry).

  Załączniki
 

Ja też się dziwie dlaczego DC jest tak krytykowany po tym meczu, ok miał kilka strat, bramka częściowo po jego winie, ale gdyby nie on to praktycznie nie było by dosrodkowań, bo Isla albo rzadko wrzucał albo w ogóle nie dokładnie, w ogóle w porównaniu do Isli to DC szarpał na skrzydle, robił jakieś akcje a wrzutki miał na prawdę dobre. Nie sądzę gdyby miał tam zagrać Caceres czy też by tak szarpał, a już tym bardziej nie wrzucał by słabszą nogą tak często i dokaldnie.

  Załączniki
 

[quote="Ekstremalny":1w00r1gt]DC szarpał na skrzydle, robił jakieś akcje a wrzutki miał na prawdę dobre
Po pierwsze, graliśmy więcej lewą niż prawą stroną, dlatego Kuczer był bardziej widoczny (nie oznacza to wcale, że w pozytywnym świetle). Co do wrzutek, to specjalnie liczyłem ile było dobrych. Odpowiedź to 2... na jakieś 8-10 prób

  Załączniki
 

i tu masz odpowiedź - graliśmy więcej lewą bo DC był dużo bardziej aktywny niż Isla, chyba logiczne gdy idzie jedną stroną to się nią gra, lub odwrotnie, gdy nie idzie gra się drugą ale jakoś tą prawą z Islą nie szło, Isla mało widoczny a jego wrzutki w porównaniu DC to w ogóle słabe, mało aktywny, więc jeżeli ktoś zagrał słabiej to dla mnie Isla. I coś dziwnie liczyłeś te wrzutki bo ja pierwszą połowę oglądałem niecałą ale drugą już całą i bez liczenia pamiętam o trzech dobrych wrzutkach DC ( jedna co szanse miał Matri, druga co strzelał głową Gio i trzecia w końcówce na Bendtera ) a pamięć mam słabą i było ich pewnie więcej.

  Załączniki
 

Matri strzelał z główki po rożnych
Ja w przeciwieństwie do ciebie obejrzałem cały mecz, ale niech wyjdzie na twoje. Nie sądzisz, że 3 udane wrzutki to za mało ?
A jako, że poinformowałeś mnie, że masz słabą pamięć, to pozwolisz, że przypomnę ci jak kończyły się akcje De Ceglie. Na stopach obrońców...
Isla rzadko wrzucał piłki, ale jak już wrzucił to zgarnął asystę (co nie usprawiedliwia jego ogólnej postawy oczywiście).

  Załączniki
 
Póki co nie ma tu żadnych komentarzy

Najnowsze komentarze

Tabela ligowa

# Zespół Z P R PKT
1 Juventus 30 3 5 95
2 Napoli 28 3 7 91
3 Roma 23 7 8 77
4 Lazio 21 8 9 72
5 Inter 20 6 12 72
6 Milan 18 10 10 64
7 Atalanta 16 10 12 60

Wasze Sondy

Mega ultra super hiper spierdolony
20%
Chujowy
20%
Zjebany
20%
Popierdolony
20%
Cipowaty
20%
Dobry trener :D haha, na prawde to jest chujowaty
0%
Panel Menu