Oceń Juve: Palermo (SA 14/38)

sj-ocensj2Ponownie zapraszamy do oceniania występów Juventinich. Zgodnie z wynikami sondy z poprzednich rozgrywek, oddajemy głosy w 10-cio stopniowej skali, znanej wszystkich fanom piłki nożnej. Serdecznie prosimy o dokonywanie racjonalnych ocen, przyjmując za wyjściową dla każdego zawodnika notę 6. Oceny skrajne powinny być przyznawane jedynie w wyjątkowych sytuacjach. Przypominamy również, że nie jest to ranking popularności i sympatii, ale ocena poczynań konkretnego zawodnika w danym meczu. Zapraszamy do zabawy i zachęcamy do komentowania jej przebiegu i wyników pod tym artykułem!
Buffon
buffon12
{extravote 1}

Barzagli Bonucci Chiellini
barzagli12 bonucci12 14chiellini
{extravote 15} {extravote 19} {extravote 3}

Cuadrado Evra
cuadrado evra
{extravote 16}
{extravote 33}

Sturaro Marchisio Pogba
14sturaro 14marchisio 14pogba
{extravote 27} {extravote 8} {extravote 10}

Dybala Mandzukic
dybala mandzukic
{extravote 21} {extravote 17}
pasek
pasek
Morata
Lichtsteiner
Zaza
14morata1 14lichtsteiner zaza
{extravote 9} {extravote 26}
{extravote 7}
Allegri
14allegri
{extravote 90}

Komentarze (19)

Puściły mi nerwy oglądając końcówkę spotkania. Zły jestem na Moratę... nie można w profesjonalnym footballu robić takich szopek i grać z takimi humorami, bez zaangażowania. Gest meczu, Zaza po strzeleniu bramki dotyka czoła palcem - jakby chciał pokazać, wystarczy pomyśleć.

  Załączniki
 

Póki co Zaza z Mandżukiciem o głowę przerastają wielką gwiazdę z Realu, nie ma o czym mówić. A wybitni nie są, przynajmniej strzelają te gole. Sturaro cały mecz dobry (do tych co piszą jaki on bezużyteczny), mnóstwo przechwytów, sporo pracy w środku pola. Nie oprzemy na nim drugiej linii, ale niezły z niego pracuś. A, no i Evry czas się zbliża. Nic się ciekawego nie działo na tej lewej stronie z jego udziałem.

  Załączniki
 

Mandzukic, Marchisio, Pogba, Sturaro, Zaza. Fajnie tez Dybala.

  Załączniki
 

Mandżukić poza golem wiele nie pokazał, żeby nie powiedzieć, że nic. Zaza znacznie lepiej się zaprezentował i wg mnie powinien w końcu dostać porządną szansę.

Chiellini i Pogba bardzo dobry występ, Marchisio, Sturaro i Dybala solidnie

  Załączniki
 

20 mln euro za Cuadrado, to wcale nie jest super okazja.

Dziś chyba wszyscy oprócz Mandzukicia(który po za bramką- cienizna) mieli kwadratowe łby.

  Załączniki
 

Buffon równie dobrze mógłby sobie postawić leżak na linii i odpoczywać BBC spoko, Kielini w końcu gra jak Kielini, a nie jak gość z V ligi. Sturaro w defensywie mocny, ale z przodu.. chaotyczny, ale dobry występ, Pogba coraz lepszy, 100 mln nadal aktualne Dybala sie starał, ogolnie bez szału ale jest potencjał fanstastyczna wrzutka. Mario poza golem okej, cienizna, ale mało grane było na niego, a to napastnik który żyje z takich wlasnie okazji, dlatego musi grać Sandro, który wrzutki ma na najwyższym swiatowym poziomie. Badz co badź kolejny gol, oby tak dalej Mandzu. Co do Cuadrado - 3-5-2 w jego wykonaniu jest srednie, czesto akcje zaczyna od srodka boiska. A i bym zapomniał,...

Buffon równie dobrze mógłby sobie postawić leżak na linii i odpoczywać BBC spoko, Kielini w końcu gra jak Kielini, a nie jak gość z V ligi. Sturaro w defensywie mocny, ale z przodu.. chaotyczny, ale dobry występ, Pogba coraz lepszy, 100 mln nadal aktualne Dybala sie starał, ogolnie bez szału ale jest potencjał fanstastyczna wrzutka. Mario poza golem okej, cienizna, ale mało grane było na niego, a to napastnik który żyje z takich wlasnie okazji, dlatego musi grać Sandro, który wrzutki ma na najwyższym swiatowym poziomie. Badz co badź kolejny gol, oby tak dalej Mandzu. Co do Cuadrado - 3-5-2 w jego wykonaniu jest srednie, czesto akcje zaczyna od srodka boiska. A i bym zapomniał, Bonucci jedno fatalne podanie w swoim stylu, było groźnie, to taki mały minus.
Kolejne zwycięstwo, fajnie ze wysokie, pniemy sie na szczyt, FORZA!

Czytaj więcej
  Załączniki
 

Sturaro - pracowity, i przeciwnicy też wiedzą że z nim nie ma żartów...ale zawsze mam jakieś ale a tym razem dotyczy ono postawy Sturaro w ofensywie. Chyba Allegri mu skutecznie wyjaśnił, że od kreowania są inni a on ma ich zabezpieczać, inaczej kariery w jego Juve nie zrobi. Jeśli jest w tym kszta prawdy to widać że Sturaro taka rola pasuje i w pełni ją zaakceptował ale trochę szkoda stać go na więcej. Sturaro to materiał na kogoś o klasie Vidala - tylko musi mocno w siebie wierzyć i trzeba w niego wierzyć!! Brawo Allegri za wystawianie młodego włocha.
Jeszcze jedno Zaza - zagrał jakby miał płuca 20 latka i doświadczenie 30 latka. Przyznać muszę że na spotkania pełne walki na trudnych...

Sturaro - pracowity, i przeciwnicy też wiedzą że z nim nie ma żartów...ale zawsze mam jakieś ale a tym razem dotyczy ono postawy Sturaro w ofensywie. Chyba Allegri mu skutecznie wyjaśnił, że od kreowania są inni a on ma ich zabezpieczać, inaczej kariery w jego Juve nie zrobi. Jeśli jest w tym kszta prawdy to widać że Sturaro taka rola pasuje i w pełni ją zaakceptował ale trochę szkoda stać go na więcej. Sturaro to materiał na kogoś o klasie Vidala - tylko musi mocno w siebie wierzyć i trzeba w niego wierzyć!! Brawo Allegri za wystawianie młodego włocha.
Jeszcze jedno Zaza - zagrał jakby miał płuca 20 latka i doświadczenie 30 latka. Przyznać muszę że na spotkania pełne walki na trudnych terenach to gość ma odpowiednie doświadczenie.
Mandzu - widać bo biedaku że nie ma siły ganiać cały mecz, wielka szkoda bo jego zadziorność jest tym czego nam brakuje po stracie Teveza.
Evra - widać wiek, pora na powolne przekazywanie pałeczki Sandro.
Cuardado - spuścił z tonu, nie martwię się że to casus Krasicia ale mimo taktyki i posłuszeństwa wobec widzimisię Maxa facet miał kilka wejść, uzupełniając go Lichsteinerem możemy mieć z obu wiele korzyści.
Morata - parch, nienawidzę takiego podejścia do piłki nożnej. Kiwać nie potrafi ale próbuje przenikać przez obrońców, a jak traci to nie ma jaj żeby walczyć o piłkę ostrym pressingiem tylko drepta. Oj widzę dla niego ciepłe miejsce na ławce jeśli tak będzie grał i proszę o Mandzu i Zazę w jego miejsce.
Reszta ekipy poza Marchisio bardzo mi się podobała. Mimo pewnej nerwowości ten mecz pokazał że Khedira nie jest najważniejszy w 2 linii Morata w ataku a Chiellini w obronie - czekam na Ruganiego.

Czytaj więcej
  Załączniki
 

Z Moratą jest jakiś problem po przegraniu finału LM. Mandziukić na początku sezonu grał beznadziejnie, ale przynajmniej coś próbował, walczył w defensywie. Hiszpan wygląda jak by był mocno niezadowolony i zniechęcony.

Brakuje mi w jego grze przede wszystkim zaangażowania, derby Turynu przespacerował, mecz z Empoli podobnie.

Co do Mandziukicia. Nie wiem czego od niego oczekujecie więcej. Strzelił, kolejny raz kluczową bramkę, świetnie, jako pierwszy zakładał pressing. Miał jedną okazję do zdobycia gola, którą wykorzystał. To typ zawodnika który tak gra, on dryblingiem czy sprintem nikogo nie minie, ale jeśli wróci do formy, a wszystko na to wskazuje, to kilkanaście bramek w tym...

Z Moratą jest jakiś problem po przegraniu finału LM. Mandziukić na początku sezonu grał beznadziejnie, ale przynajmniej coś próbował, walczył w defensywie. Hiszpan wygląda jak by był mocno niezadowolony i zniechęcony.

Brakuje mi w jego grze przede wszystkim zaangażowania, derby Turynu przespacerował, mecz z Empoli podobnie.

Co do Mandziukicia. Nie wiem czego od niego oczekujecie więcej. Strzelił, kolejny raz kluczową bramkę, świetnie, jako pierwszy zakładał pressing. Miał jedną okazję do zdobycia gola, którą wykorzystał. To typ zawodnika który tak gra, on dryblingiem czy sprintem nikogo nie minie, ale jeśli wróci do formy, a wszystko na to wskazuje, to kilkanaście bramek w tym sezonie ustrzeli. I o to chyba chodziło, żeby sprowadzić w miejsce Llorente kogoś bardziej bramkostrzelnego.

Czytaj więcej
  Załączniki
 

@apo
Ten problem to brak Teveza, gdy Morata ma stanowić o sile ataku potyka się o własne nogi... Tevez miał tą umiejętność gdy 1 na 1 której Moracie brakuje a chyba on sam uwierzył że potrafi grać jak Carlitos...

  Załączniki
 

Z Moratą jest problem taki, że:

a. zupełnie nie ma formy
b. zablokował się
c. nie gra regularnie
d. jest rzucany na lewe skrzydło, a to jednak jest '9'

Akurat waleczności bym mu nie zarzucał ogólnie - fakt, w tym sezonie u niego tego nie widać za często, w sumie z City w 1 meczu tylko zapieprzał jak graliśmy bardziej 451 niż 433, ale w tamtym sezonie wielokrotnie pokazywał, że chce i potrafi powalczyć, wiele razy zdarzały mu się nawet odbiory pod własnym polem karnym po powrotach.

  Załączniki
 

Morata gra tak, jakby dostał cynk, że w lecie odchodzi i już mu nie zależało. Poza tym, występ normalny, z tym, że bez przebłysków.
Chiellini dzisiaj po profesorsku, najlepszy w defensywie.
Sturaro- w defensywie bardzo dobrze, ale jak musi poholować piłkę i rozpocząć akcję, to już się gubi.
Pogba- miał kilka słabych momentów, kiedy zaczynał kiwać i tracił, ale ogólnie mecz na plus.
Cuadrado- to fajna opcja na wahadło, ale wtedy gdy przeciwnik wychodzi dalej niż 30 metrów od bramki. Dziś Kolumbijczyk bezproduktywny, ale nie ma się co dziwić, bo kiedy mijał jednego przeciwnika, był oblegany przez dwóch następnych.
Mandzukic- pressował aż miło, aż Tevez się przypomniał. Zgadzam się z Apo....

Morata gra tak, jakby dostał cynk, że w lecie odchodzi i już mu nie zależało. Poza tym, występ normalny, z tym, że bez przebłysków.
Chiellini dzisiaj po profesorsku, najlepszy w defensywie.
Sturaro- w defensywie bardzo dobrze, ale jak musi poholować piłkę i rozpocząć akcję, to już się gubi.
Pogba- miał kilka słabych momentów, kiedy zaczynał kiwać i tracił, ale ogólnie mecz na plus.
Cuadrado- to fajna opcja na wahadło, ale wtedy gdy przeciwnik wychodzi dalej niż 30 metrów od bramki. Dziś Kolumbijczyk bezproduktywny, ale nie ma się co dziwić, bo kiedy mijał jednego przeciwnika, był oblegany przez dwóch następnych.
Mandzukic- pressował aż miło, aż Tevez się przypomniał. Zgadzam się z Apo. Nie miał właściwie żadnej dobrej okazji, kolejną ważną bramkę strzelił i za to trzeba go rozliczać.
Zaza- występ na plus, to on powinien walczyć z Chorwatem o wyjściową 11. Mam nadzieję, że niedługo otrzyma szansę od pierwszej minuty.
I to chyba na tyle, jeżeli chodzi o bardziej lub mniej wyróżniających się piłkarzy.

Czytaj więcej
  Załączniki
 

Wg komentatorów Eleven Mandżukić w pewnym momencie na 11 kontaktów z piłką miał 11 strat. 12 kontakt to była bramka

Podobało mi się jak Morata i Zaza podawali do siebie w bramkowych akcjach. Spodziewałem się raczej, że będą grać egoistycznie bo to w końcu konkurencja. Tymczasem Morata asystował Zazie.

Fajnie, że akcję z bramką Sturaro zrobiło 4 zawodników poniżej 25 roku życia. Dobrze to rokuje na przyszłość, zaczynają brać ciężar gry na siebie.

  Załączniki
 

[quote="snakes":1gpdcngv]Puściły mi nerwy oglądając końcówkę spotkania. Zły jestem na Moratę... nie można w profesjonalnym footballu robić takich szopek i grać z takimi humorami, bez zaangażowania. Gest meczu, Zaza po strzeleniu bramki dotyka czoła palcem - jakby chciał pokazać, wystarczy pomyśleć.
Też tak to odebrałem, i od razu pokazali Allergiego że się odwrócił i poszedł do szatni twarzą skierowaną w dół, ale i tak będzie robił swoje. A co do Moraty to fakt on ostatnio gwiazdorzy, z Manchesterem pokazał troche egozimu a wczoraj przy nie których momentach też mógł lepiej się zachować, grunt że oddał piłkę Zazie po tej jego akcji

  Załączniki
 

Morata denerwuje gdy po stracie zachowuje sie jak były kolega z drużyny CR7:P ale fakt faktem że gol sturaro to Moraty dobre zastawienie się i świetne wypatrzenie wbiegającego Pogby gol Zazy to asysta Alvaro więc pomimo lekkiego gwiazdorstwa daje drużynie jednak sporo..

Gigi był zmuszony do interwencji w tym meczu w ogóle?

  Załączniki
 

Bramkę Sturaro mi brutalnie futbolHd przerwał reklamą, ale przy trzecim trafieniu Morata zachował się jak nie on, podał. Pewnie dotarły do niego wskazówki albo z ławki albo opr z trybun. Zresztą on sam pewnie wiedział że gra źle. Wypracował 2 akcje pokazując odrobinę mniej ego... Max ma przy nim dużo do zrobienia, ale co z dobrze rokującym Zazą?

  Załączniki
 

A co dokładnie zrobił Morata w tej końcówce, bo nie widziałem?

  Załączniki
 

Po prostu podał, ale prawdziwą perełkę znalazłem na instagramie Moraty.

https://www.instagram.com/p/-ZCz79Fygb/

Okazało się że to Zaza asystował na rozgrzewce, całkiem niezłe to podanie muszę przyznać.

  Załączniki
 

@sebosław komentatorzy na Ilewen to półmózgi i tyle, Mario miał więcej celnych odegrań piłki niż strat i jak byk to było widać, ale oni tego jakoś nie zauważali, tylko liczyli mu straty, których nie było aż tak dużo. Poza tym jak oni w sobotę podczas meczu Romy mówili, że Hiszpania i o zgrozo ANGLIA odjechały SerieA w Europie to ja dziękuję za takich znafcuff.

  Załączniki
 

Chyba nie przypadkowo Mandzu ma 17. Jego gra bardzo przypomina mi Trezegola oczywiscie zachowując proporcje. Byłem sceptyczny co do niego jak większość z Was ale daję Juve dodatkowe opcje no i jest lepszy niż Llorente. Przestańcie marudzić na wejście Moraty. Z nim gra z przodu jest o wiele bardziej kreatywna i miał udział przy dwóch bramkach. Widać że brakuje mu pewności siebie i regularnej gry ale myślę że w grudniu będzie z nim dobrze tylko kubeł lodu na głowę i do przodu. Zaza? oby chłop już miał tylko takie wejścia...Forza Juve

  Załączniki
 
Póki co nie ma tu żadnych komentarzy

Najnowsze komentarze

Tabela ligowa

# Zespół Z P R PKT
1 Juventus 30 3 5 95
2 Napoli 28 3 7 91
3 Roma 23 7 8 77
4 Lazio 21 8 9 72
5 Inter 20 6 12 72
6 Milan 18 10 10 64
7 Atalanta 16 10 12 60

Wasze Sondy

Mega ultra super hiper spierdolony
20%
Chujowy
20%
Zjebany
20%
Popierdolony
20%
Cipowaty
20%
Dobry trener :D haha, na prawde to jest chujowaty
0%
Panel Menu