Serie A (14/38): Juve 1-1 Fiorentina

pepe_simone2juveJuventus remisuje w spotkaniu 14 kolejki Serie A z Fiorentiną 1-1, tracąc bramkę już w 4 minucie po dośrodkowaniu Vargasa i fatalnym zagraniu Marco Motty, który głową skierował piłkę do własnej bramki.  Na szczęście w 82 minucie wyrównał Simone Pepe, który z boku pola karnego oddał strzał, zaskakując Boruca. Mecz dobrze rozpoczął się dla podopiecznych trenera Del Neriego - Quagliarella wygrał pojedynek główkowy na skrzydle, ale jego dośrodkowanie do Krasica było nieco za mocne, przez co Serb nie opanował piłki. Jednak już chwilę później Marco Storari musiał wyjmować piłkę z własnej bramki - po rzucie rożnym Bonucci wybił piłkę na skrzydło wprost do Vargasa, który dośrodkował mocno, ale Motta zagrał tak pechowo, że wpakował piłkę do własnej bramki. Bianconeri natychmiast po tym rzucili się do ataków, choć pierwsze groźne dośrodkowanie autorstwa Krasica Boruc pewnie wybronił. W kolejnej okazji Motta znokautował Gilardino, trafiając go w głowę. Snajper Violi musiał na chwilę opuścić murawę, a w tym czasie gospodarze starali się odrobić jednobramkową stratę. Po rzucie rożnym Bonucci uderzył obok bramki, następnie słaby strzał Krasica wyłapał polski bramkarz, a po chwili źle uderzył Quagliarella. Minutę później to goście przejmują piłkę, która ze skrzydła trafia przed pole karne, skąd fatalnie bez przyjęcia uderza Vargas. Kolejna akcja to przejęcie futbolówki przez Mottę, który dokładnie zagrywa do Quagliarelli, Fabio udaje się przyjąć i oddać strzał z półobrotu, zostaje jednak zablokowany. W kolejnej sytuacji po zagraniu Motty po ziemi na 18 metr, do piłki dochodzi Marchisio, uderza z całej siły, ale prosto w Boruca. W 28 minucie powinna paść bramka wyrównująca - najpierw do dośrodkowaniu Alexa z rzutu wolnego uderzenie Chielliniego zostało zablokowane, piłkę przejął jednak Melo, sam oddał strzał, również sparowany, ale piłka trafiła do niekrytego Del Piero, który zamiast podawać do Krasica, uderzył ponad poprzeczką. W następnej sytuacji po dobrym dośrodkowaniu Krasica nożycami próbował uderzać Aquilani, jednak uczynił to niecelnie. Po zagraniu ręką przez Gamperiniego, Del Piero uderza z 18 metra, ale świetną paradą popisuje się bramkarz Violi. W kolejnej próbie Aquilani doskonale zagrywa do Pinturrichio, ten urywa się obrońcy, wystawia piłkę Marchisio, jednak Claudio uderza minimalnie niecelnie. W międzyczasie po stracie Serba goście przeprowadzają kontrę z przewagą liczebną, jednak Pasqual po otrzymaniu piłki oddaje niecelny strzał. Tuż przed przerwą najpierw Quagliarella zostaje zablokowany, a po chwili również Aquilani nie jest w stanie oddać celnego strzału. W przerwie Del Neri nie przeprowadził żadnych roszad w składzie, a ekipa Violi chciała za wszelką cenę utrzymać prowadzenie. W 51 minucie po dobrym podaniu od Marchisio Del Piero znalazł się w świetnej okazji, ale uderzył obok długiego słupka. W odpowiedzi w jeszcze lepszej okazji znalazł się Santana, który po rykoszecie przyjął piłkę na 12 metrze od bramki Storariego, ale uderzył nad poprzeczką. Juve próbowało nacierać, ale goście całkiem dobrze się bronili, oddalając zagrożenie od własnej bramki. Po upływie godziny gry w dobrej okazji znalazł się Quagliarella, który próbował zagrać do Iaquinty, ale świetnym refleksem popisał się Boruc. Na kwadrans przed końcem regulaminowego czasu gry najpierw Marchionni podał piłkę do Santany, który zmarnował doskonałą okazję, a po chwili to gospodarze byli o włos od wyrównania. Najpierw Iaquinta urwał się obrońcy, znalazł w sytuacji sam na sam z Borucem, ale dał się mu pokonać, a po chwili strzał Chielliniego polski bramkarz wybił końcami palców. Kilka chwil później po rzucie rożnym niecelny strzał oddał Bonucci, a w 82 minucie faul na Pepe popełnił Comotto. Simone ustawił futbolówkę z boku pola karnego, przymierzył i chyba chciał dośrodkowywać, piłką jednak przelobowała Boruca i wpadła do siatki. Chwilę później arbiter Valeri za brutalny faul od tyłu na Krasicu z boiska wyrzucił Felipe. W 90 minucie po przewinieniu na Chiellinim dobre dośrodkowanie Pepe zamienił na strzał Iaquinta, ale Boruc sparował piłkę na poprzeczkę, a po chwili włoski skrzydłowy dośrodkowywał z pozycji, z której wcześniej zdobył bramkę, ale golkiper Violi uprzedził Felipe Melo. Sędzia doliczył pięć minut do podstawowego czasu gry, a wraz z ich upływem Pepe faulował rywala na skraju pola karnego. Gaetano D'Agostino uderzył na bramkę, ale dobrze interweniował Storari. Chwilę później spotkanie zostało zakończone.

Juventus - Fiorentina 1-1 (0-1)
bramki: 82' Pepe - 4' Motta (sam.) Juventus: Storari - Motta (82' Lanzafame), Bonucci, Chiellini, Grosso - Krasic, Felipe Melo, Aquilani (58' Pepe), Marchisio - Del Piero (58' Iaquinta), Quagliarella
Fiorentina: Boruc - Comotto, Gamberini, Camporese (70'Felipe), Pasqual - Donadel, D'Agostino, Santana, Ljalic (65' Marchionni), Vargas - Gilardino (56' Babacar) żółte kartki: 44' Bonucci, 92' Marchisio, 95' Pepe - 63' Pasqual, 82' Comotto
czerwona kartka: 88' Felipe sędzia: Paolo Valeri

Statystyki:
strzały: 12/23 - 3/10
dośrodkowania: 27 - 11
rzuty rożne: 9 - 6
spalone: 0 - 1
faule: 10 - 16
żółte kartki: 3 - 2
czerwone kartki: 0 - 1
posiadanie piłki (%): 63 - 37 Najciekawsze akcje spotkania:
2' Quagliarella wygrywa pojedynek główkowy, ale za mocno zagrywa do Krasica, od bramki Boruc
4' Piłka w siatce Juve - mocne dośrodkowanie Vargasa, a po fatalnym odbiciu od Motty futbolówka wpada przy słupku, Storari bez najmniejszych szans
9' Melo do Krasica, Serb dośrodkowuje, ale pewną interwencją popisuje się Boruc
10' Wrzutka do Gilardino, Motta trafia w głowę Gilardino, snajper Violi pada na murawę
13' Rzut rożny, Del Piero zagrywa na krótki słupek, tam do piłki wyskakuje Bonucci, ale uderza obok bramki
15' Dośrodkowanie z lewego skrzydła, Krasic próbuje oddać strzał, ale jest dobrze blokowany i piłkę spokojnie wyłapuje polski bramkarz
16' Tym razem dobre dośrodkowanie Grosso, ale piłkę źle uderza Quagliarella
17' Viola przejmuje piłkę na skrzydle, zagranie na dwudziesty metr, skąd fatalnie uderza Vargas
17' Motta odbiera piłkę rywalowi na połowie rywala, dobrze dośrodkowuje, ale strzał Quagliarelli zostaje zablokowany
20' Krasic do Motty, który zagrywa na 18 metr, tam piłkę znakomicie uderza Marchisio, ale prosto w Boruca
24' Marchisio z dystansu, ale wyjątkowo niecelnie, od bramki Viola
28' Dośrodkowanie z rzutu wolnego w wykonaniu Del Piero, ale strzał Chielliniego zostaje zablokowany, a po chwili po rykoszecie Alex staje przed znakomitą sytuacją, ale pudłuje w okropny sposób
30' Szybka akcja Juve, piłka do Krasica na skrzydło, który dośrodkowuje, uderzać nożycami próbuje Aquilani, ale pudłuje
36' Gamperini zagrywa ręką tuż przed polem karnym gości, rzut wolny dla Bianconerich
37' Alex uderza tuż przy słupku, a znakomitą paradą popisuje się Boruc
38' Krasic traci piłkę, Fiorentina wychodzi z kontrą, ale na szczęście Pasqaul uderza fatalnie, od bramki Storari
41' Aquilani znakomicie do Del Piero, który urywa się obrońcy, podaje do Marchisio, ale ten uderza tuż przy słupku
42' Del Piero udaje się zagrać do Quagliarelli, który zostaje zablokowany, rzut rożny dla Juve
42' Aquilani z linii pola karnego, ale zostaje zablokowany
51' Doskonałe podanie Marchisio do wbiegającego na czystą pozycję Del Piero, ale Alex w dosyć trudnej sytuacji uderza obok bramki
52' Po rykoszecie z rzutu rożnego, Santana uderza z kilkunastu metrów, ale nad poprzeczką
58' Del Piero z rzutu wolnego, ale minimalnie obok
59' Melo na skrzydło do Krasica, ale ten zostaje zablokowany, korner dla Juve
60' Krasic do Quagliarelli, któremu udaje się odwrócić, skierować piłkę w stronę bramki, ale tam refleksem popisuje się Boruc
62' Juve w natarciu - Grosso miękko w pole karne, ale nieco niedokładnie i Iaquinta oddaje niecelny strzał
74' Wrzutka Motty, a po wybiciu piłki Grosso oddaje niecelny strzał
76' Groźna akcja Violi - Marchionni podaje do Santany, który uderza wysoko nad poprzeczką
76' Iaquinta urywa się obrońcy, ale w sytuacji sam na sam nie jest w stanie pokonać Boruca
77' Kolejna znakomita interwencja Boruca, tym razem po strzale Chiellinego
80' Melo trafia w rywala, a po chwili Bonucci uderza obok bramki
82' Simone Pepe bohaterem! Najpierw wywalcza rzut wolny, a potem w znakomity sposób pakuje piłkę do siatki ponad Borucem
88' Fatalne wejście Felipe, który w brutalny sposób powala Krasica - czerwona kartka dla obrońcy Violi
90' Wrzutka Pepe w pole karne, Iauqinta uderza świetnie, ale Boruc paruje piłkę na poprzeczkę - choć wcześniej sędzia i tak przerwał grę
90+2' Pepe próbuje powtórzyć swoją bramkową akcję, ale tym razem dośrodkowuje, a Boruc przenosi piłkę nad głową Melo
90+5' Pepe fauluje Pasquala na skraju pola karnego Juve, rzut wolny dla gości
90+6' D'Agostino z rzutu wolnego, pewnie Storari

Komentarze   

0 #26 Harun 2010-11-30 10:12
[quote="-Kuba":2ex1q9x7]Ja bym powiedział tak - skuteczność przyjdzie razem z nowymi napastnikami. Bo mając takich wykonawców ta gra wygląda naprawde solidnie - szczególnie patrząc na to, że gramy praktycznie jednym skrzydłowym i bez bocznych obrońców no i 1,5 napastnika... Więc nie możemy narzekać, tym bardziej, że Milan jest personalnie o wiele silniejszy.

Zgadzam się z tym w 100%. Napastnik jest nam potrzebny i to widać wyraźnie, choć szanse na ściągnięcie porządnego napastnika mamy dopiero latem.

7,5 bańki kosztuje jego wykupienie. Ciekawe czy sie opłaci. Ja cały czas trzymam kciuki za Martineza jednak (tez chłopak miał niefart).


Będziemy oceniać po sezonie. Na razie bardziej opłaciło się ściągnąć Pepe niż Martineza (pomijam, że to był transfer definitywny, a w przypadku Pepe - wypożyczenie), aczkolwiek zgadzam się, że Urugwajczyk miał ogromnego pecha z tymi kontuzjami. A szkoda, szkoda.

Biedny Legro...


:wink:
Cytować
0 #25 -Kuba 2010-11-29 12:16
Z drugiej strony remis w sobotę, głupia strata punktów z Brescią czy Bologną... Mielibyśmy sześć oczek więcej i nie byłoby straty do Milanu. A tak...


Ja bym powiedział tak - skuteczność przyjdzie razem z nowymi napastnikami. Bo mając takich wykonawców ta gra wygląda naprawde solidnie - szczególnie patrząc na to, że gramy praktycznie jednym skrzydłowym i bez bocznych obrońców no i 1,5 napastnika... Więc nie możemy narzekać, tym bardziej, że Milan jest personalnie o wiele silniejszy.

No i nie oszukujmy się - w sobote Boruc pokazał kawał geniuszu w trzech interwencjach. Takie strzały w SerieA obroniłoby może teraz dwóch/trzech golkiperów.

Pepe (który od kilku spotkań pokazuje, że na solidnego rezerwowego w Juve jak najbardziej się nadaje).


7,5 bańki kosztuje jego wykupienie. Ciekawe czy sie opłaci. Ja cały czas trzymam kciuki za Martineza jednak (tez chłopak miał niefart).

Ale jak VI marnuje taką okazję (choć plusik, bo sam sobie ją wypracował), to trudno.


Eeetam plusik, równie dobrze mógł walnąć z podwójnej przewrotki w poprzeczkę ale Kaziu Górski by powiedział - strzał niecelny.

połowa userów zrobiłaby krucjatę z pochodniami do Turynu i powiesiła Jezusa.


Biedny Legro...
Cytować
0 #24 Kamillo 2010-11-29 11:51
Cóż, na pewno cieszy, że tylko remisujemy, a i tak jesteśmy oczko wyżej w tabeli, ale w sobotę stworzyliśmy mnóstwo okazji (i do tego kilka naprawdę koronkowych, jak ta, po której uderzał Chiellini - bodaj 75 minuta). Za Ferrary to przez większość sezonu byśmy stworzyli pewnie mniej groźnych sytuacji...

Z drugiej strony remis w sobotę, głupia strata punktów z Brescią czy Bologną... Mielibyśmy sześć oczek więcej i nie byłoby straty do Milanu. A tak...
Cytować
0 #23 Harun 2010-11-29 11:43
Szkoda tego remisu, bo sytuacji mieliśmy tyle, że należało przynajmniej jedną z nich wykorzystać, a tak to remisujemy i to dzięki dość szczęśliwemu uderzeniu Pepe (który od kilku spotkań pokazuje, że na solidnego rezerwowego w Juve jak najbardziej się nadaje).

Dobrze, że mimo tego remisu również rywale potracili punkty (Milan, Lazio, Napoli i Roma). W ten sposób mimo remisu wskoczyliśmy na 3 lokatę.
Cytować
0 #22 Kamillo 2010-11-29 11:25
[quote="-Kuba":sfhc3cca]Ja mam jeden, jedyny wniosek z tego meczu. Iaquinta wogóle się nie nadaje do gry w Juventusie

Szczera prawda. Piłkarz, który nie wykorzystuje takich sytuacji (a przecież to nie pierwsza, choćby przypomnieć mecz z Bologną, gdy w ogóle nie stworzył sobie takiej lub bodaj Genoę, gdzie tak przyjął, że równie dobrze mógłby wykonywać rzut rożny), powinien być zjechany na równo. Zabawne, że jak Amauri zagra na tym poziomie, to połowa userów zrobiłaby krucjatę z pochodniami do Turynu i powiesiła Jezusa. Ale jak VI marnuje taką okazję (choć plusik, bo sam sobie ją wypracował), to trudno.
Cytować
0 #21 -Kuba 2010-11-29 10:32
Ja mam jeden, jedyny wniosek z tego meczu. Iaquinta wogóle się nie nadaje do gry w Juventusie. Sytuacja która miał sam na sam z Borucem 5 metrów przed bramką przebija wszystko... Sorry, do widzenia, trzeba nam napastników na poziomie...

Z resztą DP tez się nie popisał i z lewusa trzasnął 10 metrów nad bramką...
Cytować
0 #20 chmiel_ 2010-11-29 00:13
Krasic ze swoimi zejsciami do srodka stawal sie badzo czytelny i nie jezdzil sobie tak jak z innymi zespolami (czyt. slabszymi).

Takimi jak np: Genoa czy Inter. Krasicowi mecz nie wyszedl i tyle. Nie ma co doszukiwac sie tu jakiegos kompleksu Cristiano Ronaldo itp.

Jezeli mialbym wybrac najgorszego gracza meczu to wahalbym sie miedzy DP, a Iaquinta. Motte odrzucam bo za malo jednak spieprzyl, jednakze nie mam zludzen, ze gdyby Viola atakowala czesciej to Motta by mial wiecej szans do popisu... Wracajac do VI i DP. Chyba jednak Iaquinta byl najgorszy. Zupelnie nie pomagal druzynie i jedyny moment, w ktorym dobrze sie zachowal to ta indywidualna akcja, ktora pozniej i tak zepsul. DP oczywiscie jest zalosnym sepem. Gdyby nie jego pazernosc na bramki to prowadzilibysmy juz do przerwy 2-1.

Ogolnie mecz dobry, ale bez napastnika z prawdziwego zdarzenia to sie mozemy zesrac w tym sezonie.

Najlepszy u nas chyba Melo. Ladnie tez gral Marchisio, ale ocene zaniza mu to, ze powinien strzelic 2 bramki w tym meczu.

Bravo Boruc. Bohater meczu, imho.
Cytować
0 #19 JTNCh 2010-11-28 15:27
Co z tego, że będziemy dobrze grali, skoro mamy takiego wirtuoza jak Motta? Gościu do odstrzału. Tym meczem pokazał (po raz kolejny), że Juve to za wysokie progi dla niego. Gościu gra większą kaszanę niż Grygera w swoim najgorszym czasie. Kolejny mecz lepiej zacząć z Wikingiem Juniorem na boisku.

Słabo zagrał także nasz atak: Del Piero, VI i Quagliarella.

Co do Boruca to mam mieszane uczucia, bo obronił 2 strzały prawie do wybronienia, ale odstawił straszą kichę przy strzale Pepe. Tak czy inaczej to dzięki niemu stracili tylko 1 bramkę.

Swojak Motty przypadkowy.

A to są jakieś nieprzypadkowe samobóje? :zalamka:
Cytować
0 #18 Mroziu 2010-11-28 13:13
Szkoda trochę punktów w tym meczu. Mieliśmy wiele okazji i mogliśmy to spokojnie wygrać. Oczywiście było też sporo szczęście, bo i Viola mogła to wygrać. Świetny Melo, choć mam czasami wrażenie, że zbyt długo przetrzymuje piłkę, po prostu akcja zwalnia gdy akcja przechodzi przez Melo. Jego podania jakoś tak wolno lecą. Szkoda tego meczu, zwłaszcza, że przed tygodniem Milanowi udało się wygrać. Teraz wypada się już tylko skupić na LE.

A i jeszcze słowo o Borucu. Dobry mecz w jego wykonaniu, ale przy bramce całkowicie jego wina. Źle ustawiony, co na nasze szczęście wykorzystał Pepe.
Cytować
0 #17 LOMPNABANI 2010-11-28 12:36
Takie troche walenie głową w mur było w tym meczu. Boruc świetny a czemu za Motte ie wszedł Sorensen no niezrozumiałe. Ooo i mocarz Lanzafame zagrał:D
Cytować

Dodaj komentarz


Kod antyspamowy
Odśwież

Komentarze (26)

brawo Motta

[color=#FF0000nq2mon3]to nie jest czat.. - Leon[/colornq2mon3]

  Załączniki
 

co za partacz...

[color=#FF0000:25s4jdd6]jak wyżej...[/color:25s4jdd6]

  Załączniki
 

bez napastnika to my sobie mozemy...

  Załączniki
 

To co czyni Motta od początku meczu przerasta wszelkie pojęcie!!!

  Załączniki
 

Ale Pepe grzmotnął... A Boruc broni wszystko, fajnie, że Polak, ale jedną z tych 4 setek mógłby wpuścić...

  Załączniki
 

Deal życia zrobiła Viola z Borucem, na spokojnie mogłoby być 3-1, a nawet więcej...

  Załączniki
 

no i potrzebujemy prawgo obrońcy bo to co prezentuje Motta to żenada

  Załączniki
 

Bez Boruca 3:1 minimum by dostali! Taki mecz mu sie zdarzył akurat z nami :/

  Załączniki
 

Ładny mecz.
Co tam Motta robi to ja nie wiem :/. Bonucci to dzisiaj momentami był pewniejszy niż Kielon.
Iaquinta jakby podniósł tę piłkę było by wcześniej 1;1 i może dali byśmy radę na 2;1.
Mam nadzieję, że Palermo ogra Romę (duża szansa) , i Niech Maxi Lopez pokaże klasę

  Załączniki
 

jakby na to nie patrzeć Boruc jest zawodnikiem meczu.. szkoda bo można to było wygrać

  Załączniki
 

Fiorentina zagrała twardo, to trzeba przyznać. Na ich tle to blado wypadł i Krasic, i FaQu, Aquilani..
Mogliśmy to wygrać. Iaquinta miał okazję taką, że tylko [color=#FF0000:3psmh3px]*****[/color:3psmh3px] po długim rogu... Chielini gdyby odrobinę mocniej uderzył.. Zabrakło nam czegoś. Strzeliliśmy bramkę dziwną, chyba się nikt nie spodziewał, że tak może dla nas bramka wpaść dzisiaj ; d
Motta to jest największa żenada naszej drużyny. Nie chodzi nawet o tę bramkę... bo to był fart kolejki, ale o grę w przeciągu całego meczu. [color=#FF0000:3psmh3px]*******[/color:3psmh3px] go trzeba, bo wszystkich tylko [color=#FF0000:3psmh3px]******[/color:3psmh3px].

[color=#FF0000:3psmh3px]słyszał...

Fiorentina zagrała twardo, to trzeba przyznać. Na ich tle to blado wypadł i Krasic, i FaQu, Aquilani..
Mogliśmy to wygrać. Iaquinta miał okazję taką, że tylko [color=#FF0000:3psmh3px]*****[/color:3psmh3px] po długim rogu... Chielini gdyby odrobinę mocniej uderzył.. Zabrakło nam czegoś. Strzeliliśmy bramkę dziwną, chyba się nikt nie spodziewał, że tak może dla nas bramka wpaść dzisiaj ; d
Motta to jest największa żenada naszej drużyny. Nie chodzi nawet o tę bramkę... bo to był fart kolejki, ale o grę w przeciągu całego meczu. [color=#FF0000:3psmh3px]*******[/color:3psmh3px] go trzeba, bo wszystkich tylko [color=#FF0000:3psmh3px]******[/color:3psmh3px].

[color=#FF0000:3psmh3px]słyszał kolega o czymś takim jak regulamin? - Leon[/color:3psmh3px]

Czytaj więcej
  Załączniki
 

za zaangazowanie w meczu, wybacze wszystko foRza juVe!!;]

  Załączniki
 

Taki rezerwowy jak Pepe to skarb. Potrzebujemy w pomocy już tylko lewoskrzydłowego.

  Załączniki
 

Boruc elegancko, akurat na mecz z Juve musial tak dobrze bronic Krasic przecietnie, ale gdy tylko byl przy pilce zaraz mial podwojone lub potrojone krycie, dlatego tak slabo. Dobrze, ze chociaz remis lecz oczywiscie nalezaly sie 3 pkt. Szkoda sytuacji Iaquinty, mogl piekna siatke Borucowi zalozyc Pepe super zmiana.

  Załączniki
 

Boruć - jak mowil komentator na Foxie... zagral fantastycznie. Hmm... co do wolnego i bramki Pepe to mysle ze mogl sie lepiej zachowac.
Swojak Motty przypadkowy. Jednakze, wielkim zawodnikom (Vargas) sprzyja czasami szczescie. Nie da sie ukryc ze Motta krotko mowiac-nie nadaje sie do Juve.
Mecz ciekawy z optyczna przewaga Juventusu, ktora jednak nie zostala udokumentowana bramkami. Patrzac na spokojnie, to mecz nie wygladal tak rozowo ze strony Juventusu. Fiorentina zepchnieta do defensywyniemal cale spotkanie (od momentu swojaka Motty) oganiczala sie do sporadycznych kontraatakow a pomimo tego Juventus nie byl w stanie umiescic pilki w siatce Boruca wiecej niz jeden raz co pozwoliloby...

Boruć - jak mowil komentator na Foxie... zagral fantastycznie. Hmm... co do wolnego i bramki Pepe to mysle ze mogl sie lepiej zachowac.
Swojak Motty przypadkowy. Jednakze, wielkim zawodnikom (Vargas) sprzyja czasami szczescie. Nie da sie ukryc ze Motta krotko mowiac-nie nadaje sie do Juve.
Mecz ciekawy z optyczna przewaga Juventusu, ktora jednak nie zostala udokumentowana bramkami. Patrzac na spokojnie, to mecz nie wygladal tak rozowo ze strony Juventusu. Fiorentina zepchnieta do defensywyniemal cale spotkanie (od momentu swojaka Motty) oganiczala sie do sporadycznych kontraatakow a pomimo tego Juventus nie byl w stanie umiescic pilki w siatce Boruca wiecej niz jeden raz co pozwoliloby na zgarniecie 3 pkt.
Nie wiem co na boisku robil do 90 minuty Quagliarella. Dzis nie pokazal doslownie nic. Krasic ze swoimi zejsciami do srodka stawal sie badzo czytelny i nie jezdzil sobie tak jak z innymi zespolami (czyt. slabszymi).
Aquilani zupelnie zagubiony. Podobnie mozna powiedziec o Marchisio. Dziwnie wyglada to ustawienie pomocy z Marchisio na lewej. W tym meczu zupelnie sie nie sprawdzilo. Melo byl najjasniejsza postacia po stronie Juve, jednak jego celnosc dlugich podan pozostawia wiele do zyczenia. Kapitalne zawody rozegrala para stoperow: Chiellini & Bonucci. 1 pkt w starciu z Fiorentina nie mozna uznac jako degrengolade, ale patrzac na to co grala Fiorentina wypadoaloby powiedziec: zal straconych 2 pkt.

Czytaj więcej
  Załączniki
 

Oglądałem cały mecz-Boruc uratował Violi mecz,spotkanie jak najbardziej do wygrania.Najbardziej mi sie podobał w meczu Felipe Melo,I Bonucci.Najpilniejsze zakupy na styczeń:Boczny obrońca!!

  Załączniki
 

Takie troche walenie głową w mur było w tym meczu. Boruc świetny a czemu za Motte ie wszedł Sorensen no niezrozumiałe. Ooo i mocarz Lanzafame zagrał

  Załączniki
 

Szkoda trochę punktów w tym meczu. Mieliśmy wiele okazji i mogliśmy to spokojnie wygrać. Oczywiście było też sporo szczęście, bo i Viola mogła to wygrać. Świetny Melo, choć mam czasami wrażenie, że zbyt długo przetrzymuje piłkę, po prostu akcja zwalnia gdy akcja przechodzi przez Melo. Jego podania jakoś tak wolno lecą. Szkoda tego meczu, zwłaszcza, że przed tygodniem Milanowi udało się wygrać. Teraz wypada się już tylko skupić na LE.

A i jeszcze słowo o Borucu. Dobry mecz w jego wykonaniu, ale przy bramce całkowicie jego wina. Źle ustawiony, co na nasze szczęście wykorzystał Pepe.

  Załączniki
 

Co z tego, że będziemy dobrze grali, skoro mamy takiego wirtuoza jak Motta? Gościu do odstrzału. Tym meczem pokazał (po raz kolejny), że Juve to za wysokie progi dla niego. Gościu gra większą kaszanę niż Grygera w swoim najgorszym czasie. Kolejny mecz lepiej zacząć z Wikingiem Juniorem na boisku.

Słabo zagrał także nasz atak: Del Piero, VI i Quagliarella.

Co do Boruca to mam mieszane uczucia, bo obronił 2 strzały prawie do wybronienia, ale odstawił straszą kichę przy strzale Pepe. Tak czy inaczej to dzięki niemu stracili tylko 1 bramkę.

Swojak Motty przypadkowy.

A to są jakieś nieprzypadkowe samobóje? :zalamka:

  Załączniki
 

Krasic ze swoimi zejsciami do srodka stawal sie badzo czytelny i nie jezdzil sobie tak jak z innymi zespolami (czyt. slabszymi).

Takimi jak np: Genoa czy Inter. Krasicowi mecz nie wyszedl i tyle. Nie ma co doszukiwac sie tu jakiegos kompleksu Cristiano Ronaldo itp.

Jezeli mialbym wybrac najgorszego gracza meczu to wahalbym sie miedzy DP, a Iaquinta. Motte odrzucam bo za malo jednak spieprzyl, jednakze nie mam zludzen, ze gdyby Viola atakowala czesciej to Motta by mial wiecej szans do popisu... Wracajac do VI i DP. Chyba jednak Iaquinta byl najgorszy. Zupelnie nie pomagal druzynie i jedyny moment, w ktorym dobrze sie zachowal to ta indywidualna akcja, ktora pozniej i tak zepsul. DP...

Krasic ze swoimi zejsciami do srodka stawal sie badzo czytelny i nie jezdzil sobie tak jak z innymi zespolami (czyt. slabszymi).

Takimi jak np: Genoa czy Inter. Krasicowi mecz nie wyszedl i tyle. Nie ma co doszukiwac sie tu jakiegos kompleksu Cristiano Ronaldo itp.

Jezeli mialbym wybrac najgorszego gracza meczu to wahalbym sie miedzy DP, a Iaquinta. Motte odrzucam bo za malo jednak spieprzyl, jednakze nie mam zludzen, ze gdyby Viola atakowala czesciej to Motta by mial wiecej szans do popisu... Wracajac do VI i DP. Chyba jednak Iaquinta byl najgorszy. Zupelnie nie pomagal druzynie i jedyny moment, w ktorym dobrze sie zachowal to ta indywidualna akcja, ktora pozniej i tak zepsul. DP oczywiscie jest zalosnym sepem. Gdyby nie jego pazernosc na bramki to prowadzilibysmy juz do przerwy 2-1.

Ogolnie mecz dobry, ale bez napastnika z prawdziwego zdarzenia to sie mozemy zesrac w tym sezonie.

Najlepszy u nas chyba Melo. Ladnie tez gral Marchisio, ale ocene zaniza mu to, ze powinien strzelic 2 bramki w tym meczu.

Bravo Boruc. Bohater meczu, imho.

Czytaj więcej
  Załączniki
 

Ja mam jeden, jedyny wniosek z tego meczu. Iaquinta wogóle się nie nadaje do gry w Juventusie. Sytuacja która miał sam na sam z Borucem 5 metrów przed bramką przebija wszystko... Sorry, do widzenia, trzeba nam napastników na poziomie...

Z resztą DP tez się nie popisał i z lewusa trzasnął 10 metrów nad bramką...

  Załączniki
 

[quote="-Kuba":sfhc3cca]Ja mam jeden, jedyny wniosek z tego meczu. Iaquinta wogóle się nie nadaje do gry w Juventusie

Szczera prawda. Piłkarz, który nie wykorzystuje takich sytuacji (a przecież to nie pierwsza, choćby przypomnieć mecz z Bologną, gdy w ogóle nie stworzył sobie takiej lub bodaj Genoę, gdzie tak przyjął, że równie dobrze mógłby wykonywać rzut rożny), powinien być zjechany na równo. Zabawne, że jak Amauri zagra na tym poziomie, to połowa userów zrobiłaby krucjatę z pochodniami do Turynu i powiesiła Jezusa. Ale jak VI marnuje taką okazję (choć plusik, bo sam sobie ją wypracował), to trudno.

  Załączniki
 

Szkoda tego remisu, bo sytuacji mieliśmy tyle, że należało przynajmniej jedną z nich wykorzystać, a tak to remisujemy i to dzięki dość szczęśliwemu uderzeniu Pepe (który od kilku spotkań pokazuje, że na solidnego rezerwowego w Juve jak najbardziej się nadaje).

Dobrze, że mimo tego remisu również rywale potracili punkty (Milan, Lazio, Napoli i Roma). W ten sposób mimo remisu wskoczyliśmy na 3 lokatę.

  Załączniki
 

Cóż, na pewno cieszy, że tylko remisujemy, a i tak jesteśmy oczko wyżej w tabeli, ale w sobotę stworzyliśmy mnóstwo okazji (i do tego kilka naprawdę koronkowych, jak ta, po której uderzał Chiellini - bodaj 75 minuta). Za Ferrary to przez większość sezonu byśmy stworzyli pewnie mniej groźnych sytuacji...

Z drugiej strony remis w sobotę, głupia strata punktów z Brescią czy Bologną... Mielibyśmy sześć oczek więcej i nie byłoby straty do Milanu. A tak...

  Załączniki
 

Z drugiej strony remis w sobotę, głupia strata punktów z Brescią czy Bologną... Mielibyśmy sześć oczek więcej i nie byłoby straty do Milanu. A tak...


Ja bym powiedział tak - skuteczność przyjdzie razem z nowymi napastnikami. Bo mając takich wykonawców ta gra wygląda naprawde solidnie - szczególnie patrząc na to, że gramy praktycznie jednym skrzydłowym i bez bocznych obrońców no i 1,5 napastnika... Więc nie możemy narzekać, tym bardziej, że Milan jest personalnie o wiele silniejszy.

No i nie oszukujmy się - w sobote Boruc pokazał kawał geniuszu w trzech interwencjach. Takie strzały w SerieA obroniłoby może teraz dwóch/trzech golkiperów.

Pepe (który od kilku spotkań pokazuje, że na...

Z drugiej strony remis w sobotę, głupia strata punktów z Brescią czy Bologną... Mielibyśmy sześć oczek więcej i nie byłoby straty do Milanu. A tak...


Ja bym powiedział tak - skuteczność przyjdzie razem z nowymi napastnikami. Bo mając takich wykonawców ta gra wygląda naprawde solidnie - szczególnie patrząc na to, że gramy praktycznie jednym skrzydłowym i bez bocznych obrońców no i 1,5 napastnika... Więc nie możemy narzekać, tym bardziej, że Milan jest personalnie o wiele silniejszy.

No i nie oszukujmy się - w sobote Boruc pokazał kawał geniuszu w trzech interwencjach. Takie strzały w SerieA obroniłoby może teraz dwóch/trzech golkiperów.

Pepe (który od kilku spotkań pokazuje, że na solidnego rezerwowego w Juve jak najbardziej się nadaje).


7,5 bańki kosztuje jego wykupienie. Ciekawe czy sie opłaci. Ja cały czas trzymam kciuki za Martineza jednak (tez chłopak miał niefart).

Ale jak VI marnuje taką okazję (choć plusik, bo sam sobie ją wypracował), to trudno.


Eeetam plusik, równie dobrze mógł walnąć z podwójnej przewrotki w poprzeczkę ale Kaziu Górski by powiedział - strzał niecelny.

połowa userów zrobiłaby krucjatę z pochodniami do Turynu i powiesiła Jezusa.


Biedny Legro...

Czytaj więcej
  Załączniki
 

[quote="-Kuba":2ex1q9x7]Ja bym powiedział tak - skuteczność przyjdzie razem z nowymi napastnikami. Bo mając takich wykonawców ta gra wygląda naprawde solidnie - szczególnie patrząc na to, że gramy praktycznie jednym skrzydłowym i bez bocznych obrońców no i 1,5 napastnika... Więc nie możemy narzekać, tym bardziej, że Milan jest personalnie o wiele silniejszy.

Zgadzam się z tym w 100%. Napastnik jest nam potrzebny i to widać wyraźnie, choć szanse na ściągnięcie porządnego napastnika mamy dopiero latem.

7,5 bańki kosztuje jego wykupienie. Ciekawe czy sie opłaci. Ja cały czas trzymam kciuki za Martineza jednak (tez chłopak miał niefart).


Będziemy oceniać po sezonie. Na razie bardziej...

[quote="-Kuba":2ex1q9x7]Ja bym powiedział tak - skuteczność przyjdzie razem z nowymi napastnikami. Bo mając takich wykonawców ta gra wygląda naprawde solidnie - szczególnie patrząc na to, że gramy praktycznie jednym skrzydłowym i bez bocznych obrońców no i 1,5 napastnika... Więc nie możemy narzekać, tym bardziej, że Milan jest personalnie o wiele silniejszy.

Zgadzam się z tym w 100%. Napastnik jest nam potrzebny i to widać wyraźnie, choć szanse na ściągnięcie porządnego napastnika mamy dopiero latem.

7,5 bańki kosztuje jego wykupienie. Ciekawe czy sie opłaci. Ja cały czas trzymam kciuki za Martineza jednak (tez chłopak miał niefart).


Będziemy oceniać po sezonie. Na razie bardziej opłaciło się ściągnąć Pepe niż Martineza (pomijam, że to był transfer definitywny, a w przypadku Pepe - wypożyczenie), aczkolwiek zgadzam się, że Urugwajczyk miał ogromnego pecha z tymi kontuzjami. A szkoda, szkoda.

Biedny Legro...


:wink:

Czytaj więcej
  Załączniki
 
Póki co nie ma tu żadnych komentarzy

Najnowsze komentarze

Tabela ligowa

# Zespół Z P R PKT
1 Juventus 30 3 5 95
2 Napoli 28 3 7 91
3 Roma 23 7 8 77
4 Lazio 21 8 9 72
5 Inter 20 6 12 72
6 Milan 18 10 10 64
7 Atalanta 16 10 12 60

Wasze Sondy

Mega ultra super hiper spierdolony
20%
Chujowy
20%
Zjebany
20%
Popierdolony
20%
Cipowaty
20%
Dobry trener :D haha, na prawde to jest chujowaty
0%
Panel Menu