20/07 TRANSFERY LIVE [15:45]

[15:45] Sky Italia podaje, że ogłoszenie transferu Andrei Favillego do ekipy Genoi jest już jedynie kwestią czasu. Oba kluby doszły do porozumienia w kwestii definitywnego transferu, a Juventus posiadać będzie opcję odkupu młodego napastnika.

[14:27] OFICJALNIE: Juventus pozyskał Christiana Fredericka Bayoi Makouna Reyesa. Wenezuelczyk z belgijskim paszportem był jednym z odkryć ostatnich Mistrzostw Świata do lat 20.

[11:34] Trzy kluby w kolejce po Miralema Pjanicia. La Gazzetta dello Sport donosi o zainteresowaniu Chelsea, Barcelony i Manchesteru City, jednak do transferu nie będzie łatwo przekonać ani Juventus, który oczekuje ponad 80 mln euro, ani samego zawodnika, który jest podekscytowany możliwością gry w jednym zespole z CR7 oraz otrzymał propozycję nowego kontraktu z podwyżką do 6 mln euro za sezon.

[09:20] Według Sky Sports, Juventus chce definitywnie sprzedać Marko Pjacę i zapewnić sobie prawo odkupu zawodnika. Największe zainteresowanie graczem wyraża obecnie Fiorentina, która na dzisiaj zaplanowane ma spotkanie z agentem gracza. Problem jednak stanowi formuła transferu, ponieważ Viola liczy na wypożyczenie z możliwością wykupu.

[09:16] Według La Gazzetta dello Sport Alex Sandro chce opuścić Juventus, który nie zamierza zatrzymywać zawodnika na siłę. Jeśli dojdzie do sprzedaży Brazylijczyka to Stara Dama zrobi wszystko, aby pozyskać Marcelo. Inne włoskie źródła podają jednak, że Sandro chce pozostać w Turynie, a wszystko dzięki transferowi Cristiano Ronaldo.

[09:12] Sky Sport: Borussia Dortmund i Chelsea z ofertami za Mattię Caldarę! Angielski zespół oferować ma 30 mln euro, a ekipa z Bundesligi 30 mln plus 5 mln bonusów.

[09:09] Wczorajsze Daily News pisze o pomyśle Juventusu dotyczącym pozyskania Davida Luiza, który mógłby stać się częścią wymiany za Daniele Ruganiego.

[09:07] OFICJALNIE: Juve wzmocniło swój sektor młodzieżowy pozyskując Giulio Doratiotto i Simone Condello.

[09:02] OFICJALNIE: Juventus Women ogłosiło przedłużenie kontraktu z Cecilią Salvai do 2020 roku.

Komentarze   

0 #33 espanoles 2018-07-22 18:52
Wraca temat SMSa - tuttosport podaję że J wraca do wyścigu po serba. Ma to być spowodowane problemami w ściągnięciu Pogby i Rabiota...
Cytować
0 #32 espanoles 2018-07-22 18:49
Juventus squad for ICC 2018: Szczesny, De Sciglio, Chiellini, Benatia, Pjanic, Khedira, Marchisio, Alex Sandro, Caldara, Barzagli, Perin, Joao Cancelo, Pinsoglio, Emre Can, Rugani, Betuatto, Del Favero, Bernardeschi, Fernandes, Macek, Kastanos, Clemenza, Pereira, Beltrame, Favilli, Di Pardo, Fagioli


A niby ci z WC mieli nie jechać... Grunt że jest Ruga :)
Cytować
0 #31 espanoles 2018-07-22 13:43
Napo nie zrobiło żadnej zmiany w wyjściowej XI w tamtym sezonie a i tak to nie pomogło :D
Cytować
0 #30 pogon17 2018-07-21 10:17
Juventus w ostatnich 10 sezonach (wliczając w to obecne okienko) wydał na nowych piłkarzy 1 mld i 25 mln.
Cytować
0 #29 anavrin 2018-07-20 18:58
Ja mam natomiast nieco szerszą refleksję. Mianowicie, skończmy to okienko już, sprzedajmy, kogo musimy (w wybranych przypadkach z opcją odkupienia), i nie kombinujmy. Przeciwnie, zróbmy wszystko, by ograniczyć ruchy na rynku transferowym. Za dużo zmian w składzie nie służy. Wg mnie, jeśli możliwe, to nawet nie rozważajmy sprzedaży czy to Sandro, czy to Pjanicia, czy Ruganiego. Skupmy się na opchnięciu, niestety, Higuaina, Sturaro, Pjacy, a w dalszej kolejności - jeśli konieczne - Ruganiego.

I jeszcze jedna uwaga odnośnie Sandro, niechże facet się zdecyduje. Chce czy nie chce zostać? Miałem wrażenie, że on nad tym myślał cały zeszły sezon i grał przez to, jak grał. Mówiło się o jakiś kłopotach osobistych. Niemniej, to chyba duży chłopiec już jest i powinien przemyśleć pewne sprawy (no chyba, że wszystko to, co mówi prasa nt. jego niezdecydowania to bzdury; wówczas, wycofuję "zarzuty").
Cytować
0 #28 dimebag11 2018-07-20 18:34
Bodajże wczoraj widziałem grafikę z zestawieniem wydatków Realu na transfery w ciągu ostatnich 10 sezonów i łączna kwota wynosiła prawie 1 mld € (chyba około 970 baniek). Z chęcią porównałbym to z naszymi wydatkami w analogicznym okresie. Wiadomo, że po tej cholernej degradacji nasza sytuacja była odmienna od tej w jakiej znajdowali się Królewscy, bo my zostaliśmy zmuszeni do całkowitej odbudowy struktur klubu na wszystkich szczeblach. Dodatkowo zainwestowaliśmy spore pieniądze w nowy stadion, co jak widać obecnie okazało się trafną i przemyślaną decyzją. Natomiast działacze Realu po jednym z większych okienek, gdzie wydali ponad 250 mln € w następnych latach byli już oszczędniejsi z uwagi na to, że mieli praktycznie kompletny i młody skład i dokładali tylko pojedyncze ogniwa.
Cytować
0 #27 Św1Stu LbTp vel Up1zGaNy ~ 2018-07-20 18:32
Co do podatków we Włoszech, to jest tak :

Rząd zmienił przepisy podatkowe, by przyciągnąć zagranicznych inwestorów, menedżerów, czy specjalistów w danej dziedzinie. Osoba, która mieszka we Włoszech i nie przebywała tam przez dziesięć lat, zapłaci podatek dochodowy od wpływów w innym kraju jedynie do kwoty 100 tysięcy euro.

Także jest spora różnica.

Roczne dochody Ronaldo z tytułu umów sponsorskich to 45-50 mln euro. Hiszpańskie prawo stanowił, że osoby, których wpływy przekraczają 600 tysięcy euro, oddają państwu 43 procent swoich pensji. Podobnie opodatkowane są płace w Anglii - tam Ronaldo musiałby oddawać fiskusowi 40 procent zarobków.

Do tego :


1. Hiszpania - Pensja z Realu 45 mln euro brutto, czyli 21,6 mln euro netto + 45-50 mln euro wpływów z reklam oraz nie podana tutaj suma wpływów z wszystkich inwestycji Ronaldo pomniejszone o 52 % podatek. (Rocznie)
2. Włochy - Pensja z Juventusu 29 mln euro netto + 45-50 mln z reklam + dochody z inwestycji (praktycznie w 99% zostają w kieszeni CR7). (Co roku)
3. Nawet jakby mu w Hiszpanii podnieśli kontrakt o 10, czy 15 mln euro rocznie, to opcja Włoska ze strony finansowej i tak o wiele lepsza.
* Ronaldo w zeszłym roku zdołał zarobić w sumie aż94 mln euro.
* Poza wysokimi podatkami od pensji itp, uiścił grzywnę w wysokości 15 mln euro skarbówce w Hszpanii w tym roku.
*Teraz będzie płacił o wiele mniejsze podatki we Włoszech przez następne lata, a Hiszpanie stracili pokaźne źródło dochodu na lata. Mądrzy Włosi takiego błędu nie popełnią. Będą się cieszyć, że udało im się go ściągnąć do ich kraju i nie będą mu robili problemów z podatkami, by go nie wkurzać. Podejrzewam, że jakby Perez dotrzymał słowa i dał mu dużo wcześniej obiecana podwyżkę, a skarbówka zostawiła go w spokoju, to on dalej dziś grałby dla Realu...
Ale takie życie. Zawsze musisz kalkulować i wybierać co dla ciebie jest najlepsze. Przed nim ostatnie lata gry. Finansowo wybrał bardzo dobrze dla siebie i dla bliskich.
Cytować
0 #26 pogon17 2018-07-20 17:41
100 baniek za Pogbę 2 lata temu to też się wydawał biznes stulecia. Dziś nie możemy znaleźć takiego zawodnika nawet wydając taką kasę (mam na myśli Pogbę z Juve, a nie z MU).

Zabawne jest to, że wszyscy stawiający wyżej Caldarę od Ruganiego widzieli ile meczów w zeszłym sezonie Caldary? Bo ja trochę obejrzałem i wiesz co, w żadnym z tych co oglądałem nie był najlepszym stoperem na boisku. Toloi>Caldara. A teraz nagle przybył zbawca i będzie w pierwszym składzie grał. Coś nie sądzę, nie w tym sezonie.

Jakiś mit z tymi podatkami. We Włoszech masz ponad 40% podatku dla najbogatszych, w Hiszpanii podobnie. Jest nieco inne nastawienie do tzw. dochodów zagranicznych i w ogóle podejścia do biznesu. Ale naprawdę nie ma aż takiej różnicy, żeby nagle Juve mogło dać więcej Marcelo.
Cytować
0 #25 aldo 2018-07-20 17:13
Słucham? 50 baniek z Ruganiego, który wyżej nie podskoczy, to jest oferta życia, która należy przyjąć z pocałowaniem ręki i jeszcze podziękować. To są ceny brytyjskie, całkowicie oderwany od rzeczywistości i wartości rynkowej. Wystarczy wspomnieć, że City, za ogórkowego Stones'a zapłaciła ponas 50 mln Euro. Komentarz chyba zbędny.


Benatia to jest obecnie dwie klasy wyżej od Ruganiego, a Juventus potrzebuje solidnego stopera zwłaszcza, że Barzagli już raczej dogorywa, zaś Kielon może złapać kontuzje. Z dwójki Caldara/Rugani zdecydowanie wyżej stawiam tego pierwszego i uważam, że to własnie on zostanie wprowadzany do składu.

Marcelo jest taką samą fantazją, jaką był Ronaldo. Real jest w przebudowie, a sam zawodnik może chcieć zmienić klimat. Poza tym tutaj ma niższe podatki co korzystnie wpływa na możliwości kontraktowania zawodników.
Cytować
0 #24 bianconero90 2018-07-20 14:12
To, że nie wydawał to nie znaczy, że nie ma większych możliwości niż Juve ;) Kiedyś my nie wydawaliśmy hajsu, a oni krocie na Ronaldo, Bale'a, Modricia, Di Marie itp. My też byśmy pewnie nie wydawali tyle pieniędzy, gdyby od nas nie uciekali co roku najlepsi piłkarze. Po co by nam był Matuidi, Can, Higuain gdyby nie odeszli Vidal, Pogba, Tevez czy Morata (choć jego nie uważam za jednego z "najlepszych" piłkarzy Juve jak odchodził).
Cytować

Dodaj komentarz


Kod antyspamowy
Odśwież

Komentarze (33)

Szukam w tym logiki: Rugani ma nasnoposcic za około 40-50mln€ a za Caldarepropozycja 30mln€? Caldara > Rugani / 30>40?

Zresztą bardzo różne wieści wypływają odnośnie Ruganiego . Te najbardziej wiarygodne (Marzio) mówią że J nie chce się go pozbywać. A dzisiaj brytyjska bularowka już napisała że transfer przeszedł
PS. Info od Sky: J odrzucił ofertę Borrussi i Chelsea za Caldare.
Po co Chelsea drugi obrońca z J? Czyżby faktycznie z Ruganim nie wypaliło?


Problem z transferem Pjacy J za wszelką cenę chce go sprzedać - Fiołki chcą go wziąć ale w wypożyczenie z możliwością transferu definitywnego....
Coś mi się wydaje że prędzej Valencia go weźmie...


Dziwne zachowanie Pjanića, z jednej...

Szukam w tym logiki: Rugani ma nasnoposcic za około 40-50mln€ a za Caldarepropozycja 30mln€? Caldara > Rugani / 30>40?

Zresztą bardzo różne wieści wypływają odnośnie Ruganiego . Te najbardziej wiarygodne (Marzio) mówią że J nie chce się go pozbywać. A dzisiaj brytyjska bularowka już napisała że transfer przeszedł
PS. Info od Sky: J odrzucił ofertę Borrussi i Chelsea za Caldare.
Po co Chelsea drugi obrońca z J? Czyżby faktycznie z Ruganim nie wypaliło?


Problem z transferem Pjacy J za wszelką cenę chce go sprzedać - Fiołki chcą go wziąć ale w wypożyczenie z możliwością transferu definitywnego....
Coś mi się wydaje że prędzej Valencia go weźmie...


Dziwne zachowanie Pjanića, z jednej strony chce zostać a drugiej zmienia agenta który naciska na transfer

Czytaj więcej
  Załączniki
 

Heheh, ciekawe, ta Chelsea każdego chce, a nikogo póki co nie kupiła. Sam się teraz zastanawiam nad tym co lepsze, sprzedać Ruganiego za 40-50 baniek, czy Caldare za 35. Obaj w tej chwili są za słabi na pierwszy skład, ale powinno się dać im szansę rozwoju przy Barzaglim i Chiellinim, taką konkretną, a nie kilka meczów w podstawie i kilka ogonów. Bonus też był niepewny na początku pobytu u nas, a potem się wybił na jednego z najlepszych na świecie.
Jeśli nasze finanse wytrzymają, to powinni zatrzymać obu, a pogonić Igłę, Sturaro, Mandragorę i Pjacę z opcją wykupu. 100 baniek za nich powinno wpaść, to chyba tragedii w bilansie transferowym by nie było.

  Załączniki
 
  1.    bianconero90

100 baniek to za wymieniony kwartet za mało. Igła minimum 50 (co i tak uważam za dość niedużą kwotę jak na dzisiejsze realia - sęk w tym, że i zainteresowanie Gonzalo jest niewielkie). Pjaca to ok 25 melonów (choć praktycznie tyle samo za niego zapłaciliśmy), Sturaro do Angli za 20 to wcale nie tak nierealna opcja (dla byle beniaminka to nie są wygórowane pieniądze), o Mandragorze też mówiło się w kontekście 20 milionów.

Aczkolwiek ogólnie z całym sercem zgadzam się z tezą, że obaj powinni zostać. Marzy mi się za rok-dwa widzieć tercet w obronie w postaci zestawu Rugani-Caldara-Romagna.

Btw - Daniele przy Bonusie z początków w Juve gra jak profesor

  Załączniki
 
  1.    TQ11

Rugani przeskoczyl etap Bonucciego z wiązaniem i ciemna piwnica
PS. Bonu szuka pracodawcy... Może by tak...

Dopiero niedawno czytałem wywiady z Mandzu który opisywał co się stało w szatni Cardrif w przerwie. Myślałem że tam Bonu się z kimś pobił a to *****, ** głupek Alves zaczął....

  Załączniki
 
  1.    espanoles

Masz gdzieś ten wywiad, bo chyba przeoczyłem ?

  Załączniki
 
  1.    Pepe_Mar

To fejk, Chorwat już to zdemetnował rok temu xd

  Załączniki
 
  1.    pogon17

Aaa ok, to fake'owy kojarzę

  Załączniki
 
  1.    pogon17

Ups... Nie wiedzialrm że to fake. W sumie, nie konfronyowalem go z innymi źródłami więc to dość prawdopodobne.

  Załączniki
 
  1.    bianconero90

Kupili Jorghino a jeszcze przymierzaja się do Callejona I Hamsika. Niech biorą i osłabiają smieciarzy )

Najlepiej jakby obaj młodzi zostali - Barza ma 37lat.. Przy dobrym wietrze może w Nowym sezonie ugra 1800minut (w minionym miał 2088). Odpadł nam Howedes (niecałe 20minut rozegranych), niepewny Benatia. Tym bardziej, że chłopaki grają ze sobą w kadrze. Wg Mnie Caldara i Rugani powinni zostać

  Załączniki
  Komentarz ostatnio edytowany około 2 lat(a) temu przez espanoles
  1.    TQ11

Za Pjacę licze ostrożnie na 20 baniek + 5 bonusów (które nie będą zrealizowane, bo będzie grał słabo/klub nie osiągnie zakładanego celu etc.), za Sturaro max 15 baniek i znów 5 bonusów czego nie obejrzymy . Za Mandragorę nikt (a już na pewno biedne Udinese) nie da 20 mln, 15 to będzie cud moim zdaniem. No i Igła na koniec, niby jest deficyt dobrych napastników na rynku, a i tak nikt nam nie szarpie Gonzalo, który te 60 mln euro jest wart bezdyskusyjnie. Liczę, że za tyle właśnie pójdzie do Chelsea. Zatem co mamy? 60+20+15+15 = 110 czyli praktycznie tyle co poszło na Ronaldo. Bardzo bym się cieszył, gdyby taki scenariusz się ziścił

  Załączniki
 
  1.    juventissimo

Oczywiście minut, dzięki za zwrócenie uwagi - poprawiam.

  Załączniki
 
  1.    espanoles

Chyba minut rozegranych.

  Załączniki
 

Takie moje małe prywatne zdanie na temat ruchów Juve:

1. Nie powinniśmy pozbywać się ani Ruganiego ani Caldary nawet za te 50 i 35 mln. Po pierwsze nie bez powodu Chelsea (topowy klub Anglii jakby nie patrzeć) chce przeznaczyć taką sumę na Wlocha - po prostu widzi w nim już defensora na którego warto postawić w walce o mistrza Anglii. To powinno dać nam do myslenia. Obecnie mamy w kadrze Barzagliego (za rok emerytura), Chielliniego (coraz więcej kontuzji i słabszy refleks) i Benatię (dobry sezon, ale kluczowe błędy i 31 lat na karku). To oznacza, że sprzedając teraz Ruganiego za sezon będziemy musieli znaleźć zastępstwo dla Barzagliego (niech to nawet będzie ten Godin), a za 2 sezony...

Takie moje małe prywatne zdanie na temat ruchów Juve:

1. Nie powinniśmy pozbywać się ani Ruganiego ani Caldary nawet za te 50 i 35 mln. Po pierwsze nie bez powodu Chelsea (topowy klub Anglii jakby nie patrzeć) chce przeznaczyć taką sumę na Wlocha - po prostu widzi w nim już defensora na którego warto postawić w walce o mistrza Anglii. To powinno dać nam do myslenia. Obecnie mamy w kadrze Barzagliego (za rok emerytura), Chielliniego (coraz więcej kontuzji i słabszy refleks) i Benatię (dobry sezon, ale kluczowe błędy i 31 lat na karku). To oznacza, że sprzedając teraz Ruganiego za sezon będziemy musieli znaleźć zastępstwo dla Barzagliego (niech to nawet będzie ten Godin), a za 2 sezony zastępstwo dla Chielliniego i być może Benatii. A z tym, jak pokazuje nasze włoskie podwórko jest ciężko.

2. Zamiast transferu Ruganiego/Caldary zdecydowałbym się na sprzedaż Benatii. Przy dzisiejszych cenach kwota w okolicach 30mln i transfer do Anglli/Francji byłby możliwy do przeprowadzenia. Wtedy zostajemy z czwórką Chiellini, Barzagli, Rugani, Caldara. Rugani z Caldarą mogą walczyć o pierwszy skład obok Chielliniego, na zmiany pozostaje też doświadczony Barzagli. W obwodzie jest też Can w razie kontuzji.

3. Higuaina trzeba jak najszybciej sprzedać i cieszyć się, że jest ktoś kto chce dać te 60mln.

4. Pjanicia nie należy sprzedawać za te drobne, jak już to cena 100mln i wtedy do nas można sprowadzić dwóch zawodników na tą pozycję. Dostępny na pewno jest Golovin, który chyba jest naszym kibicem i odrzuca oferty z Anglii (inaczej już dawno by był zakontraktowany). Z sypiącego się Sportingu na pewno jest do wyjęcia Bruno Fernandes (mający doświadczenie w Serie A).

5. Viola niech się wali ze swoimi ofertami wypożyczeń, nam nigdy nikogo nie chcieli sprzedać, nie mówiąc już o wypożyczeniach. Bozzo musiał pracować pół roku nad transferem Bernardeschiego, który za frytki tutaj nie przybył. Można wykorzystać dobre relacje z Valencią, która potrzebuje skrzydłowego.

6. Za Sandro nie ma następcy. Opowieści o Marcelo to bajki, nie stać nas na jego kontrakt, a FIAT się nie dorzuci. Nie widzę nikogo ciekawego do wyjęcia na LO, co potwierdzają plotki transferowe proponując w Juve takich mocarzy jak Darmian, czy Bernat.

Czytaj więcej
  Załączniki
  Komentarz ostatnio edytowany około 2 lat(a) temu przez pogon17
  1.    pogon17

Zgadzam się prawie w pełni. Pierwsze dwa punkty, oraz 5 - całym sercem popieram; trzeci - mam najwięcej wątpliwości, ale z drugiej strony ten ruch jest chyba nieunikniony; czwarty - popieram, ale mam wątpliwości co do ewentualnych następców (przede wszystkim Rosjanina), przy obecnym tłoku w pomocy wolałbym pójść w jakość, nie ilość. Ostatni, 6 punkt - zgoda. Jedyną sensowną alternatywę, aczkolwiek wcale nie bez utraty jakości widziałbym w postaci Gayi, Wendella (obaj raczej nie do wyjęcia), albo Alexa Tellesa (sypie asysty jak potłuczony, ale fakt - w nie najmocniejszej lidze). Choć i tak wolałbym, żeby Aleks został...

  Załączniki
 
  1.    pogon17

To ciekawe, że spostrzeżeniu wielu kibiców się wyjątkowo w tym sezonie powielą. Zgadzam się z prawie wszystkimi spostrzeżeniami.

Jedyne co to trochę wątpię, żeby taki Golovin czy Fernandes dali radę wskoczyć w buty Pjanicia. Bardziej bym tu jednak widział albo Verattiego albo nie wiem kogo.. Nie przychodzi mi mówiąc szczerze żaden ciekawy rozgrywający do głowy xd

  Załączniki
 
  1.    pogon17

Słucham? 50 baniek z Ruganiego, który wyżej nie podskoczy, to jest oferta życia, która należy przyjąć z pocałowaniem ręki i jeszcze podziękować. To są ceny brytyjskie, całkowicie oderwany od rzeczywistości i wartości rynkowej. Wystarczy wspomnieć, że City, za ogórkowego Stones'a zapłaciła ponas 50 mln Euro. Komentarz chyba zbędny.


Benatia to jest obecnie dwie klasy wyżej od Ruganiego, a Juventus potrzebuje solidnego stopera zwłaszcza, że Barzagli już raczej dogorywa, zaś Kielon może złapać kontuzje. Z dwójki Caldara/Rugani zdecydowanie wyżej stawiam tego pierwszego i uważam, że to własnie on zostanie wprowadzany do składu.

Marcelo jest taką samą fantazją, jaką był Ronaldo. Real jest w...

Słucham? 50 baniek z Ruganiego, który wyżej nie podskoczy, to jest oferta życia, która należy przyjąć z pocałowaniem ręki i jeszcze podziękować. To są ceny brytyjskie, całkowicie oderwany od rzeczywistości i wartości rynkowej. Wystarczy wspomnieć, że City, za ogórkowego Stones'a zapłaciła ponas 50 mln Euro. Komentarz chyba zbędny.


Benatia to jest obecnie dwie klasy wyżej od Ruganiego, a Juventus potrzebuje solidnego stopera zwłaszcza, że Barzagli już raczej dogorywa, zaś Kielon może złapać kontuzje. Z dwójki Caldara/Rugani zdecydowanie wyżej stawiam tego pierwszego i uważam, że to własnie on zostanie wprowadzany do składu.

Marcelo jest taką samą fantazją, jaką był Ronaldo. Real jest w przebudowie, a sam zawodnik może chcieć zmienić klimat. Poza tym tutaj ma niższe podatki co korzystnie wpływa na możliwości kontraktowania zawodników.

Czytaj więcej
  Załączniki
 
  1.    aldo

100 baniek za Pogbę 2 lata temu to też się wydawał biznes stulecia. Dziś nie możemy znaleźć takiego zawodnika nawet wydając taką kasę (mam na myśli Pogbę z Juve, a nie z MU).

Zabawne jest to, że wszyscy stawiający wyżej Caldarę od Ruganiego widzieli ile meczów w zeszłym sezonie Caldary? Bo ja trochę obejrzałem i wiesz co, w żadnym z tych co oglądałem nie był najlepszym stoperem na boisku. Toloi>Caldara. A teraz nagle przybył zbawca i będzie w pierwszym składzie grał. Coś nie sądzę, nie w tym sezonie.

Jakiś mit z tymi podatkami. We Włoszech masz ponad 40% podatku dla najbogatszych, w Hiszpanii podobnie. Jest nieco inne nastawienie do tzw. dochodów zagranicznych i w ogóle podejścia do...

100 baniek za Pogbę 2 lata temu to też się wydawał biznes stulecia. Dziś nie możemy znaleźć takiego zawodnika nawet wydając taką kasę (mam na myśli Pogbę z Juve, a nie z MU).

Zabawne jest to, że wszyscy stawiający wyżej Caldarę od Ruganiego widzieli ile meczów w zeszłym sezonie Caldary? Bo ja trochę obejrzałem i wiesz co, w żadnym z tych co oglądałem nie był najlepszym stoperem na boisku. Toloi>Caldara. A teraz nagle przybył zbawca i będzie w pierwszym składzie grał. Coś nie sądzę, nie w tym sezonie.

Jakiś mit z tymi podatkami. We Włoszech masz ponad 40% podatku dla najbogatszych, w Hiszpanii podobnie. Jest nieco inne nastawienie do tzw. dochodów zagranicznych i w ogóle podejścia do biznesu. Ale naprawdę nie ma aż takiej różnicy, żeby nagle Juve mogło dać więcej Marcelo.

Czytaj więcej
  Załączniki
 
  1.    pogon17

Co do podatków we Włoszech, to jest tak :

Rząd zmienił przepisy podatkowe, by przyciągnąć zagranicznych inwestorów, menedżerów, czy specjalistów w danej dziedzinie. Osoba, która mieszka we Włoszech i nie przebywała tam przez dziesięć lat, zapłaci podatek dochodowy od wpływów w innym kraju jedynie do kwoty 100 tysięcy euro.

Także jest spora różnica.

Roczne dochody Ronaldo z tytułu umów sponsorskich to 45-50 mln euro. Hiszpańskie prawo stanowił, że osoby, których wpływy przekraczają 600 tysięcy euro, oddają państwu 43 procent swoich pensji. Podobnie opodatkowane są płace w Anglii - tam Ronaldo musiałby oddawać fiskusowi 40 procent zarobków.

Do tego :


1. Hiszpania - Pensja z Realu 45...

Co do podatków we Włoszech, to jest tak :

Rząd zmienił przepisy podatkowe, by przyciągnąć zagranicznych inwestorów, menedżerów, czy specjalistów w danej dziedzinie. Osoba, która mieszka we Włoszech i nie przebywała tam przez dziesięć lat, zapłaci podatek dochodowy od wpływów w innym kraju jedynie do kwoty 100 tysięcy euro.

Także jest spora różnica.

Roczne dochody Ronaldo z tytułu umów sponsorskich to 45-50 mln euro. Hiszpańskie prawo stanowił, że osoby, których wpływy przekraczają 600 tysięcy euro, oddają państwu 43 procent swoich pensji. Podobnie opodatkowane są płace w Anglii - tam Ronaldo musiałby oddawać fiskusowi 40 procent zarobków.

Do tego :


1. Hiszpania - Pensja z Realu 45 mln euro brutto, czyli 21,6 mln euro netto + 45-50 mln euro wpływów z reklam oraz nie podana tutaj suma wpływów z wszystkich inwestycji Ronaldo pomniejszone o 52 % podatek. (Rocznie)
2. Włochy - Pensja z Juventusu 29 mln euro netto + 45-50 mln z reklam + dochody z inwestycji (praktycznie w 99% zostają w kieszeni CR7). (Co roku)
3. Nawet jakby mu w Hiszpanii podnieśli kontrakt o 10, czy 15 mln euro rocznie, to opcja Włoska ze strony finansowej i tak o wiele lepsza.
* Ronaldo w zeszłym roku zdołał zarobić w sumie aż94 mln euro.
* Poza wysokimi podatkami od pensji itp, uiścił grzywnę w wysokości 15 mln euro skarbówce w Hszpanii w tym roku.
*Teraz będzie płacił o wiele mniejsze podatki we Włoszech przez następne lata, a Hiszpanie stracili pokaźne źródło dochodu na lata. Mądrzy Włosi takiego błędu nie popełnią. Będą się cieszyć, że udało im się go ściągnąć do ich kraju i nie będą mu robili problemów z podatkami, by go nie wkurzać. Podejrzewam, że jakby Perez dotrzymał słowa i dał mu dużo wcześniej obiecana podwyżkę, a skarbówka zostawiła go w spokoju, to on dalej dziś grałby dla Realu...
Ale takie życie. Zawsze musisz kalkulować i wybierać co dla ciebie jest najlepsze. Przed nim ostatnie lata gry. Finansowo wybrał bardzo dobrze dla siebie i dla bliskich.

Czytaj więcej
  Załączniki
  Komentarz ostatnio edytowany około 2 lat(a) temu przez Św1Stu LbTp vel Up1zGaNy ~
  1.    juventissimo

Na JUŻ to wolałbym Koulibalego, ale 90mln€!?!?

  Załączniki
 

David Luiz? Mam nadzieję, że to nic innego, jak tylko żart. Z tego co się orientuję Brazylijczyk od dłuższego czasu nie prezentuje najwyższej formy i uważam, że byłby nam zbędny.

  Załączniki
 

Rugani - zainteresowanie Chealsea Ruganim wynika wyraźnie z życzenia Sarriego, który z nim wcześniej pracował i wcale nie świadczy o tym, że to my się mylimy co do niego, a Chealsea ma rację. Bardziej tu ufam Maxowi i własnym obserwacjom niż Sarriemu i Chealsea. Rugani to na pewno talent, ale wkurza mnie ta jego miękkość. 50 milinów to kwota bardzo atrakcyjna za niego. W oczach Maxa się nie sprawdził - odejdzie za godziwe pieniądze, a my próbujmy z kolejnym młodym.

Brakuje pewności w obronie ? Bierzmy Godina na te 2 lata za 20 milinów euro. Piłkarz na już - skała nie mniejsza niż Kielon. Mamy wtedy Caldarę, Kielona, Benatię, Godina i Barzagliego. 3 bijących się o pierwszy skład i 2...

Rugani - zainteresowanie Chealsea Ruganim wynika wyraźnie z życzenia Sarriego, który z nim wcześniej pracował i wcale nie świadczy o tym, że to my się mylimy co do niego, a Chealsea ma rację. Bardziej tu ufam Maxowi i własnym obserwacjom niż Sarriemu i Chealsea. Rugani to na pewno talent, ale wkurza mnie ta jego miękkość. 50 milinów to kwota bardzo atrakcyjna za niego. W oczach Maxa się nie sprawdził - odejdzie za godziwe pieniądze, a my próbujmy z kolejnym młodym.

Brakuje pewności w obronie ? Bierzmy Godina na te 2 lata za 20 milinów euro. Piłkarz na już - skała nie mniejsza niż Kielon. Mamy wtedy Caldarę, Kielona, Benatię, Godina i Barzagliego. 3 bijących się o pierwszy skład i 2 łatających kryzysy - ew. na Puchar Włoch. Wychodzimy na plus 30.

Sandro - za wszelką cenę zatrzymać. Dać podwyżkę. Na tej pozycji bardzo trudno o dobrego zawodnika. Przypomnę, że zapłaciliśmy 40 melonów za Cancelo, któremu daleko do Sandro z najlepszych chwil (choć może tam dobić).


Pjanić - nie wyobrażam sobie zaakceptowania oferty poniżej 100 mln euro. Najlepiej gdyby został.

Higuain, panuje już chyba zgoda że za te 60 powinien odejść. Jakby udało się wycisnąć za Igłę i Ruganiego 100 mln od Chealsea to byłby to majstersztyk.

Czytaj więcej
  Załączniki
 

Dom Balon pisze ze CR7 poprosił J o zostawienie Pjanića w klubie i ściągnięcie Marcelo

  Załączniki
 
  1.    espanoles

Jak odda swoją dwuletnią wypłatę na Marcelo to spoko, mogą ściągać Oj jeśli to byłaby prawda, to chyba Ronaldo zapomina, że Juve to nie Real, u nas takiego hajsu nie ma

  Załączniki
 
  1.    bianconero90

Tylko, że Real w ostatnich latach nie wydawał więcej hajsu na transfery od nas.

  Załączniki
 
  1.    pogon17

Wystarczy, że wydawał SPORO więcej na pensje. A jak wiadomo to jest większym problem niż sam koszt zakupu. Na zakup się zawsze uciuła - tu i tam się sprzeda, weźmie kolejnych o "inkubatora" i za parę lat są więcej warci bo mają w CV Juve.

Jak z samochodem - nie sztuka kupić - gorzej jak serwisować, ubezpieczać i patrzeć jak traci na wartości...

  Załączniki
 
  1.    pogon17

To, że nie wydawał to nie znaczy, że nie ma większych możliwości niż Juve Kiedyś my nie wydawaliśmy hajsu, a oni krocie na Ronaldo, Bale'a, Modricia, Di Marie itp. My też byśmy pewnie nie wydawali tyle pieniędzy, gdyby od nas nie uciekali co roku najlepsi piłkarze. Po co by nam był Matuidi, Can, Higuain gdyby nie odeszli Vidal, Pogba, Tevez czy Morata (choć jego nie uważam za jednego z "najlepszych" piłkarzy Juve jak odchodził).

  Załączniki
 
  1.    pogon17

Bodajże wczoraj widziałem grafikę z zestawieniem wydatków Realu na transfery w ciągu ostatnich 10 sezonów i łączna kwota wynosiła prawie 1 mld € (chyba około 970 baniek). Z chęcią porównałbym to z naszymi wydatkami w analogicznym okresie. Wiadomo, że po tej cholernej degradacji nasza sytuacja była odmienna od tej w jakiej znajdowali się Królewscy, bo my zostaliśmy zmuszeni do całkowitej odbudowy struktur klubu na wszystkich szczeblach. Dodatkowo zainwestowaliśmy spore pieniądze w nowy stadion, co jak widać obecnie okazało się trafną i przemyślaną decyzją. Natomiast działacze Realu po jednym z większych okienek, gdzie wydali ponad 250 mln € w następnych latach byli już oszczędniejsi z...

Bodajże wczoraj widziałem grafikę z zestawieniem wydatków Realu na transfery w ciągu ostatnich 10 sezonów i łączna kwota wynosiła prawie 1 mld € (chyba około 970 baniek). Z chęcią porównałbym to z naszymi wydatkami w analogicznym okresie. Wiadomo, że po tej cholernej degradacji nasza sytuacja była odmienna od tej w jakiej znajdowali się Królewscy, bo my zostaliśmy zmuszeni do całkowitej odbudowy struktur klubu na wszystkich szczeblach. Dodatkowo zainwestowaliśmy spore pieniądze w nowy stadion, co jak widać obecnie okazało się trafną i przemyślaną decyzją. Natomiast działacze Realu po jednym z większych okienek, gdzie wydali ponad 250 mln € w następnych latach byli już oszczędniejsi z uwagi na to, że mieli praktycznie kompletny i młody skład i dokładali tylko pojedyncze ogniwa.

Czytaj więcej
  Załączniki
 
  1.    dimebag11

Juventus w ostatnich 10 sezonach (wliczając w to obecne okienko) wydał na nowych piłkarzy 1 mld i 25 mln.

  Załączniki
 

Ja się trochę nie mogę zgodzić z kolega Pogon17 w dwóch punktach, bo co do reszty myślę podobnie.

Co do Pjanica, to wiadomo każdy wie iż jest warty więcej, ale jedyny kogo bym widział w zamian za Bośniaka to Alcantara no i Pogba którego osobiśćie nie chce spowrotem w Juve i nie ze względów sportowych tylko czysto ludzkich. Mowa o jakiś półśrodkach nie ma sensu i czekanie czy wypalą albo czy/za ile wkomponują się w drużynę i ligę.

Natomiast jeśli Sandro TOP3 lewej obrony miałby odejść to jest ktoś kto by go mógł zastąpić - mianowicie Lucas Hernandez i myślę, że cena podobna. Cały czas mam nadzieję, że Brazol zostanie razem z Ruganim .

  Załączniki
  Komentarz ostatnio edytowany około 2 lat(a) temu przez Św1Stu LbTp vel Up1zGaNy ~

Ja mam natomiast nieco szerszą refleksję. Mianowicie, skończmy to okienko już, sprzedajmy, kogo musimy (w wybranych przypadkach z opcją odkupienia), i nie kombinujmy. Przeciwnie, zróbmy wszystko, by ograniczyć ruchy na rynku transferowym. Za dużo zmian w składzie nie służy. Wg mnie, jeśli możliwe, to nawet nie rozważajmy sprzedaży czy to Sandro, czy to Pjanicia, czy Ruganiego. Skupmy się na opchnięciu, niestety, Higuaina, Sturaro, Pjacy, a w dalszej kolejności - jeśli konieczne - Ruganiego.

I jeszcze jedna uwaga odnośnie Sandro, niechże facet się zdecyduje. Chce czy nie chce zostać? Miałem wrażenie, że on nad tym myślał cały zeszły sezon i grał przez to, jak grał. Mówiło się o jakiś...

Ja mam natomiast nieco szerszą refleksję. Mianowicie, skończmy to okienko już, sprzedajmy, kogo musimy (w wybranych przypadkach z opcją odkupienia), i nie kombinujmy. Przeciwnie, zróbmy wszystko, by ograniczyć ruchy na rynku transferowym. Za dużo zmian w składzie nie służy. Wg mnie, jeśli możliwe, to nawet nie rozważajmy sprzedaży czy to Sandro, czy to Pjanicia, czy Ruganiego. Skupmy się na opchnięciu, niestety, Higuaina, Sturaro, Pjacy, a w dalszej kolejności - jeśli konieczne - Ruganiego.

I jeszcze jedna uwaga odnośnie Sandro, niechże facet się zdecyduje. Chce czy nie chce zostać? Miałem wrażenie, że on nad tym myślał cały zeszły sezon i grał przez to, jak grał. Mówiło się o jakiś kłopotach osobistych. Niemniej, to chyba duży chłopiec już jest i powinien przemyśleć pewne sprawy (no chyba, że wszystko to, co mówi prasa nt. jego niezdecydowania to bzdury; wówczas, wycofuję "zarzuty").

Czytaj więcej
  Załączniki
 
  1.    anavrin

Napo nie zrobiło żadnej zmiany w wyjściowej XI w tamtym sezonie a i tak to nie pomogło

  Załączniki
 

Juventus squad for ICC 2018: Szczesny, De Sciglio, Chiellini, Benatia, Pjanic, Khedira, Marchisio, Alex Sandro, Caldara, Barzagli, Perin, Joao Cancelo, Pinsoglio, Emre Can, Rugani, Betuatto, Del Favero, Bernardeschi, Fernandes, Macek, Kastanos, Clemenza, Pereira, Beltrame, Favilli, Di Pardo, Fagioli


A niby ci z WC mieli nie jechać... Grunt że jest Ruga

  Załączniki
 

Wraca temat SMSa - tuttosport podaję że J wraca do wyścigu po serba. Ma to być spowodowane problemami w ściągnięciu Pogby i Rabiota...

  Załączniki
 
Póki co nie ma tu żadnych komentarzy

Najnowsze komentarze

Tabela ligowa

# Zespół Z P R PKT
1 Juventus 30 3 5 95
2 Napoli 28 3 7 91
3 Roma 23 7 8 77
4 Lazio 21 8 9 72
5 Inter 20 6 12 72
6 Milan 18 10 10 64
7 Atalanta 16 10 12 60

Wasze Sondy

Mega ultra super hiper spierdolony
20%
Chujowy
20%
Zjebany
20%
Popierdolony
20%
Cipowaty
20%
Dobry trener :D haha, na prawde to jest chujowaty
0%
Panel Menu