Ogłoszenie transferu Cana już niebawem

Zgodnie z doniesieniami medialnymi Juventus ma ogłosić pozyskanie Emre Cana po finale Ligi Mistrzów, w którym zagra obecny klub zawodnika.

O negocjacjach z pomocnikiem, któremu kontrakt wygaśnie z końcem sezonu głośno jest już od kilku miesięcy. Chociaż pojawiły się również propozycje Bayernu Monachium i Manchesteru City oraz możliwość przedłużenia kontraktu z Liverpoolem to Corriere dello Sport jest przekonane, że Cana można uważać już za zawodnika Juventusu.

Gazeta donosi, że ruch zostanie ogłoszony 27 maja, po tym, jak Liverpool zagra w finale Ligi Mistrzów z Realem Madryt. Źródło dodaje jednak , że transfer Niemca jest powiązany z decyzją Samiego Khediry o odejściu do Premier League.

źródło: football-italia.net

Komentarze (15)

Wymiana Khedira na Cana jest jak najbardziej na plus, nawet pomijając fakt, że bierzemy go za darmo, a możliwe, że za Khedirę jakąś kwotę weźmiemy. No chyba, że znów włączy się tryb dżentelmen i oddamy Niemca za darmo...

  Załączniki
 

Oby. Szkoda, że Khedira odejdzie, bo widziałbym go jako rezerwowego. Poza tym... jak Sami odejdzie, to przecież Max się rozpłacze!

  Załączniki
 
  1.    anavrin

To Max też odejdzie

  Załączniki
 

nareszcie uwolnimy się od bezproduktywnego Khediry, jaki widzę go w składzie Juve to odechciewa mi się ich oglądać

  Załączniki
 
  1.    martin

Nie zgodzę się z Tobą. Pomocnik nie musi grać efektownie z fajerwerkami jak np. Pogba. Khedira jest zawodnikiem niedocenianym ponieważ czasami go nie widać ale moim zdaniem robotę wykonuje bardzo dobrą - lepiej mądrze stać niż głupio biegać. Już pomijam fakt, że gość strzelił sporo bramek w tym sezonie.

  Załączniki
 
  1.    seba1seba

Jaką to robotę Khedira wykonuje? Odbiory może? Kluczowe podania? Bloki, wybicia?Kreacja akcji? Ma beznadziejne wszystkie statystyki poza bramkami, już kilka osób to przytaczało. Jest za wolny, start do piłki ma jak dziadek. Był czas, że można było pisać o nim, że dobrą robotę wykonuje, ale to nie jest ten sezon.

  Załączniki
 
  1.    pogon17

9 bramek, 2 asysty w Serie A, 3 asysty w LM. Na defensywnego pomocnika jest to mało? Średnia ocena z tego sezonu 6,9. Może demonem szybkości to on nie jest ale umie się ustawić, przewidzieć czy przerwać akcji. Nie popełnia błędów. Jeździł na dupie nie będzie jak Nainggolan.

  Załączniki
 
  1.    seba1seba

Zgadzam sie. Lepiej madrze stac, niz glupio biegac - kwintesencja poczynan Abelarda w tym sezonie. Gdyby chlopak byl ustawiony na boisku rownie wysoko co grubas to pewnie strzeliby wiecej goli.

  Załączniki
 
  1.    seba1seba

Na defensywnego pomocnika jest to mało
Khedira to jest obecnie defensywny pomocnik jedynie z nazwy. Już te dane wrzucałem ale ok, dam jeszcze raz. Sezon 17/18 dla SerieA. Staty uśrednione na 90 minut gry (squawka):

Wygrane walki o piłkę:
Pjanic - 0.9
Matuidi - 1.1
Khedira - 0.3

Wygrane walki o górne piłki
Pjanic- 0.4
Matuidi - 1
Khedira - 0.8

Przechwyty
Pjanic- 2
Matuidi - 1
Khedira - 0.8

Bloki
Pjanic- 0.15
Matuidi - 0.17
Khedira - 0.08

Wybicia
Pjanic- 0.8
Matuidi - 0.8
Khedira - 0.6

Podania
Pjanic- 61
Matuidi - 42
Khedira - 37

Khedira jest w grze obronnej z naszego podstawowego trio.

umie się ustawić, przewidzieć czy przerwać akcji
Ustawić i przewidzieć owszem. Z przerwaniem...

Na defensywnego pomocnika jest to mało
Khedira to jest obecnie defensywny pomocnik jedynie z nazwy. Już te dane wrzucałem ale ok, dam jeszcze raz. Sezon 17/18 dla SerieA. Staty uśrednione na 90 minut gry (squawka):

Wygrane walki o piłkę:
Pjanic - 0.9
Matuidi - 1.1
Khedira - 0.3

Wygrane walki o górne piłki
Pjanic- 0.4
Matuidi - 1
Khedira - 0.8

Przechwyty
Pjanic- 2
Matuidi - 1
Khedira - 0.8

Bloki
Pjanic- 0.15
Matuidi - 0.17
Khedira - 0.08

Wybicia
Pjanic- 0.8
Matuidi - 0.8
Khedira - 0.6

Podania
Pjanic- 61
Matuidi - 42
Khedira - 37

Khedira jest w grze obronnej z naszego podstawowego trio.

umie się ustawić, przewidzieć czy przerwać akcji
Ustawić i przewidzieć owszem. Z przerwaniem jest już gorzej bo zwyczajnie nie nadąża za grą.

Nie popełnia błędów
Popełnia.

Celnośc podań
Pjanic- 90%
Matuidi - 91%
Khedira - 86%

Udane walki o piłkę w %
Pjanic- 85%
Matuidi - 71%
Khedira - 62%

Na początku sezonu pisałem o nim, że nie jestem jego fanem ale doceniam fakt iż nie schodzi nigdy poniżej pewnego solidnego poziomu + zdarzają mu się występy bardzo dobre. Obecnie ma już takie problemy z dynamiką, szybkością, zwrotnością i kondycją, że zostały mu tylko te bardzo dobre epizody dające owszem efekt w postaci goli i paru asyst. A to jest za mało żeby być istotnym elementem topowej drużyny.

Czytaj więcej
  Załączniki
 
  1.    Newsio

Skoro Khedira jest tak slaby z tylu, to moze warto wlaczyc do skladu jakiegos rzeznika do zadan defensywnych, Abelard niech robi swoje. Te jego gole i asysty to nie byle jakie byly w tym sezonie, zazwyczaj bardzo wazne dla zespolu.

  Załączniki
 
  1.    juventusik

Bardzo ważne?

3 gole z Udinese, 2 gole z Sassuolo, pojedyncze z Chievo, Milanem, Sampą i Bolonią. Meczów w sezonie rozegrał prawie 40. W LM zero goli, za to niewątpliwie ważne asysty z Tottenhamem i Realem. Czy dla tych dwóch asyst należy Niemca uczynić zawodnika pozbawionego zadań defensywnych? Od tego też jest pomocnik, a Khedira w grze obronnej uczestniczy z podobną skutecznością co Higuain.

Bądźmy poważni - w żadnym z tegorocznych ćwierćfinalistów LM Khedira by nie miał pierwszego placu z taką grą, a u nas miał. Fajnie grywał w poprzednich sezonach, w tym wiek i kontuzje zrobiły swoje. To nie jest poziom Juventusu, oprównaj go choćby z Vidalem, czy Pogbą.

  Załączniki
  Komentarz ostatnio edytowany około 7 miesiące(ęcy) temu przez pogon17
  1.    pogon17

Może oni przed meczem się dogadują "ja bronię, Ty atakujesz"
Z tym co piszesz, nie można się nie zgodzić. Gosc miewa przebłyski i strzela dużo bramek - chwała mu za to. Ale generalnie, to często gra takie farfocle albo (nie)robi nic.
Na moje oko, On ma zadatki na dobrego trenera- wie jak się poruszać (co dobitnie pokazuje), ogarnia taksę itd. Kluczowym problemem jest natomiast jego fizyczność, a nie zapowiada się, by ktoś pomógł mu to poprawić.

  Załączniki
 
  1.    juventusik

Myślę, że w tej kwestii ciężko nie zgodzić się z pogon17. Ewentualnie możemy go dać na szpice do rotacji z Higuainem

  Załączniki
 
  1.    Newsio

Widzę, że maglujemy temat kolejny raz

Ja podzielam pogląd juventusika - Sami - tak jak MM nie pękł w ważnym momencie. Dał asysty w LM, dzięki który zarobiliśmy spoooro siana. Grał fatalnie i genialnie. Dużo bramek i dużo drewnianej gry.

Średni sezon w jego wykonaniu.

  Załączniki
 

mozna juz chyba uznac ze faktycznie mamy Can'a. jaram sie bo facet moze nie jest topem ale pokazal w tym sezonie sporo i moze jeszcze sie rozwinac

  Załączniki
 
Póki co nie ma tu żadnych komentarzy

Najnowsze komentarze

Tabela ligowa

# Zespół Z P R PKT
1 Juventus 30 3 5 95
2 Napoli 28 3 7 91
3 Roma 23 7 8 77
4 Lazio 21 8 9 72
5 Inter 20 6 12 72
6 Milan 18 10 10 64
7 Atalanta 16 10 12 60

Wasze Sondy

Mega ultra super hiper spierdolony
20%
Chujowy
20%
Zjebany
20%
Popierdolony
20%
Cipowaty
20%
Dobry trener :D haha, na prawde to jest chujowaty
0%
Panel Menu