Ozil rozważa ofertę Juventusu

Mesut Ozil jest podobno pod wrażeniem propozycji złożonej mu przez Juventus.

Według Daily Mail i Mediaset Premium, Niemiec, którego kontrakt z Arsenalem wygasa już za pół roku, jest kuszony przez Juve.

Ozil jest łączony również z Manchesterem United, ale media uważają, że transfer ten zablokowało niemal pewne przejście do ekipy Czerwonych Diabłów Alexisa Sancheza, który podobnie jak Ozil nie znalazł się w składzie Arsenalu na ligowy mecz z Bournemouth.

źródło: football-italia.net

Komentarze (23)

ciekawe jakby wtedy wyglądało ustawienie ozil jest zbyt mocny zeby siedzieć na ławie

  Załączniki
 
  1.    brartek11

4-3-2-1

  Załączniki
 
  1.    pogon17

Zmieścić tutaj takich piłkarzy jak: nowy nabytek - Can, rozgrywający - Pjanić, nieobliczalny - Costa, nowa nadzieja - Bernardeschi, medialny, z wahaniami formy -Dybala, wspomniany Ozil i zabłąkany Cuadrado, jeszcze jest Matuidi, który ma dobrą formę. Pjaca, który jest wypożyczony, w obronie wróci Spinazzola, Caldara, a nadal mamy Alexa Sandro, na środku już legendę - Chiellini, który nie straci pozycji w jedenastce, Benatia - najlepszy nasz środkowy obrońca w tym sezonie, Rugani - wielki talent który marnuje się na rezerwie, a wspomniani zawodnicy pograją jeszcze troszkę, dodać właśnie Caldarę, który również będzie walczyć o pierwszy skład. Ciężko poukładać mi sobie w głowie naszą...

Zmieścić tutaj takich piłkarzy jak: nowy nabytek - Can, rozgrywający - Pjanić, nieobliczalny - Costa, nowa nadzieja - Bernardeschi, medialny, z wahaniami formy -Dybala, wspomniany Ozil i zabłąkany Cuadrado, jeszcze jest Matuidi, który ma dobrą formę. Pjaca, który jest wypożyczony, w obronie wróci Spinazzola, Caldara, a nadal mamy Alexa Sandro, na środku już legendę - Chiellini, który nie straci pozycji w jedenastce, Benatia - najlepszy nasz środkowy obrońca w tym sezonie, Rugani - wielki talent który marnuje się na rezerwie, a wspomniani zawodnicy pograją jeszcze troszkę, dodać właśnie Caldarę, który również będzie walczyć o pierwszy skład. Ciężko poukładać mi sobie w głowie naszą formację (w sumie to WIELE formacji), jeśli faktycznie wszystko wyjdzie jak się przypuszcza to będziemy mieć dwie jedenastki, które mogą wygrać ligę.
Chiellini = Caldara;
Benatia = Rugani;
Pjanic = Marchisio + Bentancur
Matuidi = Can = Khedira + głosy w sprawie Goretzki, w którego dojście nie wierzę,
Costa = Pjaca = Mandzukic;
Dybala = Ozil;
Bernandeshi = Cuadrado;
Higuain = Mandzukic, Kwang-Song (gdyby został w klubie, jeśli zostanie kupiony);
Brakuje TOPOWEGO prawego obrońcę, wszelkimi siłami zatrzymać Alexa Sandro, Spinazzola go raczej nie zastąpi, a wierzę w powrót formy Brazylijczyka.
Są jeszcze wypożyczeni, między innymi: Orsolini, Vitale, Mattiello.
W następnym sezonie sprzedaż Dybali, Khediry?

Czytaj więcej
  Załączniki
  Komentarz ostatnio edytowany około 2 lat(a) temu przez Winkowsky

Strasznie ciasno byłoby w naszej pomocy gdyby jeszcze przyszedł Ozil.

Khedira, Markiz, Pjanic, Matuidi, Can, Stuleja, Bentancur,

  Załączniki
 

Będzie przebudowa, to pewne, ale nie mam pojęcia jak Allegri (czy w ogóle klub) zamierza tę kadrę ogarnąć. Nie widzę przede wszystkim Ozila i Dybali obok siebie, a ponadto nie sądzę byśmy przechodzili na trójkę pomocników na stałe.
Najprędzej widzę 4-2-3-1 z Ozilem na treq, Berna + Costa/Pjaca na skrzydłach. W środku walka o plac pomiędzy Matuidim i Canem. Khedira słabiej grający w tym sezonie może być oddany. Marchisio, wychowanek, zostanie, dalej będzie szukał formy i będzie jako 4-ty do wejście. Poza tym, tak, ten plan zakłada pożegnanie Dybali... Skoro Allegri podkreśla, że on nie może być napastnikiem, to nie wiem gdzie może być jego miejsce, wysoko grający prawoskrzydłowy...

Będzie przebudowa, to pewne, ale nie mam pojęcia jak Allegri (czy w ogóle klub) zamierza tę kadrę ogarnąć. Nie widzę przede wszystkim Ozila i Dybali obok siebie, a ponadto nie sądzę byśmy przechodzili na trójkę pomocników na stałe.
Najprędzej widzę 4-2-3-1 z Ozilem na treq, Berna + Costa/Pjaca na skrzydłach. W środku walka o plac pomiędzy Matuidim i Canem. Khedira słabiej grający w tym sezonie może być oddany. Marchisio, wychowanek, zostanie, dalej będzie szukał formy i będzie jako 4-ty do wejście. Poza tym, tak, ten plan zakłada pożegnanie Dybali... Skoro Allegri podkreśla, że on nie może być napastnikiem, to nie wiem gdzie może być jego miejsce, wysoko grający prawoskrzydłowy schodzący na lewą nogę? Nie wiem. W razie pozostania Dybali - może fałszywy napastnik do gry z Ozilem za plecami, jak proponuje pogoń w 4321, ale co to wtedy z RZESZĄ skrzydłowych (Costa, Pjaca, Berna, Kwadrat, i jeszcze Mandziu)...?

Wracam do punktu wyjścia: "nie mam pojęcia jak Allegri zamierza tę kadrę ogarnąć", klub jednak z pewnością jest mądrzejszy niż ja. :P

Czytaj więcej
  Załączniki
 
  1.    tItOveN

Bardzo możliwe, że Marotta dostał już sygnał od Dybali, że będzie letni transfer i (jak to robi zazwyczaj) szuka alternatywy jeszcze przed finalizacją transferu. Zamiana Dybala 150, Ozil za darmo (zarobki Niemca pewno na podobnym poziomie) to byłby genialny ruch. Ozil ma swoje wady, ale to jeden z najlepszych playmarkerów na świecie i nawet ta jego ,,leniwa" gra nie zmienia faktu, że notuje co najmniej kilkanaście asyst w sezonie, a kluczowych podań pewno 5x tyle. Bym to widział:

Szczęsny
? Chiellini Benatia Sandro
Can Pjanić Matuidi
Ozil Bernardeschi
Higuain

Zmienników mamy wartościowych, można by się tylko zastanowić nad sprzedażą Cuadrado, a w jego miejsce młodszy Pjaca na ławkę...

Bardzo możliwe, że Marotta dostał już sygnał od Dybali, że będzie letni transfer i (jak to robi zazwyczaj) szuka alternatywy jeszcze przed finalizacją transferu. Zamiana Dybala 150, Ozil za darmo (zarobki Niemca pewno na podobnym poziomie) to byłby genialny ruch. Ozil ma swoje wady, ale to jeden z najlepszych playmarkerów na świecie i nawet ta jego ,,leniwa" gra nie zmienia faktu, że notuje co najmniej kilkanaście asyst w sezonie, a kluczowych podań pewno 5x tyle. Bym to widział:

Szczęsny
? Chiellini Benatia Sandro
Can Pjanić Matuidi
Ozil Bernardeschi
Higuain

Zmienników mamy wartościowych, można by się tylko zastanowić nad sprzedażą Cuadrado, a w jego miejsce młodszy Pjaca na ławkę plus ktoś do zastępowania Higuaina (może Kean?). Problemem tylko prawa obrona, ja bym postawił na Sidibe, fajnie też gra ten Hiszpan z Realu Sociedad, ale mi się nazwisko zapomniało.

Czytaj więcej
  Załączniki
  Komentarz ostatnio edytowany około 2 lat(a) temu przez pogon17

Ja już pisałem, że byłbym mocno sceptyczny co do zakontraktowania Ozila. To jest zawodnik o na prawdę fantastycznych umiejętnościach piłkarskich ale pozbawiony "mistrzowskiego" charakteru i cech lidera. A podobno na tym nam tak zależy i usilnie próbujemy przebudzić te cechy w Dybali. Ozil nie lubi walki fizycznej, potrafi się "schować" po kilku ostrych zagraniach rywali. Zwykle nie bierze na siebie poważnej presji i nie błyszczy w większości najważniejszych spotkań. Owszem w lidze nabija świetne statystyki ale już w LM ma dorobek bardzo przeciętny i nie ciągnie gry Arsenalu. W zasadzie można powiedzieć, że ma podobne wady do Dybali, a jest już prawie 30letnim zawodnikiem.

O wiele...

Ja już pisałem, że byłbym mocno sceptyczny co do zakontraktowania Ozila. To jest zawodnik o na prawdę fantastycznych umiejętnościach piłkarskich ale pozbawiony "mistrzowskiego" charakteru i cech lidera. A podobno na tym nam tak zależy i usilnie próbujemy przebudzić te cechy w Dybali. Ozil nie lubi walki fizycznej, potrafi się "schować" po kilku ostrych zagraniach rywali. Zwykle nie bierze na siebie poważnej presji i nie błyszczy w większości najważniejszych spotkań. Owszem w lidze nabija świetne statystyki ale już w LM ma dorobek bardzo przeciętny i nie ciągnie gry Arsenalu. W zasadzie można powiedzieć, że ma podobne wady do Dybali, a jest już prawie 30letnim zawodnikiem.

O wiele bardziej do Juve pasowałby waleczny, ambitny i wybiegany Sanchez ale oferty ManU raczej nie przebijemy.

Za darmo na 3letni kontrakt powitam Niemca z radością ale to nie jest piłkarz, który znacząco podniesie poziom naszej gry w najważniejszych spotkaniach LM.

EDIT. pogon17 Zamiany Dybali na Ozila + 100-150mln miałaby sens ale to byłoby tymczasowe rozwiązanie bo po roku lub dwóch już musielibyśmy rozglądać się za alternatywą. Sportowo byśmy nie stracili ale Niemiec jest 5 lat starszy. I cały czas istniałby problem słabego fizycznie środka pola, który Max łatał Mandzukicem.

Czytaj więcej
  Załączniki
  Komentarz ostatnio edytowany około 2 lat(a) temu przez Newsio
  1.    Newsio

Przecież my bez lidera dojechaliśmy do finału LM, na jej wygranie bez tzw. farta szanse mamy minimalne - trzeba by zainwestować plus nie pozwalać odchodzićnajważniejszym zawodnikom przez kilka sezonów, a to u nas niemożliwe. Juve ma dług na 300mln i z roku na rok jest coraz mniejszy. Sam Dybala to jakieś100-150 mln, a Ozil darmowy. Jeszcze trochę takiej polityki i będziemy jednym z nielicznych klubów bez większych długów.

  Załączniki
 
  1.    pogon17

Podrzucisz źródło (a propo długu)?

  Załączniki
 
  1.    Bello di Notte

Pisałem z pamięci i się ,,trochę" pomyliłem, bo Juve redukuje to zadłużenie stosunkowo szybko.
http://www.totalsportek.com/football/clubs-with-the-most-debt/

  Załączniki
  Komentarz ostatnio edytowany około 2 lat(a) temu przez pogon17
  1.    pogon17

No jakiś duży mi się wydał. Dzięki

  Załączniki
 
  1.    pogon17

Gdy jechaliśmy do finału LM w drużynie był biorący dużo gry i presji na siebie Dani Alves, był co by nie mówić charyzmatyczny Bonucci oraz waleczny, aktywny, będący swego rodzaju rewelacją na nowej pozycji Mandzukic. Obecnie 2 pierwszych już w Juve nie ma, a Chorwat ma prawie 32 lata i jego czas w wyjściowym składzie Juve powoli dobiega końca. Jak topornie wyglądała nasza gra w LM w tym sezonie i jak bezproduktywny w roli lidera ataku potrafi być Dybala, widzieliśmy wystarczająco dobrze. Nam do wygrania LM rok temu nie zabrakło farta tylko szerszego składu i wartościowych zmienników na ławce. teraz mamy znacznie większy potencjał z przodu ale gra drużyny jako całości jest narazie mocno...

Gdy jechaliśmy do finału LM w drużynie był biorący dużo gry i presji na siebie Dani Alves, był co by nie mówić charyzmatyczny Bonucci oraz waleczny, aktywny, będący swego rodzaju rewelacją na nowej pozycji Mandzukic. Obecnie 2 pierwszych już w Juve nie ma, a Chorwat ma prawie 32 lata i jego czas w wyjściowym składzie Juve powoli dobiega końca. Jak topornie wyglądała nasza gra w LM w tym sezonie i jak bezproduktywny w roli lidera ataku potrafi być Dybala, widzieliśmy wystarczająco dobrze. Nam do wygrania LM rok temu nie zabrakło farta tylko szerszego składu i wartościowych zmienników na ławce. teraz mamy znacznie większy potencjał z przodu ale gra drużyny jako całości jest narazie mocno średnia.

Zgadzam się, że finansowo możemy na wymianie Dybala -> Ozil+150mln sporo zyskać. Zgadzam się, że w momencie transferu nie stracilibyśmy na poziomie sportowym. Ale Mesut Ozil to nie jest piłkarz, który może zostać liderem formacji ofensywnej Juve i pomóc nam w najważniejszych meczach. A takiego zawodnika nam aktualnie potrzeba, zwłaszcza jeśli zakładamy odejście Dybali i nadal myślimy o trofeum LM.

Czytaj więcej
  Załączniki
 
  1.    Newsio

Te cechy o których piszesz moim zdaniem posiada Bernardeschi, a przynajmniej ma zadatki , żeby być liderem, bo się w ogóle nie spala. Należałoby na niego postawić, a nie szukać kolejnych liderów, którzy są warci pewno jakieś 100mln od głowy.

Druga opcja to kupić jakiegoś młodego napastnika o statusie młodej gwiazdy jak Pulisić, Malcolm (mój ulubieniec), Bailey itd. Ale oni też kosztują krocie i żadnej gwarancji nie ma.

  Załączniki
 
  1.    pogon17

Też chciałem wspomnieć o Bernardeschim. Zadatki niewątpliwie ma, przebłyski pokazuje świetne ale do tej pory pograł jedynie 600 minut, z czego marne 45 w LM. Ciężko go więc w ogóle ocenić. Zobaczymy co pokaże wiosną ale obawiam się, że mógłby w najbliższych meczach strzelić po hat-tricku, a na Tottenham i tak wyjdzie Cuadrado (o ile będzie zdrowy).

Ja generalnie nie miałbym nic przeciwko scenariuszowi, w którym ewentualne odejście Dybali za gruby szmal, kompensujemy sobie kupieniem PO, dodatkowym pomocnikiem i stawianiem na Bernę i Costę z przodu. No i ewentualnie darmowym Ozilem choć jak już mówiłem nie jestem zwolennikiem jego sprowadzenia do Juve i przekonuje mnie jedynie brak kwoty...

Też chciałem wspomnieć o Bernardeschim. Zadatki niewątpliwie ma, przebłyski pokazuje świetne ale do tej pory pograł jedynie 600 minut, z czego marne 45 w LM. Ciężko go więc w ogóle ocenić. Zobaczymy co pokaże wiosną ale obawiam się, że mógłby w najbliższych meczach strzelić po hat-tricku, a na Tottenham i tak wyjdzie Cuadrado (o ile będzie zdrowy).

Ja generalnie nie miałbym nic przeciwko scenariuszowi, w którym ewentualne odejście Dybali za gruby szmal, kompensujemy sobie kupieniem PO, dodatkowym pomocnikiem i stawianiem na Bernę i Costę z przodu. No i ewentualnie darmowym Ozilem choć jak już mówiłem nie jestem zwolennikiem jego sprowadzenia do Juve i przekonuje mnie jedynie brak kwoty wykupu.

Czytaj więcej
  Załączniki
 
  1.    Newsio

Zamknięte koło
Bernardeschi nie jest kluczowy, bo nie gra regularnie.
Bernardeschi nie gra regularnie, bo nie jest kluczowy.
Bernardeschi nie gra, bo brakuje mu doświaczenia.
Bernardeschiemu brakuje doświadczenia więc nie gra.

Oby kiedyś nastapiło wyjście z tego koła.

  Załączniki
 
  1.    pogon17

Takie wyjście może zdarzyć się w kilku przypadkach:
- gdy Juve opuszczą gwiazdy i będziemy zmuszeni stawiać na "nadzieje"
- gdy Berna będzie dawał show co mecz -co szansę i wreszcie przekona Maxa
- sprawę rozwiąże kontuzja lub upływ czasu - zjazd formy innych

Wpadliśmy trochę w pułapkę własnego sukcesu: nie stać nas jeszcze by wyjmować gotowych piłkarzy na "już" po każdej cenie - jak najbogatsi, a z drugiej strony mamy ciśnienie na wyniki. To nie jest miejsce dla budowania się piłkarzy.

  Załączniki
 
  1.    juventissimo

Gwiazdy? Masz na myśli Cuadrado? Z niego taka gwiazda jak z Diego Fariasa

Berna daję radę jak gra, a w nagrodę sadzany jest na ławkę tylko z tego powodu, że dostępny jest Cuadrado, który często wnosi tyle co wspomniany wcześniej Brazylijczyk. Przede wszystkim, Max musi trochę zmienić podejście, a potem można gdybać.

  Załączniki
 
  1.    NR.17

No tak Cuadrado to przy Bernie gwiazda z doświadczeniem w starciach z gigantami w Europie i na świecie. Póki co...

I nie chodziło mi konkretnie o samego Cuadrado, ale o schemat przebijania się w takich teamach.

  Załączniki
 

Podobnie jak większość z was sądzę, że Oezil miałby możliwość przeniesienia się do Juventusu w wypadku gdyby opuścił nas Dybala. Nie ma wątpliwości, że sprowadzenie Niemca miałoby szansę na powodzenie w kontekście następstwa jakie miałby pełnić po sprzedaży Dybali. Ex-pomocnik Werderu ma za sobą znakomitą karierę i potężne doświadczenia gry w najważniejszych turniejach klubowych i reprezentacyjnych. W dodatku jest w wieku, który pozwoli mu na porządną grę co najmniej przez kilka najbliższych lat.

  Załączniki
 

Jeszcze nie tak dawno nie wierzyłem w ten transfer, ale po informacji, że na 99% Alexis trafi do United - już nie jestem taki pewny. Losy Sancheza i Ozila są moim zdaniem powiązane i gdy tylko Alexis odejdzie to Mesut zrobi to samo - tylko w innym kierunku. Arsenal, choć jest klubem bez ambicji to raczej nie odda go do PL - dlatego ten transfer może się udać. Przeszkodą może być tylko wygórowane wynagrodzenie piłkarza.

Gdyby trzeba było za niego płacić to bym powiedział, że chyba nie ma sensu bo mamy bogactwo w pomocy - (o ile Can jest zaklepany). Tylko gdzie - kosztem kogo będzie grał ? Pojęcia nie mam - mówią, że od przybytku głowa nie boli, ale będzie trudno.

Mielibyśmy potężny...

Jeszcze nie tak dawno nie wierzyłem w ten transfer, ale po informacji, że na 99% Alexis trafi do United - już nie jestem taki pewny. Losy Sancheza i Ozila są moim zdaniem powiązane i gdy tylko Alexis odejdzie to Mesut zrobi to samo - tylko w innym kierunku. Arsenal, choć jest klubem bez ambicji to raczej nie odda go do PL - dlatego ten transfer może się udać. Przeszkodą może być tylko wygórowane wynagrodzenie piłkarza.

Gdyby trzeba było za niego płacić to bym powiedział, że chyba nie ma sensu bo mamy bogactwo w pomocy - (o ile Can jest zaklepany). Tylko gdzie - kosztem kogo będzie grał ? Pojęcia nie mam - mówią, że od przybytku głowa nie boli, ale będzie trudno.

Mielibyśmy potężny niemiecki zaciąg w Juve.

Czytaj więcej
  Załączniki
 

W przyszlym sezonie srodek niemiecki (Can-Ozil-Khedira) czy wloski (Pellegrini-Marchisio-Sturaro)??

  Załączniki
 

Czy może mieszany:
- Benta, Matuidi, Pjanić?

  Załączniki
 

Wg mnie Oezil, jeśli przyjdzie, to jest to równoznaczne z pożegnaniem Dybali. A że pożegnanie Dybali i tak jest możliwe latem... to jeśli da się ściągnąć Niemca, to tym bardziej trzeba się o to postarać.

  Załączniki
 
Póki co nie ma tu żadnych komentarzy

Najnowsze komentarze

Tabela ligowa

# Zespół Z P R PKT
1 Juventus 30 3 5 95
2 Napoli 28 3 7 91
3 Roma 23 7 8 77
4 Lazio 21 8 9 72
5 Inter 20 6 12 72
6 Milan 18 10 10 64
7 Atalanta 16 10 12 60

Wasze Sondy

Mega ultra super hiper spierdolony
20%
Chujowy
20%
Zjebany
20%
Popierdolony
20%
Cipowaty
20%
Dobry trener :D haha, na prawde to jest chujowaty
0%
Panel Menu