Jorginho: Napoli na poziomie Juve

Pomocnik Napoli, Jorginho, uważa, że Juventus stracił przewagę nad resztą stawki walczącą o ligowy prymat.

Bianconeri wygrywali Scudetto przez ostatnie sześć lat z rzędu, ale reprezentant Włoch jest przekonany, że w tym sezonie Stara Dama będzie musiała stawić czoła znacznie większym wyzwaniom niż do tej pory.

"To będzie najtrudniejszy sezon ligowy od kilku lat i dlatego jest to bardzo ekscytujące." - stwierdził Jorginho w wywiadzie dla La Gazzetta della Sport. "Juventus nie będzie takim faworytem, jak w poprzednich sezonach, ponieważ my i Roma zniwelowaliśmy dystans, który nas dzielił, a Milan i Inter stają się ulubieńcami bukmacherów. Krótko mówiąc, nie sądzę, że między Juve i innymi będzie taka różnica, jaka miała miejsce w przeszłości. Sezon będzie bardziej zrównoważony.

Siła naszej grupy jest niezwykła, cała szatnia świetne się rozumie. Poza wielkimi umiejętnościami piłkarzy mamy także niezwykłego trenera. Mentalność Sarriego zmieniła się i ma to wpływ na każdego z nas. Nie mam wątpliwości, że czas Napoli nadszedł. Zobaczycie to i będziecie zaskoczeni."

źródło: football-italia.net

Komentarze (15)

Taaaak, oni sa tka na poziomie Juve, że potem Roma wyprzedza ich w tabeli, a w LM 1/8 to bariera nie do przejścia od lat

  Załączniki
 

No tak, Napoli ewidentnie się wzmocniło, wszak pozyskanie Ounasa to krok porównywalny z zakontraktowaniem Neymara przez PSG. Tymczasem Juve nie dość, że jest bezczynne w mercato, to jeszcze nasi gracze doznali grupowej amnezji pamięci mięśniowej... Ech, czasem myślę, że niektórym dosypują do odżywek jakichś porządnych psychotropów

Sezon będzie trudny, niezaprzeczalnie. Ale twierdzenie, że ekipy pokroju Romy, czy Napoli wzmocniły się i zredukowały dystans do Juve, podczas gdy jedni przesypiają okienko, a drudzy bardziej się osłabiają, aniżeli wzmacniają, zakrawa o czystą herezję...

  Załączniki
 
  1.    TQ11

A co ma mówić, że Juve jest boskie i Napoli sobie może tylko marzyć o mistrzostwie? Nikt im głów za brak Scudetto nie urwie, ale muszą mówić, że taki jest cel. W 2 miejsce mają celować?

Oni się o tyle wzmocnili, że nikogo nie stracili. Mertens, Koulibaly, Ghoulam nie odeszli, a przy Sarrim rok zgrania to duży plus, teraz powinni być mocniejsi niż rok temu. Pamiętaj, że oni punkty w tamtym sezonie potracili głównie w 1 fazie.

Pierwsze 19 kolejek to 5 remisów i 3 porażki, runda rewanżowa to 3 remisy i 1 porażka, bardzo dobrze wyglądali. 19 straconych punktów vs 9 straconych. To oczywiście dywagacje, ale jakby 1 rundę zapunktowali tak jak drugą, to skończyliby sezon z mistrzostwem i 96...

A co ma mówić, że Juve jest boskie i Napoli sobie może tylko marzyć o mistrzostwie? Nikt im głów za brak Scudetto nie urwie, ale muszą mówić, że taki jest cel. W 2 miejsce mają celować?

Oni się o tyle wzmocnili, że nikogo nie stracili. Mertens, Koulibaly, Ghoulam nie odeszli, a przy Sarrim rok zgrania to duży plus, teraz powinni być mocniejsi niż rok temu. Pamiętaj, że oni punkty w tamtym sezonie potracili głównie w 1 fazie.

Pierwsze 19 kolejek to 5 remisów i 3 porażki, runda rewanżowa to 3 remisy i 1 porażka, bardzo dobrze wyglądali. 19 straconych punktów vs 9 straconych. To oczywiście dywagacje, ale jakby 1 rundę zapunktowali tak jak drugą, to skończyliby sezon z mistrzostwem i 96 punktami (chyba że Juve by się bardziej spięło z nimi na plecach).

Mega transferów nie zrobili, ale Rui może być ciekawym uzupełnieniem (w Empoli klasa), a Ounas bardzo dobrze wyglądał w sparingach i może być fajnym jokerem/graczem do rotacji bo tego im w ofensywie brakowało.

Mają super atak, mają niezłą ławkę, a jeszcze kogoś na pewno ściągną - mówi się np. o Chiesie, nowym GK.

Reina
Hysaj, Albiol, Koulibaly, Ghoulam
Zieliński, Jorginho, Hamsik
Callejon, Mertens, Insigne

??
Maggio, Maksimović, Chiriches, Rui
Allan, Diawara, Rog
Ounas, Milik, Giaccherini

+ Tonelli, Strinić, młodzi Zerbin i Leandrinho.

Póki co transferowo się nie wzmocnili, ale mogą zrobić więcej punktów niż rok temu, bez wątpliwości. A Juve jednak może odczuć stratę Alvesa i Bonucciego.

Czytaj więcej
  Załączniki
  Komentarz ostatnio edytowany około 4 miesiące(ęcy) temu przez Borkos
  1.    Borkos

Mam podobne zdanie i do dziś dziwi mnie zdziwienie części fanów Juventusu, że przedstawiciele czołowych zespołów serie a wierzą w swoje możliwości i dążą do tego, ażeby nas zdetronizować. Nikomu nie możemy odmówić ambicji, za to nas może zgubić nadmierna pewność siebie.

Początkowo myślałem, że popełniłeś błąd w swojej egzegezie składu Napoli. Byłem przekonany, że Giaccherini przeniósł się do Pragi, ale jak się okazuje nic takiego się nie stało. Transfer został wstrzymany na ostatniej prostej? Wczoraj czytałem, że do Neapolu przenieść się ma Chiesa i widziałem w tym ruchu chęć wypełnienia luki po 32 letnim skrzydłowym.

  Załączniki
 
  1.    clyde

Nie dogadali się finansowo (nie wiem czy z Gackiem czy z Napoli) i ostatecznie do Pragi trafił Biabiany z Interu.

  Załączniki
 
  1.    Borkos

Zespoły z Pragi i tak ładnie się wzmacniają, czyniąc obecne lato transferowe najbardziej efektownym w historii ligi czeskiej. Co do Napoli i ich ławki rezerwowych, to wśród goalkeeperów mają jeszcze Cabrala i Sepe, tak więc całkiem niezłych fachowców. Oczywiście brakuje im porządnego numeru jeden i dziwię się, że nie postarali się o kogoś lepszego, aniżeli Reina.

  Załączniki
 
  1.    Borkos

Można mówić dokładnie tak, jak napisałem: że nadchodzący sezon będzie trudny dla wszystkich i jeszcze bardziej wyrównany. Nie trzeba ani dobawiać tego, że "zniwelowało się dystans", ani popadać w przerysowaną przez Ciebie skrajność. Jestem świadomy tego, że tak jak napisałeś - ich największym zwycięstwem był brak sprzedaży kluczowych graczy, uwzględniłem to w swoich przemyśleniach i wypowiedzi (inna sytuacja, że w Romie już tak fajnie nie jest, a nowi gracze są bardziej melodią przyszłości, aniżeli realnym zastępstwem bez strat na jakości względem sprzedanych Salaha, Rudigera, czy nawet Paredesa i niewykupionego Szczęsnego). Juve jednak nie spoczęło na laurach i pomimo straty Bonuca czy...

Można mówić dokładnie tak, jak napisałem: że nadchodzący sezon będzie trudny dla wszystkich i jeszcze bardziej wyrównany. Nie trzeba ani dobawiać tego, że "zniwelowało się dystans", ani popadać w przerysowaną przez Ciebie skrajność. Jestem świadomy tego, że tak jak napisałeś - ich największym zwycięstwem był brak sprzedaży kluczowych graczy, uwzględniłem to w swoich przemyśleniach i wypowiedzi (inna sytuacja, że w Romie już tak fajnie nie jest, a nowi gracze są bardziej melodią przyszłości, aniżeli realnym zastępstwem bez strat na jakości względem sprzedanych Salaha, Rudigera, czy nawet Paredesa i niewykupionego Szczęsnego). Juve jednak nie spoczęło na laurach i pomimo straty Bonuca czy Alvesa (który też pół sezonu cieniował) można powiedzieć, że uczyniło skład jeszcze bardziej konkurencyjnym. I to bez uwzględnienia dalszych wzmocnień na które się zanosi.
Reasumując - teza o tym, że w tym sezonie o najwyższe laury będzie walczyć kilka klubów jest wystarczająco słuszna. Rozsądek i powściągliwość powinny doradzić, że tekst o "skracaniu dystansu" do Juve to herezja. I właśnie tego drugiego członu się czepiam.

Czytaj więcej
  Załączniki
 
  1.    Borkos

A co ma mówić, że Juve jest boskie i Napoli sobie może tylko marzyć o mistrzostwie? Nikt im głów za brak Scudetto nie urwie, ale muszą mówić, że taki jest cel. W 2 miejsce mają celować?
Mogą uczciwie powiedzieć, że Juve jest zdecydowanym faworytem ale sami dadzą z siebie wszystko żeby powalczyć o jak najlepszy wynik. Przypominam, że rok temu dali się wyprzedzić Romie.

Pamiętaj, że oni punkty w tamtym sezonie potracili głównie w 1 fazie... ...ale jakby 1 rundę zapunktowali tak jak drugą, to skończyliby sezon z mistrzostwem i 96 punktami

Napoli zakończyło przygodę w LM na początku marca i mogło skupić wszystkie siły na SerieA. My ze względu na LM, pod koniec sezonu wystawialiśmy w...

A co ma mówić, że Juve jest boskie i Napoli sobie może tylko marzyć o mistrzostwie? Nikt im głów za brak Scudetto nie urwie, ale muszą mówić, że taki jest cel. W 2 miejsce mają celować?
Mogą uczciwie powiedzieć, że Juve jest zdecydowanym faworytem ale sami dadzą z siebie wszystko żeby powalczyć o jak najlepszy wynik. Przypominam, że rok temu dali się wyprzedzić Romie.

Pamiętaj, że oni punkty w tamtym sezonie potracili głównie w 1 fazie... ...ale jakby 1 rundę zapunktowali tak jak drugą, to skończyliby sezon z mistrzostwem i 96 punktami

Napoli zakończyło przygodę w LM na początku marca i mogło skupić wszystkie siły na SerieA. My ze względu na LM, pod koniec sezonu wystawialiśmy w SerieA mocno rezerwowy skład (Asamoah, Lichsteiner, Lemina, Sturaro, Rincon) i graliśmy na pół gwizdka co poskutkowało min. stratą punktów w zremisowanych derbach i przegraną wyjazdówką z Romą. Na początku kwietnia przed meczem z Barcą mieliśmy spotkanie z Neapolem i w naszej podstawowej 11 wybiegli Asamoah, Lichsteiner i Lemina, a mimo to ugraliśmy remis.
Napoli w sezonie 16/17 nie było dla Nas żadnym zagrożeniem i będę bardzo zdziwiony jeśli byliby w nadchodzącym. W zasadzie jedyna sytuacja, która może im umożliwić podjęcie rękawicy to jakiś poważny kryzys w Juve albo ponownie scenariusz: oni odpadają z LM w fazie grupowej lub 1/8 a my dochodzimy do finału. Choć biorąc pod uwagę jak poszerzamy kadrę to chyba nawet opcja nr. 2 im nie pomoże.

Czytaj więcej
  Załączniki
  Komentarz ostatnio edytowany około 4 miesiące(ęcy) temu przez Newsio
  1.    Borkos

Na tym polega istota problemu, nasi rywale nie są w stanie regularnie punktować cały sezon i przebić granicy 90 punktów.
Rozumiem, że gdybanie o Interze broniącym mistrzostwa półmetka nikomu nie przejdzie już przez gardło? :P

  Załączniki
  Komentarz ostatnio edytowany około 4 miesiące(ęcy) temu przez Pluto
  1.    Borkos

Tak jak Higuain najpewniej nie powtórzy osiągnięć sprzed 2 lat, tak Mertensowi będzie ciężko. Ofensywa jest fajna, ale między pierwszym składem, a ławką jest przepaść. Tak samo obrona (Rui- zagadka), pomoc wygląda najlepiej.
Jak zakwalifikują się do LM, to raczej ciężko będzie o tytuł. Część spotkań trzeba będzie rozegrać na pół gwizdka, a wtedy Napoli będzie tracić punkty.
Ja podejrzewam, że będzie to sezon pełen zrywów i przestojów w wykonaniu Napoli.

  Załączniki
 

Jeśli już, to Napoli (a tym bardziej Roma) nie skróciło dystansu Juve, to Juve pozwoliło im się nieco dogonić sprzedażą Bonucciego (choć nie będę się tutaj rozwodził nad tym, czy wyjdzie nam to na dobre czy złe). Pisałem też, że siłą Napoli jest brak transferów. I to jest racja, bo nikogo nie stracili w porównaniu z Juve i Romą. Tylko, że moim zdaniem wciąż ich skład jest słabszy od naszego.

  Załączniki
 

Ja już takie wypowiedzi słyszałem w ubiegłym sezonie. Dokładnie te same Naprawdę można w to uwierzyć xd

  Załączniki
 

Zgodzę się, że Juve bardzo obniżyło swoją jakość w defensywie. Utrata Bonucciego i Alvesa to dziura, którą załatać będzie niezwykle ciężko. Mecz z Tottrnhamem pokazał, że Rugani znie Kielonem to niestety nie to co Kielon z Bonu, a Lichy juz chyba zapomniał jak się gra w piłkę. Jeśli na prawą obronę nie sprowadzą jakiegoś wyjadacza a Rugani się nie ogarnie to nasza obrona z najlepszej w Eutopie zejdzie do poziomu co najwyżej bardzo dobrej na Serie A. Dystans do tych za nami zdecydowanie utracony mam nadzieję, że nie za bardzo.

Z czym sie jednak zgodzić nie mogę to to, że na naszej obniżce zyska Napoli. Bardziej obstawiam, że o mistrza będziemy bić się z Romą i przede wszystkim z Milanem...

Zgodzę się, że Juve bardzo obniżyło swoją jakość w defensywie. Utrata Bonucciego i Alvesa to dziura, którą załatać będzie niezwykle ciężko. Mecz z Tottrnhamem pokazał, że Rugani znie Kielonem to niestety nie to co Kielon z Bonu, a Lichy juz chyba zapomniał jak się gra w piłkę. Jeśli na prawą obronę nie sprowadzą jakiegoś wyjadacza a Rugani się nie ogarnie to nasza obrona z najlepszej w Eutopie zejdzie do poziomu co najwyżej bardzo dobrej na Serie A. Dystans do tych za nami zdecydowanie utracony mam nadzieję, że nie za bardzo.

Z czym sie jednak zgodzić nie mogę to to, że na naszej obniżce zyska Napoli. Bardziej obstawiam, że o mistrza będziemy bić się z Romą i przede wszystkim z Milanem niż z nimi.

Czytaj więcej
  Załączniki
 
  1.    Gregor del Ptasior

nie zartujmy ze Milan powalczy o majstra. takie projekty nie daja efektu w rok. za duzo graczy przyszlo zeby byli zagrozeniem. z kolei Roma sie oslabila i przychodzi trener ktory nie ma doswiadczenia w walce o puchary. nie mowie ze to zly trener czy sobie ne poradzi ale dla mnie rywalem o majstra bedzie Inter i w pewnym stopniu Napoli

  Załączniki
 

Lemina oficjalka

  Załączniki
  Komentarz ostatnio edytowany około 4 miesiące(ęcy) temu przez Wojojuve
Póki co nie ma tu żadnych komentarzy

Najnowsze komentarze

Tabela ligowa

# Zespół Z P R PKT
1 Napoli 9 0 1 28
2 Juventus 9 1 1 28
3 Inter 8 0 2 26
4 Lazio 8 1 1 25
5 Roma 8 2 0 24
6 Sampdoria 5 2 2 17
7 Fiorentina 5 4 1 16
Panel Menu