Gasperini: Spinazzola mnie rozczarował

 
Leonardo Spinazzola przebywa obecnie w Atalancie na zasadzie dwuletniego wypożyczenia, o którego skrócenie stara się Juventus. 
 
Włoch nie udał się z zespołem na mecz z Valencią i nie grał w zremisowanym 1:1 spotkaniu z Venezią. Mówi się, że jest to wynikiem jego starań o wymuszenie skrócenia okresu wypożyczenia. Szkoleniowiec Atalanty, Gian Piero Gasperini w rozmowie z dziennikarzami dał do zrozumienia, ża negocjacje mogą faktycznie mieć miejsce i przyznał, że jest rozczarowany zachowaniem zawodnika. 
 
"Ostatnio dochodzi do sytuacji, że to piłkarze podejmuja decyzje razem z własnym otoczeniem" oznajmił szkoleniowiec Atalanty. "Spinazzola wie co ja myślę i jestem nim rozczarowany. W piłce może się zdarzyć, że trener planuje, ale decyduje klub. W każdym razie przewidywaliśmy taką możliwość. Mieliśmy dobry okres przygotowawczy, a to dzięki grupie zawodników, którzy naprawdę ciężko pracowali. W Serie A ważne jest, by od razu zdobywać punkty, więc pierwszy mecz jest tak samo ważny jak i ostatni. Jak do tej pory byliśmy solidni, ale w Lidze Europy będziemy potrzebowali czegoś więcej, nie mam złudzeń". 
 
źródło: football-itaia.net

Komentarze (15)

Mnie się to nie podoba. Piłka nożna to dziś nie tylko interesy, ale emocje. Mamy rzeszę klubów w Serie A, które nam nikogo nie chcą sprzedawać jeśli zawodnik sam nie wymusi transferu. Warto by było utrzymywać dobre relacje z tymi klubami, które są wobec nas w porządku. Akurat Atalanta jest takim klubem, a my naciskamy na średnio nam potrzebnego Spinazzollę (biorąc pod uwagę fakt, że jest Asamoah), który spokojnie mógłby do nas dołączyć za rok. Nie czuję tego, tak samo nie podobało mi się nasze zachowanie wobec Sampy z Schickiem, aczkolwiek tutaj to już dochodziły kwestie zdrowotne i można to było usprawiedliwiać.

  Załączniki
 
  1.    pogon17

Nie zgodzę się. SPINAZZOLA to jest nasz zawodnik, a nie Atalanty. To oni powinni się nas obawiać, a nie my ich. Bez obrazy, ale to jest "prowincjonalny klub", któremu powinno zależeć na robieniu interesów z Juve, a nie na odwrót. Ilu zawodników Juve na wypożyczeniach gra za półdarmo we włoskich klubach ? Bardzo wielu.

Każdy kto śledził poczynania Spinazzoli bez dwóch zdań stwierdzi, że Asamoah przy nim jest cienki jak barszcz ukraiński.

Sampdoria wynegocjowała z nami 30 mln euro za zdrowego zawodnika, a okazały się komplikacje. Twoim zdaniem Juve miałoby pójść na taką ugodę ? Bardzo dobrze się stało. Medycyna sportowa jest na wyższym poziomie niż NFZ itd... Tutaj kolana naprawia się...

Nie zgodzę się. SPINAZZOLA to jest nasz zawodnik, a nie Atalanty. To oni powinni się nas obawiać, a nie my ich. Bez obrazy, ale to jest "prowincjonalny klub", któremu powinno zależeć na robieniu interesów z Juve, a nie na odwrót. Ilu zawodników Juve na wypożyczeniach gra za półdarmo we włoskich klubach ? Bardzo wielu.

Każdy kto śledził poczynania Spinazzoli bez dwóch zdań stwierdzi, że Asamoah przy nim jest cienki jak barszcz ukraiński.

Sampdoria wynegocjowała z nami 30 mln euro za zdrowego zawodnika, a okazały się komplikacje. Twoim zdaniem Juve miałoby pójść na taką ugodę ? Bardzo dobrze się stało. Medycyna sportowa jest na wyższym poziomie niż NFZ itd... Tutaj kolana naprawia się z rehabilitacją 3 miesiące, a ja dwa lata już się męczę. Jeżeli nasi lekarze coś wykryli to to wykryli. Nie uwierzę w zbijanie ceny. Juventus to profesjonalny klub, jeżeli Ty ciągle do tego powracasz to chyba wspierasz Juve od 3 lat... ale nie to jest tematem dyskusji. Skończ poruszać już ten temat, bo to się robi nudne.

Czytaj więcej
  Załączniki
 
  1.    Juventini4467

Naszym zawodnikiem to on będzie od 1 lipca 2018 roku. Teraz prawa do niego ma tylko i wyłącznie Atalanta, Juve nie może sobie zakończyć wypożyczenia, bo tak postanowiło. Potrzebna jest zgoda Atalanty. My regularnie chcemy jakichś zawodników z tych ,,prowincjalnych" klubów, więc radziłbym tak nie kozaczyć. Potem jest problem, że sprzedają do Anglii, bo nie robią interesów z Juve. Wystarczy sobie popatrzyć na problemy z Keitą i na negocjacje o Bernadeschiego, już nie mówiąc ilu zawodników nam przechodziło koło nosa w ostatnich latach. Lepiej mieć kluby, które nie są na nas poobrażane.

  Załączniki
 
  1.    pogon17

Nie wiadomo w jakiej atmosferze prowadzone są te rozmowy. Możliwe, że to było kulturalne i przyjazne zapytanie ze strony Juve i próbują się polubownie dogadać w tej sprawie. Artykuł jest o rozczarowaniu zawodnikiem, a nie klubem.
Oczywiście, że powinno nam zależeć na dobrych relacjach, ale bez przesady, jednak to bardziej w ich interesie. Klubów jak Atalanta jest wiele, a Juventus we Włoszech jest jeden. Tylko my mamy taką siłę markowo-finansowo-sportową w tym kraju.

  Załączniki
 
  1.    pogon17

On jest na wypożyczeniu bez żadnej opcji pierwokupu i na pewno nie stanowi własność Atalanty. To jest fakt, a co dokładnie jest zawarte w umowie to tylko możemy się domyśleć. Na pewno Marotta ma tam opcję przedwczesnego jego powrotu, bo to jest nasz zawodnik.

Poza tym z Juventusem nie chce się robić interesów, bo jesteśmy po prostu najlepszym klubem we Włoszech i większość zespołów ma ból czterech liter, że my ciągle się rozwijamy. Jednakże mamy jeden atut, który przyciąga zawodników do nas. Neymar chciał do PSG to nawet Barcelona nic nie mogła wskórać. Tak samo jest w naszym przypadku. Nie wiem czy wiesz, ale tak jest od 20 lat, że na Półwyspie Apenińskim jest znacznie więcej...

On jest na wypożyczeniu bez żadnej opcji pierwokupu i na pewno nie stanowi własność Atalanty. To jest fakt, a co dokładnie jest zawarte w umowie to tylko możemy się domyśleć. Na pewno Marotta ma tam opcję przedwczesnego jego powrotu, bo to jest nasz zawodnik.

Poza tym z Juventusem nie chce się robić interesów, bo jesteśmy po prostu najlepszym klubem we Włoszech i większość zespołów ma ból czterech liter, że my ciągle się rozwijamy. Jednakże mamy jeden atut, który przyciąga zawodników do nas. Neymar chciał do PSG to nawet Barcelona nic nie mogła wskórać. Tak samo jest w naszym przypadku. Nie wiem czy wiesz, ale tak jest od 20 lat, że na Półwyspie Apenińskim jest znacznie więcej przeciwników niż sympatyków Juventusu.

I nie zmienię swego zdania, to tym "klubom prowincjonalnym" powinno zależeć na interesach z Juventusem nie na odwrót. Atalanta ma Caldarę. To jest ich zawodnik Twoim zdaniem ? Nie, to jest tylko i wyłącznie nasz, a to, że zostawiliśmy go w Bergamo to powinno nam się robić dożywotnią... ;-)

Tu nie ma żadnego kozaczenia, to są czyste fakty.

Czytaj więcej
  Załączniki
 
  1.    Juventini4467

Niby dlaczego Marotta musi mieć opcję przedwczesnego powrotu Spinazzoli?

  Załączniki
 
  1.    Juventini4467

Oho, to ciekawe informacje. Jakby Marotta miał opcję ściągnięcia sobie Spinazzoli to by ją po prostu aktywował na początku okienka, a nie negocjował z Atalantą cały czas. Jaki klub by się zgodził na wypożyczenie, które w każdej chwili może zostać anulowane? Bądźmy poważni.

A porównywanie klauzuli wykupu Neymara do zawartej umowy wypożyczenia pozostawiam bez komentarza, bo to wzbudza mój uśmiech.

  Załączniki
 

Z jednej strony nie jestem pewien czy jest nam niezbędny, z drugiej lepiej żeby się ogrywał z takim Sandro niż jak ma przyjść np. za rok w miejsce Alexa i z miejsca grać w pierwszym. Przez rok popracuje i będziemy więcej wiedzieć czy jest wart gry w Juve. Jednak martwi mnie trochę prawa obrona, zarówno De Sciglio jak i Lichy to jednak zawodnicy na ławkę, a nie na pierwszy skład. Z drugiej jednak strony przy tak ofensywnym przodzie, taki De Sciglio może mieć jedynie zadania defensywne.

Można zauważyć, że Alves grał na skrzydle a na PO Barzagli, więc jednak De Sciglio to lepszy prawy obrońca i szybszy a zadania będzie miał praktycznie tylko defensywne.

  Załączniki
 

Spinazzola niech nie pajacuje tylko zachowuje się profesjonalnie. Ma kontrakt to niech go wypełnia. Skoro Juventus nie może dojść do porozumienia z Atalantą to trudno. Umów trzeba dotrzymywać.

  Załączniki
 
  1.    SXR

Jestem tego samego zdania. Rzygam doniesieniami o strajkach panienek chcących iść do Barcy (czyt. Dembele, Coutinho) i nie jestem przekonany czy budowanie na takich graczach skłądu to najlepszy pomysł i tak samo nie chcę takich graczy w Juve. Juventus potrzebuje profesjonalistów, dogadać się można, ale nic na siłę.

Jednak widząc co się dzieje ze Spinazzolą i Caldarą najlepiej jakby skończyli z tymi dwuletnimi wypożyczeniami a tylko roczne z możliwością przedłużenia. Po co się później siłować. Jeden sezon wypożyczenia a po drugim siadamy i się zastanawiamy co z piłkarzem zrobić. Chociaż nie mówię, że im ma zaszkodzić kolejny sezon w Atalancie. Po prostu Juve miałoby większą kontrolę nad...

Jestem tego samego zdania. Rzygam doniesieniami o strajkach panienek chcących iść do Barcy (czyt. Dembele, Coutinho) i nie jestem przekonany czy budowanie na takich graczach skłądu to najlepszy pomysł i tak samo nie chcę takich graczy w Juve. Juventus potrzebuje profesjonalistów, dogadać się można, ale nic na siłę.

Jednak widząc co się dzieje ze Spinazzolą i Caldarą najlepiej jakby skończyli z tymi dwuletnimi wypożyczeniami a tylko roczne z możliwością przedłużenia. Po co się później siłować. Jeden sezon wypożyczenia a po drugim siadamy i się zastanawiamy co z piłkarzem zrobić. Chociaż nie mówię, że im ma zaszkodzić kolejny sezon w Atalancie. Po prostu Juve miałoby większą kontrolę nad całą transakcją.

Tyle, że nie widać żadnych przesłanek jakoby to Juve z Atalantą mieli problem, kluby się dogadują. To widocznie Spinazzola coś sobie burczy pod nosem .

Czytaj więcej
  Załączniki
 
  1.    Hu Kers

Dwuletnie wypożyczenia uważam za dobre, jedynie dążyłbym do zawierania klauzul o możliwości wcześniejszego ściągnięcia gracza, ale to już kwestia indywidualnych rozmów między klubami.

  Załączniki
 
  1.    SXR

Chodziło mi bardziej aby to się rozgrywało od drugiej strony jakby. Pożyczam Ci stówę na rok, a jak będzie potrzebować jeszcze to się dogadamy i oddasz za 2 lata, a nie, że pożyczam Ci na 2 lata, ale jednak trudna sytuacja zmusza mnie do ściągnięcia długu wcześniej i muszę się prosić, albo w ogóle nie chcesz ze mną gadać mówiąc "pogadamy za rok". Bo to jednak moja stówa i ja Ci pomagam nie? haha

Ale tak jak wspomina wiele osób nie wiemy jak się odbywają te rozmowy, to jest magia mediów podają info, ale tutaj chodzi o więcej aspektów niż samą chęć. Ale póki co spin na linii Atalanta - Juve nie widać.

  Załączniki
 
  1.    Hu Kers

Wiem o co chodziło. Ogólnie zgadzam się (patrząc z naszego punktu widzenia), tylko klub chętniej będzie stawiał na gracza, którego wie, że będzie miał na dwa sezony, a nie na jeden i być może kolejny.

Dokładnie, nie ma co się spinać bo gazety piszą 95% bzdur. A z Atalantą zrobimy z pewnością jeszcze niejeden deal. Szkoda, że Marotta nie spróbował sprowadzić Contiego (a może próbował).

  Załączniki
 
  1.    SXR

Szkoda, ale podejrzewam, ze zapytanie było. Marotta by tego nie przepuścił. Tutaj chyba chodziło o wolę piłkarza, bo Conti za wszelką cenę chciał do Milanu. Ukochanego swojego. Mają dobrego PO oddanego klubowi, lepiej tak niż jakby miał uciec z Serie A.

  Załączniki
 
  1.    Hu Kers

Też tak obstawiam.

  Załączniki
 
Póki co nie ma tu żadnych komentarzy

Najnowsze komentarze

Tabela ligowa

# Zespół Z P R PKT
1 Napoli 9 0 1 28
2 Juventus 9 1 1 28
3 Inter 8 0 2 26
4 Lazio 8 1 1 25
5 Roma 8 2 0 24
6 Sampdoria 5 2 2 17
7 Fiorentina 5 4 1 16
Panel Menu